| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/9/13 בוקר יום שני 9.9.2013אני מעלה את הדברים שרשמתי אתמוטל לגבי המדדים בחו"ל יש לקרא בזהירות את הסקירה על ת"א עצמה לאור התנועה שבוצעה אתמול ארבעה ימי מסחר עברו על המדדים בעולם מאז יצאנו לראש השנה בארבעה ימים האלו הוסיף ה S&P כ 1.35% במצטבר וסגר את השבוע על 1655 כאשר הוא מתחיל אותו ב 1632 כל זה על רקע נתוני מקרו בעיקר ודו"ח התעסוקה ביום שישי עיקר התנודה החיובית היתה ביום רביעי עם תוספת של כ 0.8% יום חמישי היה יום המתנה בעיקר יום שישי פורסם דו"ח התעסוקה והאבטלה סה"כ תוספת המשרות לא עמדה בציפיות שהיו ל 175000 ובפועל נוספו רק 169000 מצד שני רמת האבטלה דוקא ירדה ה S&P ניסחר בתנודתיות וסיים על האפס לסיכום: לטווח הקצר - אני פסימי על ה S&P ולא "קונה" את העליות האלו...גם אם ימשכו ל 1680 אני חד משמעית חושב שכל העליה של השבוע החולף תימחק אני ממתיןו לראות את ה S&P ברמת 1620 --> 1600-->1580 ככל שזה יקרה מוקדם יותר זה ישמח אותי...למה? כי אני גם מצפה לחזרה לשיאים בהמשך כרגע אני מתמקד בצד השלילי ומקווה שהוא יגיע ישירות ומהר ברקע לדברים עומדת כמובן התקיפה או לא תקיפה בסוריה וכל אחד חשוף לחדשות אין קשר בין הדברים שכתבתי על ה S&P לבין תקיפה בסוריה הם יתרחשו בלי או עם קשר לתקיפה כזו מדד המעו"ף פתח אתמול חיובי כשהוא פוגש את 1186/7 הסיום ידוע...המדד הידרדר מינוס 1.25 שלילי וסגר באיזור 1165 מחזור המסחר היה קצת גבוהה לימי ראשון אבל זה בהחלט טיבעי לתנודה בסדר גודל כזה מניות הבנקים הכבידו חזק יחסית בשיעור של 0.57% כמעט חצי מסך הירידות במדד סקטור התקשורת הכביד בשיעור של כ 0.22% סקטור הגז הכביד בשיעור של כ 0.25% כיל וח"ל הכבידו עוד 0.16% לסיכום: הסגירה במדד אתמול אומרת לכאורה "עוד קצת לרדת" ...וזה אכן צריך להתרחש עד לאן ? יכול להיות שנרד לתחתית חודש אוגוסט ... אני מקווה שאת ספטמבר המדד יסגור מעל 1170 בכל אופן כמו שאמרתי שנרד ל 1190 וכמו שאמרתי שנרד ל 1172 אני גם אומר על אותו משקל שאנחנו נעלה בחזרה את כל הדרך ל 1190 ומעל 1200 לכיוון 1220 יש להיזהר ספציפית היום מהיפוך מסויים קודם צריך לראות איך המדד פותח...אח"כ נעריך מדד הבנקים סגר אתמול בירידה של כמעט 2.1% לרמת 1102 ובעצם מחק את מרבית העליות שלו מלפני החג הרמות מלמטה הן 1100 ו 1080 ...אחת משתיהן יכולה להוביל לסיבוב פרסה במידה ו 1080 נישברת אז 1050 היא הבלם הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע בשיעור של כ 0.3% המסחר בחוזים מושפע מנתוני הייצוא והאינפלציה בסין שדוחפים לעליות אני לא מתרשם ממצב החוזים ולא מהעליות בסין כרגע מענינים אותי מספר דברים: ראשית יש לקרא שוב את הדברים שכתבתי לגבי המדדים בוול סטריט בראש הסקירה 1. כרגע ה QE של ברננקי במרכז ...האם הוא יוציא הודעה כבר שבוע הבא על הפסקה הדרגתית או לא ...ברור שהכרזה תגרור זעזוע מקומי 2. תקיפה או לא תקיפה ...יותר מעניין אותי מה יאמר ברננקי...הבחישה סביב התקיפה מוציאה את כל העולם מהכלים...והשאלה היא לא האם תהיה תקיפה ...אלא מה תהיה התגובה של הסורים על תקיפה כזו...באיזו עוצמה באם כן ...ומה משך הזמן...הכל יימדד במונחים כלכליים קרים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1162 עד 1172 פתיחה חיובית היא אפשרית בהחלט מעבר למדד שלילי אפשרי גם הוא בהחלט הסיומת היא הבעיה...צריך ברמה התוך יומית להיזהר מאוד היום מכל סימן למהפך גם אם זמני במידה והמדד יפתח חיובי זה לא זה ויש ממש להיזהר ממנו במידה והפתיחה תהיה שלילית ...או שיהיה מעבר למוד שלילי יש ללכת מול זה עקב בצד אגודל ...חוסר הוודאות הוא מורט עצבים ...הן בנוגע לסורים...והן בנוגע לברננקי אבל גם זה יסתיים ואלימות גוררת אלימות ...כלומר המדד יהיה אלים גם כלפי מעלה בסיגנון כל מטאטה יורה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |