TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/6/13
בוקר יום חמישי 27.6.2013 יום הפקיעה

נתון התמ"ג איכזב אתמול ולמרות הכל וול סטריט עלתה זה היום השני ברציפות
ה S&P הוסיף 0.96% וסגר על 1603
האם הוא חוזר לתלם ונירגע?
התשובה היא אותה תשובה שאמרתי אתמול זה מהלך מתקן מינורי לגל היורד שמתקן את הגל העולה השנתי ...כלומר העליות שרואים עכשיו הן רק תיקון לירידות ואני מניח ש ה S&P ינסה לפגוש את 1620 ויעשה סיבוב פרסה וימחק את שני ימי העליות שצבר בהדרגה

מה יכול לשנות באמת את המומנטום השלילי בוול סטריט ?
אפשר לראות שכל המהלך היורד הנוכחי נובע בעיקר מחוסר וודאות
לא ברור מתי יפסיק בררנקי את רכישות האג"ח ולאורך כמה זמן
ולא ברור לשווקים מה יניע אותם הלאה
התשובה לזה טמונה רק בדבר אחד לדעתי - בצמיחה
מה יכולה להיות הסנונית הראשונה
אני חושב שעונת הדוחות שתיפתח ב 8 ליולי עשויה לשנות מומנטום ולהוריד מסדר היום את ברננקי ורכישות האג"ח

מדד המעו"ף שוב ניסחר אתמול בירידות ויום שני ברציפות בניגוד למגמה בוול סטריט
כל זה על רקע שבוע הפקיעה
סה"כ ירד מדד המעו"ף אתמול 0.17% וסגר על 1194
טבע + פריגו תמכו במדד ותרמו לו 0.21%
חברה לישראל תרמה עוד 0.21%
לא היתה אחידות במניות הבנקים ולכן נירשמה גם השפעה שולית על המדד מצידם
סקטור התקשורת וסקטור הגז העיבו גם הם

לסיכום:
אני לא יודע לומר היכן תהיה הפקיעה היום ואין טעם להעריך את זה
אם זה לא היה יום פקיעה מן הסתם המדד היה פותח חיובי
בכל אופן המדד גם אם יפקע חיובי ירד קרוב ל 1190 ואני מעריך שגם 1180 באה בחשבון
מבחינתי המדד גם יצור גל עולה חזרה לשיא שלו
כלומר אני מתייחס לכל הגל היורד הנוכחי כגל זמני
והוא במסגרת הדשדוש הרחב השנתי 1165 עד 1240

מדד הבנקים סגר על 1132 בתנועה לא משמעותית היום אבל בסגירה פסימית קלה
סה"כ הרמות מלמטה הן 1120 ו 1100
אני מצפה מהמדד ללכת לגל עולה ל 1200 או מרמת 1120 או מ 1100

מדד 75 מאז שפגש את 760 נימצא בתיקון עולה מינורי
אני עמריך כרגע ש 760 תישבר וניפגוש את איזור 750

הבוקר הארביטראז חסר משמעות לחלוטין גם כי הוא אפסי וגם כי זה יום פקיעה
חוזה S&P חיובי כרגע בסביבות 0.2%
במרכז היום נתוני תביעות האבטלה השבועיים
והוצאה לצריכה עצמית
מוטב שנתוני המקרו שיזרמו ימשיכו להיות חיוביים וכמה שיותר כן ייטב
לא משנה שהמדדים בטווח הקצר מגיבים בשלילה לנתון חיובי כי זה עדיף על נתון שלילי שעליו השוק עולה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
בעיקרון אני מעדיף לראות היכן יפקעו קודם
אבל מעריך שפקיעה חיובית מינורית או לא מעל 1200 או קצת מתחת
המדד ירד בהמשך לכיוון 1190
היום הזה בוול סטריט הוא יום מועד להיפוך מגמה כלפי מטה
קשה לומר שלא יסגרו מעל 1620 ב S&P אבל גם אם כן לא יהיה לי אימון בעליות האלה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il