| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 7/7/13 בוקר יום ראשון 7.7.2013סוף שבוע מקוצר בוול סטריט בו לא היה מסחר ביום חמישי הסתיים ביום שישי ביום מסחר בודד בו הגיבו בוול סטריט לדו"ח התעסוקה בעליות של כאחוז נתוני דו"ח התעסוקה היו טובים מהצפוי עם תוספת של 195 אלף משרות במקביל האבטלה נותרה כמות שהיא ללא שינוי בתגובה לדו"ח הזה פתחו בוול סטריט בירוק נילחצו מטה עד לאפס וחזרו לירוק עד לסגירה מה עשה הדאקס בזמן שוול סגרה בירוק כאחוז ? ירד חזק מאוד בשיעור של 2.35% יש לנו כאן ניגודי מגמות תוך יומיות חדות שלא זכורות לי הרבה זמן אחרי מי תלך ת"א היום ? אני הערכתי שהתגובה לדו"ח טוב בטווח הקצר תהיה שלילית אבל גם רציתי דו"ח טוב למען הטווח הבינוני והכלכלה האמריקאית בכלל דו"ח טוב כזה הוא מצויין לצמיחה לכן פחות חשוב אם ניכנסים לאמוק מחשש שברננקי יכריז על צימצום הדרגתי של הרכישות בפועל העליות הפתיעו אותי ועוד יותר מיזה ניגודי המגמה עם הדאקס דוקא אצל הדאקס היה יותר חשש מברננקי ומתגובה אמריקאית מאוחרת לדו"ח יכול להיות שהצמידות ליום העצמאות האמריקאי יצרה יום לא מחויב המציאות אבל אני מאמין בהסתכלות בפועל על הסיומת ללא התחשבות בתירוצים יש לציין שבאירופה מתחילים מדיניות של רכישות והורדת ריבית בעוד אצל האמרקיאם עומדים לסיים אותה נכון למצב העכשוי: ההערכה שלי שוול סטריט תרד לא השתנתה ורק חבל שניכנסים לעונת הדוחות בצורה כזו ההערכה שלי לאור ההתפתחות הנ"ל היא כזו: ה S&P עומד על 1630 לאחר שחצה 1620 מכאן סייקל יורד יצא או מ 1554 עד 1660 או מ 1680 השיא הקודם מדד המעו"ף סיים את יום חמישי בעליה מתונה של 0.47% כשהוא סוגר על 1195 מחזור המסחר היה זעום...בין היתר בגלל יום העצמאות האמריקאי הבנקים תרמו כ 0.15% כיל + ח"ל תרמו גם הם כ 0.15% המניות הדואליות ביחד עם בזק תרמו כ 0.12% סקטור הגז תרם תרומה קלה ובעיקר לא הפריע לסיכום: הסגירה היתה לא עוצמתית על 1195 במחזור נמוך...ולדעתי המדד יעשה סייקל יורד נוסף ל 1182 ...השאלה היא אחרי מי הוא ילך היום ...אחרי הדאקס או וול סטריט אני מעריך שבטווח הצקר הוא ילך אחרי וול סטריט וישיג את 1200 אבל לא יחצה את 1210 לפני שישיג את 1182 מדד הבנקים הראה לכרואה סימני היפוך לפי הסגירה אלא שזה עדיין לא זה פועלים מובילה כרגע לבדה ניסיונות לעלות אני מעריך שמדד הבנקים יתמוך בעליות אבל לטווח קצר בלבד טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1126/7 עד 1120 מעריך יום חיובי בבנקים הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.3% מדד המעו"ף ייסחר לבד היום וגם המחזור צפוי להיות נמוך כיאה ליום ראשון יש ניגודים בין הדאקס לוול סטריט כמו שציינתי לעיל הרבה זמן לא ראיתי ניגודים כאלה הדאקס ניראה מגיב לכאורה לדו"ח התעסוקה האמריקאי ההתנהלות של האמריקאים מסבכת את התמונה וזה תסריט לא מועדף שרציתי לראות אני רואה בניסיונות העליה האמריקאיים מלכודת גם אם ימשכו עוד מספר ימים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1194/5 עד 1200 ירידה מ 1194 היא סימן שלילי מובהק עם סיכון לרדת עד 1182 מעל 1200 ישירות מהפתיחה ואילך יוסיל ל 1202 ול 1204 כרקגע 1210 היא רמת חסם במדד מבחינתי כל עוד לא יורדים ל 1182 אז כל עליה במדד היא לצורך ירידה אני רוצה לראות סייקל עולה בריא בהובלת הבנקים עד 1240 אבל לא בצורה הנוכחית סה"כ נתוני דו"ח התעסוקה טובים למשק האמריקאי הצפי לריבית נמוכה ולהקלה כמותית אירופאית טובים לאירופה יש ערפל בוול סטריט אבל אני מניח שאם ברננקי יודיע משהו על צימצום הרכש של 85 מיליארד דולר בחודש זה ייצור אפקט של תגובה שלילית לטווח קצר שבוע טוב ויום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |