TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/7/13
בוקר יום ראשון 7.7.2013

סוף שבוע מקוצר בוול סטריט בו לא היה מסחר ביום חמישי הסתיים ביום שישי ביום מסחר בודד בו הגיבו בוול סטריט לדו"ח התעסוקה בעליות של כאחוז

נתוני דו"ח התעסוקה היו טובים מהצפוי עם תוספת של 195 אלף משרות
במקביל האבטלה נותרה כמות שהיא ללא שינוי

בתגובה לדו"ח הזה פתחו בוול סטריט בירוק נילחצו מטה עד לאפס וחזרו לירוק עד לסגירה

מה עשה הדאקס בזמן שוול סגרה בירוק כאחוז ?
ירד חזק מאוד בשיעור של 2.35%

יש לנו כאן ניגודי מגמות תוך יומיות חדות שלא זכורות לי הרבה זמן
אחרי מי תלך ת"א היום ?

אני הערכתי שהתגובה לדו"ח טוב בטווח הקצר תהיה שלילית אבל גם רציתי דו"ח טוב למען הטווח הבינוני והכלכלה האמריקאית בכלל
דו"ח טוב כזה הוא מצויין לצמיחה לכן פחות חשוב אם ניכנסים לאמוק מחשש שברננקי יכריז על צימצום הדרגתי של הרכישות
בפועל העליות הפתיעו אותי ועוד יותר מיזה ניגודי המגמה עם הדאקס
דוקא אצל הדאקס היה יותר חשש מברננקי ומתגובה אמריקאית מאוחרת לדו"ח
יכול להיות שהצמידות ליום העצמאות האמריקאי יצרה יום לא מחויב המציאות אבל אני מאמין בהסתכלות בפועל על הסיומת ללא התחשבות בתירוצים

יש לציין שבאירופה מתחילים מדיניות של רכישות והורדת ריבית בעוד אצל האמרקיאם
עומדים לסיים אותה

נכון למצב העכשוי:
ההערכה שלי שוול סטריט תרד לא השתנתה ורק חבל שניכנסים לעונת הדוחות בצורה כזו
ההערכה שלי לאור ההתפתחות הנ"ל היא כזו:
ה S&P עומד על 1630 לאחר שחצה 1620
מכאן סייקל יורד יצא או מ 1554 עד 1660
או מ 1680 השיא הקודם

מדד המעו"ף סיים את יום חמישי בעליה מתונה של 0.47% כשהוא סוגר על 1195
מחזור המסחר היה זעום...בין היתר בגלל יום העצמאות האמריקאי
הבנקים תרמו כ 0.15%
כיל + ח"ל תרמו גם הם כ 0.15%
המניות הדואליות ביחד עם בזק תרמו כ 0.12%
סקטור הגז תרם תרומה קלה ובעיקר לא הפריע

לסיכום:
הסגירה היתה לא עוצמתית על 1195 במחזור נמוך...ולדעתי המדד יעשה סייקל יורד נוסף ל 1182 ...השאלה היא אחרי מי הוא ילך היום ...אחרי הדאקס או וול סטריט
אני מעריך שבטווח הצקר הוא ילך אחרי וול סטריט וישיג את 1200
אבל לא יחצה את 1210 לפני שישיג את 1182

מדד הבנקים הראה לכרואה סימני היפוך לפי הסגירה אלא שזה עדיין לא זה
פועלים מובילה כרגע לבדה ניסיונות לעלות
אני מעריך שמדד הבנקים יתמוך בעליות אבל לטווח קצר בלבד

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1126/7 עד 1120
מעריך יום חיובי בבנקים

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.3%
מדד המעו"ף ייסחר לבד היום וגם המחזור צפוי להיות נמוך כיאה ליום ראשון
יש ניגודים בין הדאקס לוול סטריט
כמו שציינתי לעיל הרבה זמן לא ראיתי ניגודים כאלה
הדאקס ניראה מגיב לכאורה לדו"ח התעסוקה האמריקאי
ההתנהלות של האמריקאים מסבכת את התמונה וזה תסריט לא מועדף שרציתי לראות
אני רואה בניסיונות העליה האמריקאיים מלכודת גם אם ימשכו עוד מספר ימים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1194/5 עד 1200
ירידה מ 1194 היא סימן שלילי מובהק עם סיכון לרדת עד 1182
מעל 1200 ישירות מהפתיחה ואילך יוסיל ל 1202 ול 1204
כרקגע 1210 היא רמת חסם במדד
מבחינתי כל עוד לא יורדים ל 1182 אז כל עליה במדד היא לצורך ירידה
אני רוצה לראות סייקל עולה בריא בהובלת הבנקים עד 1240 אבל לא בצורה הנוכחית
סה"כ נתוני דו"ח התעסוקה טובים למשק האמריקאי
הצפי לריבית נמוכה ולהקלה כמותית אירופאית טובים לאירופה
יש ערפל בוול סטריט אבל אני מניח שאם ברננקי יודיע משהו על צימצום הרכש של 85 מיליארד דולר בחודש זה ייצור אפקט של תגובה שלילית לטווח קצר


שבוע טוב ויום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il