TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/7/13
בוקר יום ראשון 14.7.2013

עונת הדוחות סיימה את השבוע הראשון בשלום כאשר אלקואה , וואלס פארגו
וג'יפי מורגן דיווחו דוחותיהם וצלחו אותם בשלום

על הנייר ה S&P בתוך גל עולה נוסף כאשר המימוש היה לכוארה קצר הן בסדר הגודל שלו והן במונחי זמן
בגדול עדיין אין לי אימון במגמה העולה בוול סטריט ולא כך רציתי לראות אותה מתפתחת
וזה חשוד לי אבל זורמים עם מה שיש והאמריקאים מאוד לא צפויים במקרים מסוימים

ה VIX קרוב מאוד שוב לרמות תחתית שנתיות ורב שנתיות
ה S&P עומד כרגע על 1680 ואם הוא יתייצב ויתבסס מעל 1690 אז 1740 תהיה ברת השגה
אבל עדיין רמת האמין שלי בגל הנוכחי היא נמוכה
אמרתי שגל עולה יחזור בעידוד עונת הדוחות אבל לא כך ראיתי אותו יוצא ולא מנקודת היציאה שממנה הוא יצא
הדברים האלה תקפים גם לגבי הדאקס שמאז דו"ח התעסוקה האמריקאי הוא ניראה אנוס לעלות

השבוע ידווחו מסקטור הטכנולוגיה חברות כמו אפל , דל , Hewlett-Packard

מדד המעו"ף פתח את יום חמישי במצב חדש - פקיעה שבועית
כך קיבלנו יום מסחר שניפתח בסערה והסתיים במחזור נחמד ...אומנם נמוך מימי פקיעה חודשיים אבל ניראה שהמטרה של הכלי הזה עושה את שלו וזה עדיין רחוק מלהספיק
סה"כ סגר מדד המעו"ף בעליה של 0.7% כשהוא סוגר על 1214.5 ולא סגירה יפה
כמעט כל העליה של יום חמישי היתה תצוגת תכלית של הבנקים ובזק
בזק תרמה לבדה כ 0.32% כאשר משקלה במדד עולה בזמן האחרון בהדרגה
ומתקרב למידת השפעתה של כיל
מניות הבנקים תרמו כמעט 0.6% שזה מרבית העליה
פועלים בתוך המדד היתה הגורןם העוצמתי ביותר
המניות הדואליות הכבידו קל
כיל הכבידה קל
סקטור הגז לא תרם ולא התערב כמעט במסחר של יום חמישי

לסיכום:
מדד המעו"ף עולה ...אבל עליה "מכוערת" ...אני בכוונה כותב את זה כי מעליה כזו לא מאמין שיצא משהו בריא במונחים של ראלי
גם אם בטווח קצר ימשיכו לטפס צריך לצאת גליורד נוסף לכיוון רמות 1204 ו 1180/90
הגל העולה הנוכחי יכול להימשך עד לאיזור 1230

מדד הבנקים קפץ ביום חמישי ביום הפקיעה השבועית משום מקום בעצם
וללא כל הכנה מוקדמת או רמז לקפיצה כזו
כך קיבלנו תנועה הזויה בבוקר יום חמישי עם גאפ פתוח כלפי מטה
גם במקרה הזה לא נוח לי עם העליה ולא נותן לה רמת אמינות גבוה בכלל

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1140
אם המדד ירד ל 1140 זה כבר בלימה של כל הזינוק של יום חמישי
סה"כ יותר סביר לי שהזינוק של יום חמישי יימחק בהדרגה וגם אם לא היום

הבוקר הארבירטאז חיובי קל בשיעור של 0.17%
יום שלישי השבוע זה תשעה באב ובו לא יתקיים מסחר
ברקע למסחר היום זה כמובן סופ"ש שהסתיים סך הכל באופן חיובי בוול סטריט
בנוסף יש לנו את התקיפה בסוריה שמייחסים אותה לישראל אם בכלל זה ישפיע כל עוד יש שקט מהגיזרה הזו
פועלים הכריז על חזרה לחלוקת דיוידנד בסך של 15% מהרווח הריבעוני שלו
זו גם הסיבה המרכזית לזינוק שלו ביום חמישי משום מקום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1210 עד 1220
המדד עומד על 1214.5 כאשר איזור 1216/7 הוא חסם ראשון
אני לא רואה את המדד פורץ היום את 1220 ובספק אם הוא יצליח לפרוץ את 1216/7
בד"כ ימי ראשון הם ימים חד כיוניים ללא מהפכים תוך יומיים
בגדול אני מצפה שרמת 1204 תושג במדד אבל לא מצפה שזה יקרה היום ואין לי לוח זמנים מדוייק לעניין הזה

עידכונים אוציא בהמשך

שבוע טוב ויום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il