TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/7/13
בוקר יום רביעי 17.7.2013

1. בסיכום יומיים ימים שני שלישי ירד ה S&P כרבע אחוז כאשר הוא לא מצליח לחצות
את 1690 לכיוון 1700 ולפרוץ את השיא של מאי האחרון
ה VIX מעט הרים ראש

2. סה"כ הדוחות עד עכשיו הם דוחות טובים באופן כללי כאשר אתמול גולדמן זאקס הציגה
דוח טוב מהמצופה וקוקה קולה מעט איכזבה
יש לציים שבעונה הנוכחית הנמיכו ציפיות מראש כך שמי שלא עומדת בתחזיות
זה גרוע יותר...עד עכשיו המצב טוב

3. גם נתוני המקרו כשלעצמם ממשיכים להציג תמונה טובה באופן כללי
הבעיה היא בעיקר הפסקת תוכנית הרכישות כאשר סביב כל נאום של ברננקי נוצר לחץ
והוא הולך לדבר בנאום חצי שנתי היום בלילה
הנתון של אתמול מדד המחירים לצרכן מחזק את ההערכה להפסקה של תוכנית הרכישות
סה"כ התוכנית הזו באם תיפסק היא בשורה טובה לכלכלה האמריקאית
התגובות של האמריקאים מהסיבה הזו אמורה להיות "רעש" לטווח קצר

מדד המעו"ף שוב לא הצליח ביום שני לחצות את 1225 ושוב הוא זלג עד 1220 עד לסיום
מחזור המסחר לא היה חריג ומחר שוב יש לנו יום פקיעה שבועי
ושוב זה נופל סמוך לנאום של ברננקי
הסגירה ביום שני היתה פסימית יחסית כאשר סוגרים כמעט על האפס וללא תנודה
המניות הדואליות ביום שני תרמו תרומה שלילית אפסית
הבנקים לא תרמו מאומה וקיזזו אחד את השני בחוסר אחידות
סקטור הגז גם הוא לא תרם תרומה משמעותית
כנ"ל גם כיל
יום מסחר שאף סקטור לא נטל את ההובלה

לסיכום:
ההערכה שלי בתוקף - אנחנו נלך ל 1214 ואף קרוב ל 1204
אני לא מצפה למהלך פורץ דרך בטווח הקצר ומדובסר כרגע בעליות לא אמינות

מדד הבנקים עומד על 1148 וניסחר ללא שינוי מהותי בימים ראשון שני
לאחר הזינוק של הפועלים ביום הקפיעה השבועי הקודם בעיקר עקב ההכרזה על חלוקת דיוידנד...בימים ראשון שני התנהל המסחר בפסימיות קלה

טווח המסחר להיום במדד הבנקים:
1140 עד 1160 ויתכן גם שאת 1150 המדד לא יראה היום
אני מעריך שבטווח הקצר תהיה נטיה לכיוון 1120

מדד 75 שוב קרוב לשיא האחרון שלו בסוף מאי תחילת יוני
מתנהלת במדד הזה רכבת הרים
ימי ירידות מאופינים בתהועה חדה מאוד מטה
ואז גל עולה איטי שמתפרס לאורך ימים רבים יחסית

הבוקר הארביטראז לא משמעותי במיוחד
חוזה S&P ניסחר באנמיות על גבול האפס
הדאקס סגר אתמול פסימי שלילי 0.4%
בשעה 15:30 יפורסמו נתונים מתחום הנדל"ן - התחלות בניה + אישורי בניה
בשעה 17:00 - האירוע המרכזי של היום עם נאום של ברננקי
כל זה על רקע עונת הדוחות שנימשכת
טבע תיסחר על רקע הפסד בתביעה על הפרת פטנט

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1222/3 עד 1216/7
אני לא מצפה לפתיחה דרמטית אלא על קו האפס
דרמות אולי יהיהו בהמשך היום ובעיקר משעה 15:30 ועד 17:00 אז ינאם ברננקי
אבל בגדול המדד אמור ללכת לאמות שציינתי 1214 ו 1204 לערך
והציפיות שלי הן גם שמדד הבנקים יוביל בטווח הבינוני מהלך עולה פורץ דרך מהדשדוש של כל השנה האחרונה...מחר הוא יום פקיעה שבועית וצריך להתחיל להתרגל לזה...שבוע הבא זה כבר פקיעה חודשית

עידכונים אוציא בהמשך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il