| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/8/13 בוקר יום חמישי 22.8.2013 יום פקיעה שבועיתהפרוטוקלים של הפד נחשפו...מייצרים דרמות מראש סביב נושא נדוש שאין הרבה מה לחדש בו סה"כ הכל היה כבר ידוע והנושא ניטחן מספיק שיפור במצב הכלכלה יוביל לצימצום התוכנית באוקטובר או עד סוף השנה כאשר המטרה היא להפסיק לגמרי עד אמצע 2014 ה S&P ניסחר מעורב וסיים בירידה כמעט לנמוך היומי שלו התנועה שלו היא זחילה למטה כאשר השאיפה היא רמת ה 1600 ומטה יתכן מאוד שהוא יבצע תיקון מינורי מסויים עד 1680 לפני שימשיך מטה ישירות מה שלוחץ את המדדים למטה אלו תשואות האג"ח שעלו ל 2.88% ולא ברננקי או פליטות הפה שלו בשלב זה בכל אופן הנקודה הורודה היא שאני מאמין שהוא יחזור לקבוע שיא חדש לאחר הסייקל היורד מה יוביל לזה ? אני לא יכול לומר ...אולי מינוי מחליף לברננקי ...או תוכנית באירופה ובחירות בגרמניה...בשלב זה קשה לדעת מדד המעו"ף איבד 0.38 אחוז אתמול וסגר כמעט בנמוך היומי 1203 לערך במחזור מסחר לא מעניין ...וכמו שהתומנה ניראית הוא בדרכו ל 1190 המניות הדואליות + כיל + ח"ל הכבידו ביחד בשיעור של 0.32% בזק עזרה להם עם עוד הכבדה של כ 0.15% זה בעצם עיקר הסיפור של אתמול כאשר הבנקים לא שיחקו תפקיד מרכזי מניות הגז שפתחו טוב איבדו את המומנטום עד לסיום ובעצם חזרו לנייטראליות ולא השפיעו לסיכום: תנועת המדד היא לכיוון 1190 כפי שזה ניראה וזו הערכה שחזרתי עליה דיי הרבה מה שמשמח אותי שזה קורה ישירות היטה לי חשש שיעשו קצת זידזד במדד וימשכו עוד זמן אני רוצה שירדו ...יסגרו עניין ויבנו מגמה בריאה הבוקר הארביטראז לא משמעותי במיוחד חוזה S&P גם הוא לא משמעותי בשלב זה למעט תביעות האבטלה ב 15:30 אין נתוני מקרו מיוחדים היום מחר יפורסם נתון מכירות הבתים החדשים ולמרות חשיבותו לכאורה...יותר מעניין תשואת הא"ח בטווח הקצר אני לא מצפה לדרמות מיוחדות אצל האמריקאים...ומקווה שלא יהיו כאלה הדאקס מדשדש אבל אני עדיין מאמין ב 8500 מינימום טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1197 עד 1207 זה יום פקיעה שבועית ולכן לקחת את זה בעירבון מוגבל אני מעריך שהסגירה היום תהיה שלילית ובעצם הכיוון הוא זוחל כלפי מטה ל 1190 ומטה למרות הכל ועם כל מימוש אני מאמין בחזרה מעלה והפעם אני מקווה שחזרה פורצת דרך ולא חזרה לדישדוש שנתי עידכונים אוציא מאוחר יותר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה ירא |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |