TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/7/13
בוקר יום חמישי 11.7.2013

עד לדקת הסיום המשיכו המדדים בוול סטריט לדשדש כאשר ה S&P סוגר על האפס אופטימי קל על רקע חשיפת הפרוטוקולים של הפד בקביעת הריבית האחרונה
מהפרוטוקולים עולה שבין חברי הפד היו מחלוקות על מועד סיום הרכישות
חלק רצו מיידית וחלק רצו מאוחר יותר השנה וחלק רצו רק שנה הבאה
בסוף גם נאם ברננקי וקבע שהוא עדיין לא מפסיק וללא מועד מוגדר
בתלות ביציבות בצמיחה בכל הסקטורים
סה"כ כל הנושא הזה של הנאום והפרוטוקולים לא הזיז הרבה לוול סטריט למעט מסחר מעורב

יום שישי ידווחו שני הבנקים וואלס פארגו וגיפי מורגן
על פניו המגמה החיובית הנוכחית תימשך כניראה עד לשיא האחרון 1680 ב S&P
אבל מטריד אותי שההערכה שנתתי עדיין לא התקיימה במדדים שם (כלפי מטה אני מדבר)

מדד המעו"ף ניסחר יום שני ברציפות בין 1210 ל 1204 בטווח מצומצם מאוד מרבית היום
וללא הכרעת כיוון כאשר מחזורי המסחר נמוכים מאוד
הבנקים מכבידים והמסחר במעו"ף עצמו גם מסיים בפסימיות קלה
השפעת מניות הבנקים היתה שולית שלילית על המדד בשיעור זניח של כ 0.05%
המניות הדואליות השפיעו לחיוב באותו שיעור וקיזזו את הבנקים

לסיכום:
לא נירשמה אתמול תנועה משמעותית באף סקטור ובאף מניה במדד
המדד ניסחר במחזור נמוך על הגבול 1210 עד 1206 ללא הכרעת כיוון זה היום השני ברציפות
ושוב ההכרעה עוברת להיום
אני מדבר במוהחים של ראלי כפי שכתבתי בסקירות לאורך החודשיים האחרונים
ובהובלת מניות הבנקים להן נקבתי יעדים
אבל מצד שני מפריעה לי העובדה שלא ירדנו לעוד סייקל אחד למטה
הן כאן והן בוול סטריט

מדד הבנקים אעדכן לגביו בניפרד אחרי פתיחת המסחר
יש לציין שאני ממתין לטריגר כניסה לאחת או שתי המניות הגדולות פועלים ולאומי כאשר גם הבינלאומי באה בחשבון
פועלים הכריזה על חזרה לחלךוקת דיוידנד ( גם הבינלאומי)

הבוקר הארבירטאז הוא לא משמעותי במיוחד וחלק לא מבוטל מיזה הוא בגלל הדולר
הדולר מגיב בשלילה לנאום ברננקי ומקזז ארבירטאז
חוזה S&P ניסחר כרגע ירוק חזק 1.1%
אני מעריך שגם הדאקס יעלה היום לכיוון 8200

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1204 עד 1210
חציית 1210 תוביל במדרגות ל 1212 ול 1216
שוב הסגירה חשובה כפי שראינו ביומיים האחרונים
אין טעם לדבר עליה ללא שרואים את הפתיחה עצמה במדד
לכן אעדכן בהמשך

הפתיחה עצמה במדד יכולה להיות גם על 1216
זה יוצר עיוות לא פשוט בהתנהלות המדד וגם על זה אשלח עידכון בהמשך

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il