| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/7/13 בוקר יום שני 22.7.2013שני ימי מסחר בוול סטריט ב S&P הסתיימו בעליה מצטברת של כ 0.66% לרמת 1692 ובעצם קביעת שיא חדש ב S&P הרמה הבאה לכיבוש ב S&P היא 1740 הבעיה היא שאני לא חש בנוח עם כל הגל העולה האחרון הוא ניראה לי לא טיבעי ומעורר בי חששות ואני מעביר את התחושה הזו גם כאן אבל זורם עם המגמה הזו ה VIX צנח שוב לשפל שנתי או ממש קרוב אליו הדאקס עומד על 8330 לערך נכון לסגירה של יום שישי רמת ה 8600 בדאקס תושג לדעתי בין אם בסייקל הנוכחי או בסייקל הבא כרגע ניראה שזה הולך לקרות בסייקל הנוכחי מדד המעו"ף סיים אתמול על האפס 1226/7 המחזור מסחר זעום ביותר לאחר פתיחה חיובית ועליה ל 1228/9 ירד המדד עד 1223 ומשם חתר חזרה לקו האפס סה"כ הסגירה על קו האפס לא היתה סגירה הכי אופטימית אבל היא כזו שמשאירה את האופציות פתוחות לניום עם נטיה להמשך עליה המניות הדואליות הכבידו בסדר גודל של הארבירטאז שלהן כ 0.15% חברה לךישראל וכיל קיזזו את ההכבדה של המניות הדואליות עם תרומה חיובית זהה הבנקים בסיום יום לא תרמו כמעט כלום סקטור הגז תרם תרומה חיובית שולית בזק הכבידה בשיעור של 0.1% פרטנר וסלקום קיזזו את ההכבדה בבזק עם תרומה חיובית זהה זה בעצם הסיפור של אתמול יום ראשון לשבוע הפקיעה שיווי משקל מקסימלי בין הכוחות לסיכום: אני חוזר ואומר שאין לי אימון בגל הנוכחי אבל הוא עדיין בעיצומו וניתן להמשיך ל 1238 מצד שני מרבית הגל האחרון אמור להערכתי להימחק השורה התחתונה היא שמהגל הזה לא יצא ראלי פורץ דרך על מנת לפרוץ קדימה צריך שוב לבנות גל נוסף בריא יותר באופן כללי המדד כבר מדשדש שנה וזה לדעתי התנהלות שקרובה לסיום מדד הבנקים הכביד מאוד אתמול בתוך יומי אבל הפלא ופלא סיים כמעט על האפס כמו מדד המעו"ף...אגב שלחתי עידכון מעו"ף במהלך היום לחזרה מעלה זה שבוע פקיעה ובמחזורים האלה זה לא קשה ליצור את התנודות האלה טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1155 עד 1170 ועד 1180 מהלך לכיוון 1170/80 יכול להוביל את מדד המעו"ף מעל 1230 לכיוון 1238 יחד עם זאת מדד הבנקים צריך גם לרדת ל 1120 הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע כ 0.1% נתון המקרו המרכזי הוא ב 17:00 עם מכירות בתים חדשים בארה"ב ברקע גם פתיחה של מו"מ חדש מול הפלסטינים אצלנו נוחי דנקנר עם הבעיות שלו באידיבי פיתוח שוב במרכז עם מהלכים מפתיעים כאשר בנוסף לכוונת המכירה של כלל ביטוח הוא כניראה הולך למזג את כור עם דסק"ש טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1224 עד 1232 אני מעריך יום מעורב באופן כללי ...כלומר פתיחה חיובית מעבר לשלילי ושוב אפשרות לחזור לחיובי או להישאר שלילי כנ"ל גם להיפך ...פתיחה שלילית מעבר לחיובי ואולי שוב שלילי כרגע הנטיה היא עדיין חיובית מבחינת הסיומת יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |