TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/7/13
בוקר יום רביעי 3.7.2013

יום רביעי ברציפות בו ה S&P לא מצליח לסגור יום מעל 1620 וזה ערב היציאה ליום העצמאות כאשר ביום חמישי לא יתקיים מסחר אצלם
עדיין אני חושב שצריך לבא סייקל יורד נוסף לאיזור 1550 ב S&P
מה VIX לא ניתן להסיק חד משמעית מכאן יצא הסייקל אבל ההשתהות סביב הרמה הנוכחית כבר ארבעה ימים מחזקת מעט את האפשרות הזו

מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעליה של 0.32% וסגר על 1199
שתי מניות בעיקר תמכו בו ובפרט לקראת סיום ואלו הן כיל ובזק
כיל ובזק ביחד תרמו אתמול כ 0.4% וזה כל הסיפור אתמול ואגב שתיהן היו תנודתיות במסחר הנעילה עצמו
כאשר בזק את מרבית התנועה היומית שלה ביצעה במסחר הנעילה בעצם
מניות הבנקים והמניות הדואליות שמרו על נייטרליות ולא הפריעו למהלך המסחר

לסיכום:
הסגירה במדד המעו"ף היתה אתמול חיובית אופטימית כנגד התנהלות המסחר בדאקס
אין עוצמה בכלל במחזור המסחר בשני הימים האחרונים
אפשר גם לראות מי המניות המובילות עליה במדד ואיך כדי להבין שזה עדיין לא זה
אני רוצה לתת לסוף השבוע הזה לומר את דברו ולאחר מכו יהיה הרבה יותר קל
ההנחה שלי היא שוול סטריט תילחץ מטה לזמן קצר

מדד הבנקים סגר אתמול שלילי 0.4% על 1128/9 כאשר הוא פותח חיובי
ולא מצליח לשמור על המומנטום
הסגירה היא שלילית פסימית ואני כרגע ממתין למדד הבנקיםפ עדיין ב 1100
אם יהיה שינוי בהערכה הזו אעדכן

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1120 עד 1130
מעריך פתיחה סולידית על קו האפס

מדד 75 ניסחר אתמול על הגבול וסיים את היום בפסימיות קלה
במידה וניראה סגירה היום מעל 787 אולי נשנה הערכה

הבוקר הארבירטאז חיובי קל
חוזה S&P שלילי כ 0.2% כרגע
זה יום לפני היציאה ליום העצמאות האמריקאי כאשר סקר ה ADP מרחף ברקע
היום יהיה מבול של נתוני מקרו אחה"צ בעיקר:
ב 12:00 - המכירות הקימעונאיות באירופה
ב 15:15 - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה והעיקר זה הנתון של יום שישי
ב 15:30 - תביעות האבטלה השבועיות
ב 15:30 - המאזן המסחרי
אני מעריך שגם היום המסחר אצל האמריקאים יתנהל מעורב ואני לא מצפה לדרמות מיוחדות ערב יום העצמאות שלהם
ברקע חוסר היציבות במצרים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1194 עד 1202
הפתיחה עצמה יכולה להיות חיובית אבל מעריך מתחת 1202
בהמשך כניראה תהיה תנודתיות כאשר מעבר לשלילי צפוי להיות ושוב חשובה הסיומת
בכל מקרה אני לא רואה את המדד עובר את 1210
במידה ויעבור את 1202 הוא ימשיך לרמות 1206 עד 1210
מצד שני הדאקס צפוי למשוך למטה כך שהמעו"ף מתנהל בעליות מאוד בעיתיות
אני מניח שהיום כיל ובזק ימשכו מעלה והבנקים ימשכו מטה או יסחרו מעורב

הערה כללית:
אין צורך למהר לקנות סחורה והסברתי כבר הרבה פעמים למה לא ולמה אני ממתין
לא חסר מה לקנות ואני בטוח שכל רשימת המניות ששלחתי אתמול תעשה את היעדים שלה
אבל התזמון כאו עדיף בכניסה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il