TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/8/13
בוקר יום רביעי 28.8.2103 יום לפקיעה

ה S&P איבד אתמול 1.58% וסגר על 1630
רמת ה 1600 ואף 1580 מתקרבת וטוב שכך...אני אומר כבר הרבה פעמים שזה מה שהוא צריך להשיג לפחות אם היינו עולים ל 1740 או יותר הנחיתה היתה קשה הרבה יותר ומסוכנת יותר...היום הנסיבות שונות הן בארץ והן בחו"ל והירידות מגיעות על הרקע הביטחוני
גם ה VIX רושם זינוק
הדולר מתרומם מול השקל

למרות הכל אני מחזיק באינדיקטורים הן בארץ והן בחו"ל שכל הירידות האלה ימחקו
כלומר שתתבצע חזרה לשיאים לפחות...אני אומר את זה בזהירות לאור המצב הנפיץ שסופו לא ברור וגם לא ההתחלה שלו

מדד המעו"ף איבד אתמול 2.38% וסגר בנמוך יומי על 1156 במחזור מסחר מעט גבוה מהממוצע אבל הוא מחזור סביר לסגר הגודל של התנועה במדד
למעט שתי מניות מדד טבע ובזן - כל 23 מניות המדד ניסחרו בחדות למטה מי יותר ומי פחות
המניות הדואליות בשכלול כולל לא השפיעו על המדד
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.75%
כיל + ח"ל השפיעו לשלילה בשיעור של 0.27%
סקטור התקשורת בראשות בזק השפיע לשלילה בשיעור של כ 0.64%
סקטור הגז השפיע לשלילה עוד כ 0.4%
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
מדד המעו"ף ירד אתמול מ 1164 ששימשה רמת תחתית שנתית וזה על רקע נסיבות בעייתיות כלומר על רקע תופי מלחמה
שום דבר לא יפתיע אותי במצב הנוכחי עם הירידה מ 1164
כלומר גם ירידה חזרה לאזורים בהם היינו באוגוסט בדיוק לפני שנה 1080 לא פחות
נכון לעכשיו אני מעריך ירידה אפשרית ל1140 --> 1134 -- > 1120
אבל כמו שציינתי לעיל אני מצפה שהמדד יירגע והמצב הגיאו פוליטי יירגע ונחזור חזרה מעלה
כבר היום אני מזהה לא מעט הזדמנויות ובין היתר גם בסקטור התקשורת כולל בבזק
אבל כרגע אסור לבצע רכש

מדד הבנקים ירד ל 1120 בה חשדתי ...ירד אף ל 1100
והרמה הבאה היא 1050 ...אבל אין שבירה מובהקת של רמת תחתית שנתית עדיין
מדד הבנקים...דוקא הוא אני מאמין יהיה זה שירים את השוק בהמשך הדרך

מדד 75 ירד מ 820 שהיא רמת תחתית של דשדוש
רמת התמיכה הקרובה שלו נימצאת באיזור ה 800
ירידה ממנה וסגירה מתחתיה עשויה להוביל אותו ל 750/60

הבוקר הארביטראז אינו משמעותי למסחר במצב הנוכחי
חוזה S&P צבוע בירוק סביב 0.2% וזה אופיני אחרי יום ירידות בד"כ אבל זה ממש לא אומר שהן הסתיימו
מדד אימון הצרכנים הציג קריאה סבירה אתמול בארה"ב
נתוני המקרו יחזרו רק מחר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1148 עד 1164
ירידה מ 1148 תוביל ל 1144 עד 1140
ירידה מ 1140 תוביל ל 1134 ובאופן כללי פירטתי את הרמות למעלה
גם עליה מעל 1164 תיאורטית תלוי איך היא תתבצע ולא ניתן מראש להסיק ממנה
נכון לעכשיו אני פסימי לטווח הקצר וכמו שכתבתי לעיל גם 1080 לא תפתיע אותי
אנחנו נימצאים לפני עימות ביטחוני לא ברור בהיקפו
לא ברור איך הוא יתחיל
לא ברור איך יסתיים
ולא ברור איך הוא ישפיע עלינו
הנושא הסורי לא יורד בכותרות בעולם בעיקר בגלל הסיבה שמעורבות בו כל המעצמות
בניגודי אינטרסים
אם אני מנטרל את הנושא הסורי
אז לדעתי הכל יחזור לקדמותו ולשיאים לפחות

אתמול נקודת המוצא של המדד היתה 1184
המדד פתח בבום למטה אבל גם 1164 היתה בדרך
עכשיו שגם היא נישברה אולי אפשר לשקול תעודת שורט לטווח קצר ...אבל אני כל הזמן רואה את המדד חוזר בחזרה וגם את זה צריך לקחת בחשבון בדיוק כמו שאמרתי שנרד מ 1190

יום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il