| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/7/13 בוקר יום ראשון 21.7.2013 שבוע הפקיעהשני ימי מסחר בוול סטריט ב S&P הסתיימו בעליה מצטברת של כ 0.66% לרמת 1692 ובעצם קביעת שיא חדש ב S&P הרמה הבאה לכיבוש ב S&P היא 1740 הבעיה היא שאני לא חש בנוח עם כל הגל העולה האחרון הוא ניראה לי לא טיבעי ומעורר בי חששות ואני מעביר את התחושה הזו גם כאן אבל זורם עם המגמה הזו ה VIX צנח שוב לשפל שנתי או ממש קרוב אליו מה היה לנו השבוע ? בעיקר נאומים של ברננקי לפני הקונגרס בהם הוא לא חידש הרבה ממה שהיה ידוע לפני כן ובעצם השאיר את התמונה תלויה בשיפור בתנאים ובאבטלה עוד היו לנו נתוני מקרו שלא גרמו לדרמות ועונת דוחות שצוברת תאוצה כאשר בסוף השבוע דיווחו גוגל , מיקרוסופט , AMD ועוד חברות טכהולוגיה...השורה התחתונה היתה אכזבה וגוגל פתחה ביום שישי בצניחה יחסית מינורית ביחס לתגובה של מיקרוסופוט וחברות אחרות בכל אופן המדדים פתחו באדום וסיימו בירוק מינורי אופטימי שצפוי לפחות בתחילת השבוע להימשך סה"כ זו עונת דוחות לא מבריקה במיוחד עד עכשיו מדד המעו"ף פקע ביום חמישי האחרון מאוד סולידי ובמחזור נמוך על קו האפס כמעט בהמשך הוא ירד ל 1220 וסגר חיובי על 1226/7 עם עליה של 0.26% מניות הבנקים לא הורגשו ותרומתן היתה אפסית המניות הדואליות נתנו את עיקר התמיכה עם תרומה של 0.3% סקטור התקשורת תמך תמיכה קלה סקטור הגז לא הורגש כיל הכבידה וקיזזה את התרומה של סקטור התקשורת לסיכום: ניכנסים לשבוע הפקיעה עם מדד אופטימי ופנים לכאורה ל 1238 צריך לראות 1240 ואם זה לא היה שבוע הפקיעה היתי יותר נחרץ בעניין לאור התמונה כרגע הבעיה היא שצריך גם לרדת המטרה הכללית היא פריצת הדשדוש השנתי הבעיה היא שלא ניראה לי שזה הגל שיביא אותו ואני מעדיף שיהיה מימוש קודם ויצא גל בריא יותר מדד הבנקים התקשה ביום חמישי מול רמת 1166/7 וסגר מאוד סולידי כמו שהמדד ניראה הוא יכול לבצע גיחה ל 1180 מצד שני גם במקרה הזה אני לא כל כך מאמין בגל בריא ומעדיף שמדד הבנקים ירד ל 1120 טווח מסחר להיום במדד הבנקים : 1157 עד 1180 טווח סולידי יותר הוא 1157 עד 1170 והוא גם סביר הרבה יותר באופן כללי הטווח הרחב הוא 1140 עד 1180 כאשר ירידה מ 1140 תוביל ל 1120 הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל מאוד לא משמעותי הדאקס עומד על 8330 לערך נכון לסגירה של יום שישי רמת ה 8600 בדאקס תושג לדעתי בין אם בסייקל הנוכחי או בסייקל הבא כרגע ניראה שזה הולך לקרות בסייקל הנוכחי השבוע אין נאומים של ברננקי אבל יש מעט נתוני מקרו וגם כאן זה דליל יש לנו מהנדל"ן מכירות בתים יד שניה וחדשים בימים שני ורביעי ויש לנו ביום חמישי הזמנות מוצרים ברי קיימא ותביעות האבטלה אצלנו פתיחה של מו"מ חדש מול הפלסטינים כניראה בפעם המי יודע כמה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1224 עד 1230 במידה והמדד יפתח שלילי קל ויעבור לחיובי אני מניח שהוא ישאר חיובי עד לסיום כרגע היעד הוא 1238 ותיאורטית אפילו 1248 באה בחשבון לאחר מכן אני מעריך סייקל יורד על מרבית הגל העולה האחרון הבעיה היא שהמדד ניכנס לשבוע פקיעה ולכן יתכנו הפתעות ירידה מ 1220 היא סימן שלילי מובהק שבוע טוב ויום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |