TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/6/13
בוקר יום רביעי 26.6.2013 יום לפקיעה

וול סטריט רשמה יום עליות כאשר ה S&P מוסיף 0.94% ובעצם רושם יום עליה ראשון אחרי שלושה ימי ירידות כמעט רצופים
האם מדובר בשינוי מגמה ? לדעתי לא !
ה S&P יכול לייצר עוד אולי יום או יומיים של עליות ואולי אפילו זה לא כאשר 1620 היא נקודת המפתח...אני מצפה מה S&P לחזור לגל היורד ולסמן תחתית חדשה או לפחות לבקר שוב בתחתת הקודמת וזה בהחלט אפשרי

נתוני המקרו שפורסמו ב 15:30 וב 17:00 דחפו קדימה
סה"כ הסנטימנט הוא עדיין שלילי אבל אני לא מזהה פאניקה אצל האמריקאים
כל המהלך היורד הנוכחי הוא עדיין בגדר מהלך מתקן
המצב הנוכחי עדיף לדעתי שנתוני המקרו ימשיכו להיות חיוביים
כן יפסיקו או לא יפסיקו את רכישות האג"ח מצד הפד...חשוב שהכלכלה שם תעמוד על הרגליים

מדד המעו"ף ניסחר חיובי מרבית היום אבל ממש לקראת סיום וכנגד המצב בעולם
הוא איבד גובה וסגר שלילי נמוך יומי 1195.75
האשמה העיקרית בשיוי המומנטום ובשבירה התוך יומית של 1200
נימצאת בעיקר אצל מניות הבנקים ובזק
לא משנה שבזק סיימה ירוק או הבנקים רשמו ירידה מינורית
ברגע שהם הורידו תמיכה במדד הוא נזל למטה
ההשפעה השלילית של הבנקים היתה שולית אבל הם ירדו ממקום חיובי וזה מה שחשוב
בזק איבדה כ 2% מהשיא היומי
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של 0.35%

לסיכום:
מה שציינתי מהבוקר קרה בפועל בתוך יומי
העליה אתמול במהלך היום היתה לצורך ירידה
האם המדד ראה תחתית ? לא
לדעתי רוב הסיכויים שבסייקל היורד הזה המדד יבקר קרוב ל 1180

מדד הבנקים ממשיך למטה כשהוא סוגר אתמול על 1130
שתי רמות יש למדד שבאחת מהן אני מצפה לבלימה שלו
או 1120 או 1100...אני רואה בפועלים ולאומי בעיקר הזדמנות באחת מהרמות האלה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1120 עד 1140
לדעתי בכל מקרה ביקור קרוב ל 1120 יהיה

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי מינורי לא מהותי 0.13%
חוזה S&P שלילי כרגע כ 0.3%
במרכז היום נתון התמ"ג האמריקאי ב 15:30 ואז שיעור האינפלציה הניגזר ממנו
הדאקס עלה אתמול כ 1.54% אבל לדעתי זהו מהלך מתקן לגל היורד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1190 עד 1202
פתיחה חיובית וחציה בהדרגה של 1202 עד 1206/7 היא עדיין סבירה
מעל 1206 יוביל ל 1210 וסגירה מעל יוביל ל 1220
כרגע כל זה הוא תסריט בסבירות מאוד נמוכה
יותר ריאלי שהמדד יבקר קודם ב 1190 אם לא מתחת לזה
זה יום לפקיעה - לכן עדיף לצפות לכל דבר וקשה לחזות מראש איך יסגור המדד היום ואיך יתנהל

באופן כללי - כל קיץ וכל שנה השווקים מגמגמים בעוצמה כזו או אחרת
לרוב זה מסתיים ביחד עם הקיץ ...לדעתי הסבלנות משתלמת במקרה הזה
לפי האינדיקטורים שלי מדובר גם השנה בגל זמני
אני מקווה שאני צודק וניראה פריצה קדימה אבל ברור שההתנהלות צריכה להיות זהירה בתוך הגל היורד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il