TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/7/13
בוקר יום ראשון 21.7.2013 שבוע הפקיעה

שני ימי מסחר בוול סטריט ב S&P הסתיימו בעליה מצטברת של כ 0.66% לרמת 1692
ובעצם קביעת שיא חדש ב S&P
הרמה הבאה לכיבוש ב S&P היא 1740
הבעיה היא שאני לא חש בנוח עם כל הגל העולה האחרון
הוא ניראה לי לא טיבעי ומעורר בי חששות ואני מעביר את התחושה הזו גם כאן
אבל זורם עם המגמה הזו
ה VIX צנח שוב לשפל שנתי או ממש קרוב אליו

מה היה לנו השבוע ?
בעיקר נאומים של ברננקי לפני הקונגרס בהם הוא לא חידש הרבה ממה שהיה ידוע לפני כן
ובעצם השאיר את התמונה תלויה בשיפור בתנאים ובאבטלה

עוד היו לנו נתוני מקרו שלא גרמו לדרמות
ועונת דוחות שצוברת תאוצה כאשר בסוף השבוע דיווחו גוגל , מיקרוסופט , AMD
ועוד חברות טכהולוגיה...השורה התחתונה היתה אכזבה וגוגל פתחה ביום שישי בצניחה
יחסית מינורית ביחס לתגובה של מיקרוסופוט וחברות אחרות
בכל אופן המדדים פתחו באדום וסיימו בירוק מינורי אופטימי
שצפוי לפחות בתחילת השבוע להימשך
סה"כ זו עונת דוחות לא מבריקה במיוחד עד עכשיו

מדד המעו"ף פקע ביום חמישי האחרון מאוד סולידי ובמחזור נמוך על קו האפס כמעט
בהמשך הוא ירד ל 1220 וסגר חיובי על 1226/7 עם עליה של 0.26%
מניות הבנקים לא הורגשו ותרומתן היתה אפסית
המניות הדואליות נתנו את עיקר התמיכה עם תרומה של 0.3%
סקטור התקשורת תמך תמיכה קלה
סקטור הגז לא הורגש
כיל הכבידה וקיזזה את התרומה של סקטור התקשורת

לסיכום:
ניכנסים לשבוע הפקיעה עם מדד אופטימי ופנים לכאורה ל 1238
צריך לראות 1240 ואם זה לא היה שבוע הפקיעה היתי יותר נחרץ בעניין לאור התמונה כרגע
הבעיה היא שצריך גם לרדת
המטרה הכללית היא פריצת הדשדוש השנתי
הבעיה היא שלא ניראה לי שזה הגל שיביא אותו ואני מעדיף שיהיה מימוש קודם ויצא גל בריא יותר

מדד הבנקים התקשה ביום חמישי מול רמת 1166/7 וסגר מאוד סולידי
כמו שהמדד ניראה הוא יכול לבצע גיחה ל 1180
מצד שני גם במקרה הזה אני לא כל כך מאמין בגל בריא ומעדיף שמדד הבנקים ירד ל 1120

טווח מסחר להיום במדד הבנקים :
1157 עד 1180
טווח סולידי יותר הוא 1157 עד 1170 והוא גם סביר הרבה יותר
באופן כללי הטווח הרחב הוא 1140 עד 1180 כאשר ירידה מ 1140 תוביל ל 1120

הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל מאוד לא משמעותי
הדאקס עומד על 8330 לערך נכון לסגירה של יום שישי
רמת ה 8600 בדאקס תושג לדעתי בין אם בסייקל הנוכחי או בסייקל הבא
כרגע ניראה שזה הולך לקרות בסייקל הנוכחי
השבוע אין נאומים של ברננקי אבל יש מעט נתוני מקרו וגם כאן זה דליל
יש לנו מהנדל"ן מכירות בתים יד שניה וחדשים בימים שני ורביעי
ויש לנו ביום חמישי הזמנות מוצרים ברי קיימא ותביעות האבטלה
אצלנו פתיחה של מו"מ חדש מול הפלסטינים כניראה בפעם המי יודע כמה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1224 עד 1230
במידה והמדד יפתח שלילי קל ויעבור לחיובי אני מניח שהוא ישאר חיובי עד לסיום
כרגע היעד הוא 1238
ותיאורטית אפילו 1248 באה בחשבון
לאחר מכן אני מעריך סייקל יורד על מרבית הגל העולה האחרון
הבעיה היא שהמדד ניכנס לשבוע פקיעה ולכן יתכנו הפתעות
ירידה מ 1220 היא סימן שלילי מובהק


שבוע טוב ויום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il