סקירת בוקר
יראה, 2/7/13
בוקר יום שלישי 2.7.2013
המצב בוול סטריט לא השתנה בהרבה ביחס לאתמול
אני מגדיר את ההתנהלות ב S&P כגרירת רכליים לקראת יום העצמאות ולקראת דו"ח התעסוקה
אתמול ניסחר ה S&P מעל 1620 אבל סגר מתחתיו
אני עדיין חושב שחסר סייקל יורד נוסף בוול סטריט בטווח הקצר
אני מזכיר מספר נקודות:
1. יום חמישי זה יום העצמאות האמריקאי וסביר שוול סטריט תתנהל אופטימי לפחות עד סקר
ה ADP מחר
2. יום שישי מגיע דו"ח התעסוקה...דו"ח טוב מידי ישלח את המדדים למטה אני מעריך
דו"ח רע מידי עשוי גם הוא לשלוח את המדדים למטה
דו"ח פרווה סביב הצפי קשה לחיזוי מראש
כך או כך צריך סייקל יורד נוסף והוא יגיע
3. עוד חמישה ימים תתחיל עונת הדוחות האמריקאית עם הדו"ח של אלקואה
היתי שמח לראות את עונת הדוחות מורידה את הזרקור מברננקי ומציגה ביצועים טובים
ודוחפת קדימה...לכן אני מעדיף לראות את הסייקל היורד בהקדם קצר ומהר
מדד המעו"ף סגר אתמול אופטימי על 1195 וסביר שהוא ימישך עוד קצת את המהלך המתקן
כאשר מהפוטנציאל שלו הוא תיאורטי 1210
מחזור המסחר אתמול היה נמוך מאוד במניות המעו"ף ובפרט על רקע מסחר ארוך בשעה
סה"כ סגר מדד המעו"ף אתמול בעליה של 0.39%
מתוך זה ס"ך התרומה של מניות הבנקים למדד עמד על 0.3%
אני מזכיר שסקטור הבנקים התעצם בהשפעתו על השוק על חשבון המניות הדואליות
בלטו לשלילי כיל וח"ל עם תרומה שלילית של כ 0.18%
לסיכום:
יש כרגע סייקל מתקן במדד ...אני מדגיש סייקל מתקן
אני מעריך שיגיע עוד סייקל יורד אחד מוגבל בהיקפו בהובלת הבנקים
לכן עדיין אין מקום לאגרסיביות ברכש
מדד הבנקים רשם אתמול עליה של כאחוז במחזור נמוך וסגר על 1133
גם במקרה הזה אני מעריך שהוא מבצע סייקל מתקן בלבד
טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1130 ועד 1140 ועד 1147
אני מצפה שהמדד יסחר ירוק במרבית היום וגם יסגור בירוק
הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי מאוד כ 0.1%
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כ 0.35%
הדאקס סגר אתמול גבולי מאוד על 7987 אבל רק סגירה מעל 8100
תיחשב שינוי חשוב לטווח הקצר שמצריך היערכות ושיבה מחודשת
הסיכוי לזה נמוך בטווח הקצר
נתוני המקרו המשמעותיים יחזרו מחר עם וביום חמישי
אני מעריך שוול סטריט תיסחר בירוק היוםן בלילה לפחות ברוב היום אם לא בכולו
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1198 עד 1193
אני מעריך פתיחה ירוקה סולידית
חציית 1198 תוביל ל 1200 עד 1202
כל ההתייחסות של לעליה של אתמול ולמה שניראה היום ואולי מחר בחלק מהיום זה כאל עליה לצורך המשך הסייקל היורד
אני מצפב לעוד פיק אחד למטה שיאפשר לאסוף מה שרוצים בצורה אופטימלית יותר ונוחה יותר
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה