| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 18/7/13 בוקר יום חמישי 18.7.2013 יום פקיעה באופציות השבועיות1. ה S&P נינעל בירוק 0.28% על רמת 1680 כשהוא עדיין לא חוצה את הגבוה של חודש מאי 1687 וקשה לומר באם הוא יבצע את זה בסייקל הנוכחי אבל הוא על הגבול 2. אין מצד ה VIX סימן לנקודת תפנית שלילית עדיין 3. במרכז המשיכו לזרום דוחות כאשר בנק אוף אמריקה הציג דוח מצויין ולעומת זאת אינטל איכזבה עם דוחות חלשים והיא גם משפיעה לדעתי חלקית על מצב החוזים הבוקר. 4. הגורם שהשפיע ביותר על המסחר אתמול היה הנאום החצי שנתי של ברננקי וספר הבז' : ברננקי לא אמר משהו חדש שלא היה ידוע לפני כן אבל בכל זאת הוא חיזק את ההערכות המוקדמות ולא גרם למערבולת סה"כ הוא סיפר " "תוכנית הרכישות תלויה בהתפתחויות כלכליות ופיננסיות, היא בשום פנים ואופן לא פועלת על פי מסלול שנקבע מראש, ונתונה לשינויים". מה שחשוב זה רמת האבטלה והיא עדיין לא הגיעה לרמה מספיק טובה בכל זאת אפילו עד סוף השנה הוא עשוי לצמצם את התוכנית ובאמצע 2014 להפסיק אותה בכלל ...אם זה יקרה זה סימן טוב לכלכלה אבל וול סטריט פחות תאהב את זה בהתחלה ...בכל אופן כל הגל העולה הנוכחי מאז רמת 1580 ב S&P לא ניראה לי ואני כותב כאן כבר מספר פעמים שהוא צפוי להימחק ויפתיע אותי אם לא מדד המעו"ף סגר אתמול 0.27% ירוק על 1223/4 בחסות החוזים ונאום ברננקי מחזור המסחר היה סביר מעט מעל לממוצע בגורמי ההכבדה היו בעיקר כיל + ח"ל שביחד הכבידו בשיעור של 0.3% לערך המניות הדואליות הכבידו כמעט בשיעור של 0.1% מניות הבנקים מנגד תמכו בשיעור של 0.34% לערך ושלל מניות שוליות במדד כמו בזן סקטור התקשורת למעט בזק שטראוס אלביט מערכות השלימו בתרומה חיובית את השאר לסיכום: מדד המעו"ף מגיב לנעשה בעולם כרגע ויום לפקיעה בשבועיות הוא עושה מה שנוח לפוקעים אתמול ראה המדד 1216 ועלה חזרה עד 1224 ברכבת הרים המדד יכול תיאורטית להגיע ל 1240 מצד שני אני לא מאמין במהלך עולה אמיתי לפני שהמדד ירד בחזרה את מרבית הסייקל העולה האחרון עד 1204 לפחות מדד הבנקים אעלה עידכון מאוחר יותר לאחר הפקיעה הבוקר הארבירטאז הוא חיובי קל כ 0.15% חוזה S&P שלילי כרגע כ 0.15% אינטל ו IBM כבר דיווחו לא מבריק במיוחד יש עוד דוח של EBAY שצריכה לדווח היום יתפרסמו ב 13:00 קצת נתוני מקרו מהארץ אבל העיקר הוא תהיעות האבטלה ב 15:30 בארה"ב...זה נתון חשוב מאי פעם כי הוא עשוי להשפיע על ההחלטה של ברננקי ב 17:00 ימשיך ברננקי לנאום מחר אין נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1220 עד 1227/8 זה יום של פקיעה וגם הטווח הזה הוא בעירבון מוגבל ועדיף לבחון את המצב אחרי הפקיעה המדד יכול לפקוע בכל נקודה בין 1214 עד 1227/8 וגם זה לא בטוח על פניו הפקיעה אמורה להיות סולידית לחיוב או לשלילה לאור התנהלות המדדים בחו"ל עידכונים יצאו בהמשך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |