TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/9/13
בוקר יום ראשון 8.9.2013

ארבעה ימי מסחר עברו על המדדים בעולם מאז יצאנו לראש השנה
בארבעה ימים האלו הוסיף ה S&P כ 1.35% במצטבר וסגר את השבוע על 1655
כאשר הוא מתחיל אותו ב 1632
כל זה על רקע נתוני מקרו בעיקר ודו"ח התעסוקה ביום שישי
עיקר התנודה החיובית היתה ביום רביעי עם תוספת של כ 0.8%
יום חמישי היה יום המתנה בעיקר
יום שישי פורסם דו"ח התעסוקה והאבטלה
סה"כ תוספת המשרות לא עמדה בציפיות שהיו ל 175000 ובפועל נוספו רק 169000
מצד שני רמת האבטלה דוקא ירדה
ה S&P ניסחר בתנודתיות וסיים על האפס

לסיכום:
לטווח הקצר - אני פסימי על ה S&P ולא "קונה" את העליות האלו...גם אם ימשכו ל 1680
אני חד משמעית חושב שכל העליה של השבוע החולף תימחק
אני ממתיןו לראות את ה S&P ברמת 1620 --> 1600-->1580
ככל שזה יקרה מוקדם יותר זה ישמח אותי...למה?
כי אני גם מצפה לחזרה לשיאים בהמשך
כרגע אני מתמקד בצד השלילי ומקווה שהוא יגיע ישירות ומהר

ברקע לדברים עומדת כמובן התקיפה או לא תקיפה בסוריה וכל אחד חשוף לחדשות
אין קשר בין הדברים שכתבתי על ה S&P לבין תקיפה בסוריה
הם יתרחשו בלי או עם קשר לתקיפה כזו

מדד המעו"ף על רקע פקיעה שבועית ושבוע מסחר מקוצר
פתח ביום חמישי על 1187 ...ירד בהדרגה ל 1172...וסגר על 1179 שלילי 0.87%
סה"כ ביום מסחר בודד ביום חמישי מחק המדד כמעט שלושה ימי עליות
הבנקים וסקטור הגז היו עיקר הסקטורים שהכבידו
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של 0.38%
סקטור הגז הכביד בשיעור של 0.28%
המניות הדואליות לא השפיעו כמעט על המדד
סקטור התקשורת בראשות בזק השפיע חיובי קל מאוד

לסיכום:
סביר שהמדד יבצע היום תנועה חיובית לאיזור 1184 או יפתח שם
מה זה אומר ? כלום...אין אמינות היום לתנועה או פתיחה ירוקה
לדעתי המדד יחזור לאמות 1172 גם אם ינוע חצי שבוע בירוק
מוטב לבחון את ההתנהלות מידי יום אבל זו הערכה שתתקיים בכל מקרה לדעתי

מדד הבנקים יכול לעיתים להתנהג כמו שיכור בחוסר יציבות
יום הוא עולה 0.77% ולמחרת ערב ראש השנה הוא יורד 1.45% בסגירה על נמוך יומי
היום הוא עומד על 1125
מעריך שהוא יבקר שוב ב 1100
אחד המדדים שכדאי לעקוב אחריהם דוקא לצורכי חבירה לגל חיובי

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1120 עד 1135
אפשרות נוספת - 1135 עד 1150 - זו אפשרות בתוקף רק למקרה של פתיחה חיובית באיזור 1130 עד 1135 ובכל מקרה תוגדר כעליית סרק

הבוקר הארביטראז הוא חיובי לא מהותי 0.22%
הדאקס בארבעה ימים רשם עליה מצטברת של כ 0.39% ...יש לגביו אינדיקטורים חיוביים ושליליים שהשאלה היא רק מי יתן את הטון לפני מי
השבוע הוא דליל בנתוני מקרו כאשר נתון המכירות הקימעונאיות ביום שישי ערב יום כיפור
עשוי לתת את הטון
בכל אופן השבוע הזה יהיה בסימן ההחלטות של אובאמה והקונגרס האמריקאי
לתקוף או לא לתקוף...ולאן זה יגיע...

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1184 עד 1188
מעל 1190 יוביל לרמות 1194/5
האם זה אמין ? האם חוזרים לירוק ?? חד משמעית לא מבחינתי
אני עומד על דעתי שנרד שוב בחזרה ל 1172
אני מדגיש שהמדד יכול לעלות היום ולהמשיך עם זה ל 1195...במידה והוא יסגור מעל 1195
הוא יכול תיאורטית להגיע גם ל 1110 עד 1120
אבל הכיוון מבחינתי ישאר מטה ל 1172
על מנת לראות מה הכי סביר עדיף לראות קודם איך ניסגר המסחר היום
ואז לתת שוב הערכה מחר

מי שמחזיק שורט/פוטים כפי שאני יצאתי
אז בהתאם לדברים הרשומים לעיל אני אכן עדיין חושב 1172 ומטה
מצד שני סביר שהיום ניראה יום חיבוי מלא או חלקי וקשה לי לומר כמה ימים כאלה עוד...זה תלוי בהתפתחויות בחו"ל ותלוי באובאמה
לכן במידה ואראה שיש התמשכות של לונג לטווח קצר איידע אתכם מה לעשות
ומה הכי סביר
אבל את הגל היורד חובה למצות לדעתי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il