TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/7/13
בוקר יום ראשון 28.7.2013

ה S&P עלה בסופ"ש בסיכום שני ימי מסחר כרבע אחוז וסגר על 1691
יש לציין שבשני ימי המסחר בסופ"ש התנהל המסחר שלילי וניסגר חיובי קל
ה VIX נימצא ברגיע ומשייט ברמות תחתית (קרוב אליהן יותר נכון)
רוב עונת הדוחות כבר מאחורינו ...או לפחות מרבית הדוחות החשובים
נתוני המקרו היו דלילים השבוע וגם אותם עבר השוק בשלם יחסי
השבוע הקרוב יהיה עמוס בנתוני מקרו והישא יהיה שוב בדו"ח התעסוקה ביום שישי

לאן הולך בטווח הקצר ה S&P ?
על פניו יש מצב שהוא הולך ל 1740 או קרוב ...בערך עוד 3%
זו רמה שציינתי כאפשרית בסקירות האחרונות
ההעדפה שלי כבר מדו"ח התעסוקה הקודם היתה שהמדדים ירדו ויבנו מהלך בריא
כל המהלך הנוכחי ניראה לי לא בריא אבל זורמים איתו
השבוע הנוכחי עמוס במקרו שיכול ליצור תנודתיות ולהשפיע על הכיוון
אבל אם אני מסתכל על ההתנהלות השבוע אז הפנים מעלה לרמה שציינתי
לפעמים האמריקאים מרכזים תשומת לב רבה מידי ושוכחים את הסינים
קשה להבין מה הולך שם במדינה הסגורה הזו אבל מדברים על האטה
הסינים אומרים משהו אחד וקרן המטבע הבינלאומית אומרת משהו אחר
יש בלבול אבל לפקוח עיין ולעקוב אחרי מה שקורה שם צריך

מדד המעו"ף בסיכום שבועי עלה 2 עד 3 נקודות מדד וסגר את השבוע 1229 לערך
יום חמישי פקע המדד קרוב ל 1234
ירד בהדרגה עד 1224 וסגר על 1229
סה"כ בסיכום יום ירד המדד כ 0.4%
התנועה הבולטת ביותר נירשמה מצד כיל וחברה לישראל
שתיהן ביחד על רקע דוחות פוטאש הכבידו על המדד בשיעור של כ 0.35%
המניות הדואליות + מניות הבנקים הכבידו ביחד בשיעור נמוך של כ 0.16%

לסיכום:
הסגירה ביום חמישי היתה אומנם שלילית פסימית אבל כזו שמזמינה יום עולה או מעורב אחריה...עדיין צריך לראות רמות נמוכות יותר 1214 1204
אבל מסתמן לפחות על פי חו"ל ולפחות על במך הסגירה בוול סטריט שיהיה יום חיובי היום
כלומר אולי שאיפה חוזרת ל 1238

מדד הבנקים ירד רבע אחוז ביום חמישי אבל סגר על 1145 סגירה אופטימית ביחס למרבית ההתנהלות שלו בתוך יומי
עדיין לדעתי המדד ירד ל 1120 אבל נכון להיום מסתמן יום חיובי במדד

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1140 עד 1154/5

הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל לא משמעותי כ 0.13%
הדאקס סגר אתץ השבוע בצורה שלילית פסימית כשהוא מאבד 0.64% וסוגר על 8244
מה שתעשה ת"א היום הוא הצפי של הדאקס למחר ...כלומר אם מדד המעו"ף יעלה היום זה מה שיעשה הדאקס מחר לדעתי למרות המומנטום השלילי בסופ"ש
ובכלל הדאקס באם יעלה יסמן את 8500/600 כמטרה

אצלנו ניתמודד עם צמרת מתפטרת של הנהלת הבורסה ...לדעתי זה טוב
כי מכאן אפשר רק מצב טוב יותר מהקיים

עוד אצלנו דיון בבג"צ השבוע בכל נושא ייצוא הגז מלויתן

מבחינת נתוני מקרו השבוע:
בנק ישראל יחליט מחר על ריבית חדשה

בארה"ב:
ביום שלישי מדד אימון הצרכנים
יום רביעי סקר התעסוקה של ה ADP + התמ"ג + נתוני משנה
יום חמישי אירופה תכריז על הריבית
לאחר מכן תביעות האבטלה השבועיות אצל האמריקאים + ה ISM היצרני
יום שישי זה כבר השיא עם דו"ח התעסוקה במרכז

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1224 עד 1234
הולכים כניראה ליום חיובי ואפשר לתחום את התנועה במדד להיום גם ל 1228 עד 1234
במידה וה S&P באמת יעלה ל 1740 ישירות אז מדד המעו"ף יכול למצא את עצמו לפחות ב 1238 אם לא ב 1248
עדיף לראות קודם את ההתנהלות שלו היום ומחר ואת זו של הדאקס
השבוע נדע לאור נתוני המקרו לאן הטווח הקצר

שבוע טוב ויום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il