TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/7/13
בוקר יום שני 1.7.2013

אני מצרף ומסכם את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט:

ה S&P נחסם בינתיים בול על 1620 שרשמתי כאן במהלך השבוע החולף
יום חמישי המסחר ניסגר בעליות אבל בהתמתנות ביחס לשיא היומי
יום שישי המסחר כבר התנהל בירידות מתונות וכך גם ניסגר
מבלי להיכנס לסיבה למסחר השלילי ביום שישי המצב הוא כזה:
או שמכאן יצא מיני גל יורד לתחתית החודשית קרי לערך 1550 ב S&P
או שימשכו עוד קצת למעלה ל 1650 וזה כבר מצב הרבה פחות רצוי בעיניי
אני מעדיף שירדו מכאן ויסגרו סיפור לקראת עונת הדוחות שמתחילה החודש
אחרת לא יהיה לי אימון בניסיונות העליה האלו
כרגע רוב הסיכויים שירדו השבוע וכך גם רצוי למען הסדר הטוב
ושהעליה תיבנה מלמטה בצורה נורמלית
השבוע במרכז נתוני המקרו כאשר דו"ח התעסוקה הוא המרכזי ויפורסם ביום שישי

יום שני ב 17:00 - יפורסם מדד ה ISM היצרני
יום שלישי - ללא נתוני מקרו משמעותיים
יום רביעי - סקר ה ADP לקראת דו"ח התעסוקה ביום שישי + תביעות האבטלה השבועיות
יום חמישי - יום העצמאות האמרקאי
יום שישי - דו"ח התעסוקה

דו"ח התעסוקה וסקר ה ADP המקדים לו ביום רביעי הם הנתונים שמצפים להם
והם הנתונים שמשפיעים ישירות על ההחלטות של ברננקי לגבי הפסקת או אי הפסקת ההקלה הכמותית
היום וול סטריט עושה בהפוך על הפוך לטווח הקצר
נתון טוב מאוד ישלח על פניו את המדדים למטה
נתון חלש אני מניח שיגרור דוקא תגובה חיובית כמה שזה נישמע הזוי
נתון פרווה עשוי להוביל למטה בצורה מדודה
באופן אישי אני מעדיף שהנתון יהיה הכי טוב שאפשר ושישלח את המדדים למטה
לטווח הקצר יהיה אולי אפקט שלילי זמני
אבל זה טוב לכלכלה האמריקאית לטווח הבינוני וזה מה שצריך לעניין
בכל מקרה אני מאמין שה S&P ירד בדרך כזו או אחרת ל 1550 או קרוב לזה

מדד המעו"ף לא עשה אתמול כלום
פתיחה על 1191/2 וסגירה נקודה מתחת במחזור מסחר נמוך אופיני לימי ראשון
המניות הדואליות משכו מעלה בסדר גודל של הארביטראז לערך 0.15%
מניות הבנקים משכו מעט מטה וכמעט לא הורגשו
סקטור הגז לא הורגש
יום אנאמי במחזור מסחר חלש

לסיכום:
ראינו אתמול עוד יום של סגירה פסימית אבל שלילית קלה כמו מרבית הימים וזה היום התשיעי ברציפות בו המדד רושם ירידה מתונה מטה
אני מעריך שתהיה המתנה היום לראות לאן הולכים האמריקאים היום ומחר לקראת דו"ח התעסוקה ויום העצמאות האמריקאי
במידה וילחצו עוד קצת למעלה אז מאוד יתכן שניראה כאן תיקון מינורי עד 12090 ועד 1207
בינתיים הכיוון הוא עדיין מטה ל 1182

מדד הבנקים עומד על 1120 ומתקרב לרמת ה 1100
אתמול סגר המדד שלילי אופטימי קל ביותר על 1121 לא משמעותי
התמונה להיום פתוחה במדד אבל מרמת ה 1100 אני מעריך סייקל עולה בבנקים וזה יקרין גם על המעו"ף

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1110 עד 1127
תנועה לא דרמתית בכלל וכך זה אמור להיראות היום

הבוקר הארביטראז לא רלוטני
חוזה S&P נוטה לירוק קל לא משמעותי כרגע
ב 17:00 היום יפורסם מדד ה ISM היצרני
הדאקס צפוי לנוע בין 8100 ל 7940 כאשר ירידה מ 7900 אפילו תוך יומית היא לקיחת כיוון בדאקס ...אבל אני מניח שהדאקס ינסה היום לתקוף את 7080 או 7100
מה שחשוב יותר מהכל זה עונת הדוחות האמריקאית הקרובה החל מהשבוע הבא

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1194 עד 1188
ירידה מ 1188 תוביל ל 1182
מעל 1193/4 הולכים למהלך מתקן כניראה שיוביל לרמת 1200 ועד 1206
מהלך מתקן במעו"ף חייב להיות מגובה במהלך עולה אמריקאי ובהמשכיות חיובית מצד הדאקס לטווח הקצר
ההעדפה שלי ברורה : אני רוצה לראות את המדדים נילחצים מטה וסוגרים עניין ללא טירטורים נוספים
מאחר וברור לי שצריך לבא עוד פוש אחד כלפי מטה אני מעדיף אוטתו מוקדם ומהר
נכון להיום אני מעריך שהבנקים יבלמו ב 1100 והמעו"ף לא ירד מ 1165
סייקל עולה ל 1240 יגיע גם הוא

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il