| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/7/13 בוקר יום רביעי 3.7.2013יום רביעי ברציפות בו ה S&P לא מצליח לסגור יום מעל 1620 וזה ערב היציאה ליום העצמאות כאשר ביום חמישי לא יתקיים מסחר אצלם עדיין אני חושב שצריך לבא סייקל יורד נוסף לאיזור 1550 ב S&P מה VIX לא ניתן להסיק חד משמעית מכאן יצא הסייקל אבל ההשתהות סביב הרמה הנוכחית כבר ארבעה ימים מחזקת מעט את האפשרות הזו מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעליה של 0.32% וסגר על 1199 שתי מניות בעיקר תמכו בו ובפרט לקראת סיום ואלו הן כיל ובזק כיל ובזק ביחד תרמו אתמול כ 0.4% וזה כל הסיפור אתמול ואגב שתיהן היו תנודתיות במסחר הנעילה עצמו כאשר בזק את מרבית התנועה היומית שלה ביצעה במסחר הנעילה בעצם מניות הבנקים והמניות הדואליות שמרו על נייטרליות ולא הפריעו למהלך המסחר לסיכום: הסגירה במדד המעו"ף היתה אתמול חיובית אופטימית כנגד התנהלות המסחר בדאקס אין עוצמה בכלל במחזור המסחר בשני הימים האחרונים אפשר גם לראות מי המניות המובילות עליה במדד ואיך כדי להבין שזה עדיין לא זה אני רוצה לתת לסוף השבוע הזה לומר את דברו ולאחר מכו יהיה הרבה יותר קל ההנחה שלי היא שוול סטריט תילחץ מטה לזמן קצר מדד הבנקים סגר אתמול שלילי 0.4% על 1128/9 כאשר הוא פותח חיובי ולא מצליח לשמור על המומנטום הסגירה היא שלילית פסימית ואני כרגע ממתין למדד הבנקיםפ עדיין ב 1100 אם יהיה שינוי בהערכה הזו אעדכן טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1120 עד 1130 מעריך פתיחה סולידית על קו האפס מדד 75 ניסחר אתמול על הגבול וסיים את היום בפסימיות קלה במידה וניראה סגירה היום מעל 787 אולי נשנה הערכה הבוקר הארבירטאז חיובי קל חוזה S&P שלילי כ 0.2% כרגע זה יום לפני היציאה ליום העצמאות האמריקאי כאשר סקר ה ADP מרחף ברקע היום יהיה מבול של נתוני מקרו אחה"צ בעיקר: ב 12:00 - המכירות הקימעונאיות באירופה ב 15:15 - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה והעיקר זה הנתון של יום שישי ב 15:30 - תביעות האבטלה השבועיות ב 15:30 - המאזן המסחרי אני מעריך שגם היום המסחר אצל האמריקאים יתנהל מעורב ואני לא מצפה לדרמות מיוחדות ערב יום העצמאות שלהם ברקע חוסר היציבות במצרים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1194 עד 1202 הפתיחה עצמה יכולה להיות חיובית אבל מעריך מתחת 1202 בהמשך כניראה תהיה תנודתיות כאשר מעבר לשלילי צפוי להיות ושוב חשובה הסיומת בכל מקרה אני לא רואה את המדד עובר את 1210 במידה ויעבור את 1202 הוא ימשיך לרמות 1206 עד 1210 מצד שני הדאקס צפוי למשוך למטה כך שהמעו"ף מתנהל בעליות מאוד בעיתיות אני מניח שהיום כיל ובזק ימשכו מעלה והבנקים ימשכו מטה או יסחרו מעורב הערה כללית: אין צורך למהר לקנות סחורה והסברתי כבר הרבה פעמים למה לא ולמה אני ממתין לא חסר מה לקנות ואני בטוח שכל רשימת המניות ששלחתי אתמול תעשה את היעדים שלה אבל התזמון כאו עדיף בכניסה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |