TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/7/13
בוקר יום שלישי 23.7.2013 יומיים לפקיעה

ה S&P סגר את יום המסחר האחרון בעליה של 0.2% לאחר שמרבית היום הוא ניסחר מעורב
ונכון להיום הוא עומד על 1695
ה VIX המשיך להידרדר והוא מתקרב מאוד לרמות תחתית שמהן באופן מסורתי הוא מתייצב והופך למאיים
ה S&P יכול בגל הנוכחי הזה להגיע עד 1740 תיאורטית
יחד עם זאת כל מה שכתבתי בימים ראשון שני על המדדים בוול סטריט הוא בתוקף
כלומר בגל האחרון מאז דו"ח התעסוקה אין לי אימון

עונת הדוחות ממשיכה במלא הכוח וזה השבוע הכי עמוס מהבחינה הזו
יש לא מעט פיספוסים בעונה הנוכחית וזה בולט בפרט כאשר הציפיות מראש הונמכו
סקטור הטכנולוגיה עד עכשיו מאכזב ועוד מעט תור אפל לדווח
אבל עדיין מרבית החברות עקפו את התחזיות המוקדמות עד עכשיו

מבחינת נתוני המקרו מכירות הבתים רשמו ירידה בחודש הנוכחי ובשורה התחתונה הנתון איכזב ביחס לחודש שעבר

מדד המעו"ף שוב עמד אתמול במקום מרבית היום כאשר התנועה היא בין 1226 ל 1230
אבל הסגירה היא בעליה של 0.24% כעט בגבוה היומי בין 1229 ל 1230
מחזור המסחר היה פשוט זוועתי וזה לא היה יום ראשון
לא זכור לי מחזור כזה בימי שני ובטח לא בתוספת שעת מסחר
מניות הבנקים לא תרמו כלום אתמול ואפילו טיפה הכבדה אפסית
המניות הדואליות תרמו כ 0.1% בקושי
סקטור התקשורת תרם עוד 0.1%
סה"כ לא היתה מניה במדד שרשמה תנועה משמעותית לא לחיוב ולא לשלילה

לסיכום:
המדד יומיים לפקיעה וגם מושפע ממנה מושך עדיין מעלה
כמו שאמרתי בתחילת השבוע היעד יכול להיות 1238
אני גם לא שולל 1248 אבל לא מעבר בשלב זה וגם זה בסבירות נמוכה
כל עוד הסנטימנט החיובי בוול סטריט נימשך אז אין טריגר לרדת כאן ואו שימשכו רגליים כמו אתמול וכמו מתחילת השבוע או שיעלו לרמות 1238 וקצת מעל
אבל זה לא גל שמוביל עדיין למהלך ראלי
ההערכה שלי היא לגל יורד נוסף ...אני יכול לטעות...אבל לא זכור לי שטעיתי בהערכה מהסוג הזה

מדד הבנקים הוא הבעיה כרגע
ההערכה שלי כלפיו היא חיובית חד משמעית ואני חוזר על זה הרבה כולל יעדים למניות הבנקים הגדולים בקובץ הלא רישמי
המצב כרגע הוא שהמדד מאיים בזינוק וזה לא אידאלי מבחינתי
אם מדד הבנקים ימשוך לבד וישאיר את השוק אחריו זה יצריך הערכה מחודשת להמשך
אני מעדיף לראות גל יורד נוסף במדד הבנקים ל 1120
נכון להיום ויומיים לפקיעה הוא ניראה מאיים לכאורה בזינוק ל 1184 ...זינוק מוגבל כרגע

הבוקר הארביטראז הוא חיובי 0.2%
חוזה S&P ניסחר חיובי סביב 0.3%
אין היום בכלל נתוני מקרו משמעותיים כך שמהגיזרה הזו צפוי שקט
מה שיתן את הטון זה החברות המדווחות בוול סטריט כאשר חברת אפל במרכז המדווחות
אצלנו אישור התקציב אמור להשפיע גם הוא לחיוב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
11228 עד 1238
זה יום שאני לא רואה בו דרמות מיוחדות ולא צופה גם היפוך לשלילה
אני מעריך שגם היום המדד יזחל מעלה כאשר יעד התקיפה הוא 1238
הרמות בתוך יומי מלמעלה הן 1232 1234 ו 1237/8

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il