TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/8/13
בוקר יום ראשון 25.8.2013 שבוע הפקיעה

ה S&P סגר ביום רביעי בלילה על 1642
ימים חמישי ושישי הוא עלה במצטבר 1.25% כשהאו סוגר על 1663.5
כפי שציינתי בסקירה האחורנ כמדומני מהלך מתקן עד 1680 הוא אפשרי
אז מה יקרה הלאה ?
1. ה S&P צריך לרדת מתחת 1600 ומה שירד זה לא מספיק
2. אני מאמין גם ברמות 1720 עד 1740
מה יבא לפני מה?
1680 היא רמת המבחן הקרובה ...עוד כאחוז
במידה ומדלגים מעליה אז אפשרות 2 הופכת לממשית לפני אפשרות 1
במידה ומתבצע סיבוב פרסה באחזור 1680 אז אפשרות 1 בתוקף
בכל מקרה שתי האפשרויות יתקיימו לדעתי
ומפגש עם 1680 בטווח הקצר הוא סביר ביותר אפילו בימים שני שלישי
אם לא יתרחש משהו חריג

מדד המעו"ף ירד בסיכום יום בחמישי כ 0.16% וסגר על 1201/2
לקראת סיום היתה דרמה קטנה כאשר דווח על נפילת טילים באיזור נהריה
אז ביצע המדד נפילה קטנה אל מתחת 1200 אבל התאזן מהר
המניות הדואליות תמכו במדד בשיעור של 0.22%
סקטור הגז הכביד בעוד 0.2%
מניות הבנקים הכבידו בצורה קלה מאוד וכמעט לא משמעותית
סקטור התקשורת בראשות בזק רשם הכבדה קלה של פחות מ 0.1%
סה"כ בסיכום שבועי ביצע המדד תנועה שולית מאוד של כ 3 נקודות כלפי מטה

לסיכום:
אני עדיין מאמין ב 1190 ולא רק שמאמין אלא גם מעדיף
מוטב לראות את המדד יורד ובונה מלמטה מגמה בריאה
המטרה נותרה פריצת דישדוש בן שנה
הבעיה כאן היא חו"ל ...קצת קשה לראות כרגע איך מהלך אגרסיבי עולה מתנהל מול חו"ל
לדעתי אולי התמונה תתבהר תוך שבועיים

מדד הבנקים נע בטווח 1130 עד 1160 כבר חודש וחצי
בטווח הקצר ניראה שביקור נוסף ב 1160 על הפרק
עדיין מלמטה אני מאמין שצריך לבא ביקור ב 1120

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1140 עד 1160
אני לא מצפה לתנועה חריגה היום

הבוקר האריבטראז הוא זניח ביותר למרות העליות שנירשמו בסופ"ש בוול סטריט
הדאקס שוב מועמד לפגוש את 8500
השבוע נתוני המקרו יתרכזו בימים שני שלישי וחמישי
מחר יום שני:
הזמנות מוצרים ברי קיימא
יום שלישי:
מדד אימון הצרכנים
יום חמישי:
תביעות האבטלה + התמ"ג
אנחנו מקבלים כבר בפתיחת השבוע שני נתונים עם פוטנציאל תנודתי
אצלנו ביום שני מחר...תפורסם הריבית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1200 עד 1206/7
אנחנו ניכנסים לשבוע פקיעה ובהחלט קשה לחזות אותו
סגירה היום או מחר בין 1208 ל 1210 תשנה את התמונה לטווח קצר
ירידה מתחת 1200 תוביל ל 1190 ויש כמובן תחונת ביניים 1197
סביר שהפתיחה היום תהיה חיובית קלה עד 1207 או סביבה
השאלה היא מה יקרה בהמשך השבוע
אצלנו רמות 1208 עד 1210 הן החשובות וב S&P זה 1680
לא יודע לומר מתי בדיוק נרד מ 1200 לכיוון 1190 אבל זה אמור לקרות לפני סייקל עולה רציני

מסתובבים לי תרחישים שונים בראש בנוגע לתנועה בחודשים הקרובים אצלנו ובעולם
אחד מהם : הוא עליה ב S&P לאיזור 1700 עד 1740
ואצלנו מהלך פורץ משמעותי עד 1300 +
הבעיה היא לאחר מכן ...כי כמו שאני חוזר ואומר אני מאמין שה S&P צריך לרדת לרמות 1600 ומטה...זה בסה"כ תסריט אחד...ואנחנו במצב מורכב בו המעו"ף עומד במקום שנה בעוד העולם טס

בעיה נוספת - המצב הביטחוני ...ואני לא צריך להוסיף מילה בעניין ...כל אחד רואה וקורא ויודע להעריך
מה שיש לי להוסיף זה שאירועים ביטחוניים תמיד השפיעו וישפיעו מינימום לטווח קצר
תלוי בעצימות...בד"כ מבצעים קצרים וכדומה...יוצרים אפקט שלילי בת"א
אבל לאחר מכן הכל מתוקן בחזרה ואף משיגים רמות גבוהות יותר
הבעיה היא במלחמות לא עלינו ארוכות מעט יותר או בעלות עצימות גבוהה
כאן יש קצת יותר בעיה...השוק בודק את ההשפעה הכלכלית
אני מקווה שלא ניצטרך להיכנס למצבים כאלו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il