| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/8/13 בוקר יום שני 26.8.2013 שבוע הפקיעהאני מעלה שוב את ההערכה שנתתי לוול סטריט אתמול: ה S&P סגר ביום רביעי בלילה על 1642 ימים חמישי ושישי הוא עלה במצטבר 1.25% כשהאו סוגר על 1663.5 כפי שציינתי בסקירה האחורנ כמדומני מהלך מתקן עד 1680 הוא אפשרי אז מה יקרה הלאה ? 1. ה S&P צריך לרדת מתחת 1600 ומה שירד זה לא מספיק 2. אני מאמין גם ברמות 1720 עד 1740 מה יבא לפני מה? 1680 היא רמת המבחן הקרובה ...עוד כאחוז במידה ומדלגים מעליה אז אפשרות 2 הופכת לממשית לפני אפשרות 1 במידה ומתבצע סיבוב פרסה באחזור 1680 אז אפשרות 1 בתוקף בכל מקרה שתי האפשרויות יתקיימו לדעתי ומפגש עם 1680 בטווח הקצר הוא סביר ביותר אפילו בימים שני שלישי אם לא יתרחש משהו חריג מדד המעו"ף ירד אתמול כ 0.22% בסיכום יום למרות סוף שבוע ירוק בוול סטריט סה"כ סגר המדד על 1198.5 כאשר הגלום סוגר על 1195.5 מחזור המסחר היה נמוך מאוד המניות הדואליות תרמו תרומה שולית של 0.07% סקטור הגז לקראת סיום ביצע סגירה חיובית קלה סקטור התקשורת בראשות בזק תרם תרומה חיובית שולית של כ 0.08% מניות הבנקים הכבידו אתמול בשיעור של כ 0.23% גם כיל הכבידה קלות ביחד עם חברה לישראל וביחד עם הבנקים זה הסתכם ב 0.3% לסיכום: בסקירות קודמות ציינת י שאני מאמין ב 1190 ולא רק שמאמין אלא גם מעדיף מוטב לראות את המדד יורד ובונה מלמטה מגמה בריאה המטרה נותרה פריצת דישדוש בן שנה הבעיה כאן היא חו"ל ...קצת קשה לראות כרגע איך מהלך אגרסיבי עולה מתנהל מול חו"ל בשביל זה צריך לתת לזמן לעשות את שלו על מנת שתתבהר התמונה אתמול לכאורה אכן ירד המדד ל 1190 ...בעצם ל 1170 בעוד הגלום לא יורד מ 1194 ...הסיפור היה החברה לישראל שמשקלה במדד הוא זעום ...חברה לישראל ירדה בבום אחד כ 99% כתוצאה מטעות של סוחר או של גוף שמכר מניות בסכום כולל של חצי מיליון שקל בשער הלא נכון...בסופו של דבר הוגשה בקשה לביטול העיסקאות ושולם לבורסה קנס של 10000 שקל על הטעות הזו ראויה לציון העובדה שהמדד הגלום לא יישר קו עם הירידה במדד המעו"ף ולא ראינו אותו נמוך מ 1194 ...שורה תחתונה...זה אומר שמחירי האופציות שיקפו נכון את המצב האמיתי הן במדד והן בחברה לישראל...איך מחושב הגלום ? על פי נוסחה שבה באה לידי ביטוי הריבית ומחירי האופציות וזה לא המקום להרחיב מה שעשה המדד ומה שעשתה החברה לישראל הוא פועל יוצא בחלקו של הנזילות בבורסה היום למזלנו משקלה של חברה לישראל הוא נמוך ...אבל אם היתה קוראת טעות כזו נניח באחת מהמניות הגדולות המדד היה נילחץ מטה בין 7% ל 10% האם טעות כזו יכולה להתרחש במניות הכבדות ? תיאורטית ברור שכן האם זה תרחיש סביר ? התשובה היא שלילית ומשתי סיבות אחת – המחזורים במניות הכבדות במדד גבוהים משמעותית מיזה של חברה לישראל שתיים – על מנת שזה יתרחש צריך סוחר להתבלבל ולרשום במקרה שער נמוך מאוד למכירה באחת המניות האלה כמו שראינו היום גם הוגשה בקשה לביטול עיסקאות לכן סביר שפעולה כזו גם תתוקן מהר במניה וישולם קנס "זעיר" של 10000 שקל בנוסף – טעות כזו צריכה לקרות באחת ממניות הבנקים או בבזק ...כי שלוש מהמניות הכבדות הן בכלל דואליות ושעריהן לא נקבעים בארץ הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר ירוק סביב 0.2% הדאקס מתחיל את המסחר שלו היום לאחר סיומת אופטימית חיובית בסופ"ש ואלי הוא יפגוש את 8500 השבוע נתוני המקרו יתרכזו בימים שני שלישי וחמישי היום יום שני: הזמנות מוצרים ברי קיימא יום שלישי: מדד אימון הצרכנים יום חמישי: תביעות האבטלה + התמ"ג אנחנו מקבלים כבר בפתיחת השבוע שני נתונים עם פוטנציאל תנודתי אבל עושה רושם שנתון התמ"ג ביום חמישי הוא הנתון בעל המשקל המכריע השבוע שוב יתכן שדוקא נתון חזק יוביל לחשש בכל מה שנוגע ל QE של ברננקי אצלנו היום יפרסם בנק ישראל את הריבית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1202 עד 1194 ירידה מ 1197 תוביל ל 1194 וירידה מ 1194 תוביל ל 1190 ירידה מ 1190 יכולה להוביל לרמת 1184 וכבר היינו בסרט הזה לא מעט פעמים הסגירה אתמול הן בספוט והן בגלום מזמינה היום יום שלילי עד מעורב במדד לזכור מספר דברים: 1. השבוע ידווחיו הבנקים וכרגיל בכל עונת דוחות הם מדווחים בשבוע הפקיעה 2. השבוע זה שבוע הפקיעה 3. כמדומני שעדיין אין לנו נגיד 4. יש מתחיות ביטחונית בצפון הארץ...סוריה וכו וכו אני לא יכול לומר שאני שקט ורגוע ...אני לא יודע מה ילד יום ולאיזה בוקר נקום מבחינה ביטחונית אם אני מסתכל על המנועים המרכזיים במדד אז: אני בונה על מניות הבנקים שירימו את השוק מקווה שטבע ופריגו יעזרו גם הם מכיל אני לא מצפה להרבה כרגע בזק עדיין תדשדש את דרכה למעלה סקטור הגז יש לו מה לתת...בתנאי שהכל בסדר עם שדות הגז וישאר בסדר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |