TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/6/13
בוקר יום שלישי 25.6.2013 יומיים לפקיעה

1. עד עכשיו עשה מדד הנסדאק את 3300 וזו הרמה אליה כיוונתי כשדיברתי על תיקון במדד
ה S&P סגר על 1573 בירידה של 1.21% לאחר יום מאוד תנודתי
סה"כ איבד ה S&P משיאו כ 6% ורמות ה 1540/50 הן רמות בעלות פוטנציאל תמיכה
ה VIX לא משתולל במיוחד וגם הוא מאותת לו שיגיע מהלך מתקן מעלה או התאוששות

2. הדאקס סגר בירידה של 1.24% לרמת 7692 והוא כניראה יבקר ב 7400
הרמה הזו בעצם מוחקת לדאקס את כל הלעיה השנתית שלו וזו גם הרמה שאני מקווה
שתתמוך אותו כי ירידה ממנה תקרין כבר גם עלינו

3. פישר עם ההחלטה האחרונה שלו לקדנציה לא הוריד שוב את הריבית

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.98% וסגר על 1199 לערך במחזור ממוצע ולא חריג
מניות הבנקים הכבידו לשלילה בשיעור של 0.45% ובעצם כמעט חצי מהירידה הכללית במעו"ף ויש לציין שמשקל מניות הבנקיםן במדד עלה על חשבון המניות הדואליות
השפעת המניות הדואליות לשלילה הסתכמה ב 0.25% לערך
בזק בלטה לחיוב עם תרומה של 0.14%
אני מעריך שלשבוע הפקיעה יש חלק בעליה של בזק

לסיכום:
מדד המעו"ף עדיין נע בטווח 1165 עד 1240
אני מעריך שתהיה ירידה מ 1190 אבל מאחר ואנחנו בשבוע הפקיעה אני לא רוצה לומר שזה יתרחש כבר היום או השבוע ואני גם מעריך שנחזור בגל עולה ל 1240

מדד הבנקים ירד אתמול בחריפות 1.61% והיה הגורם המכביד ביותר במעו"ף
1150 ו 1140 נישברו ואני מעריך שהרמה הבאה היא 1100
יחד עם זאת מדד הבנקים הוא אחד מנקודות האור ואני גם מאמין שהוא יביא להתאוששות כללית ויסחף גל עליות

מדד 75 איבד אתמול כ 2.5% והוא הסיפור של אתמול
המדד בעוצמת הירידה שלו החד יומית לא היה צפוי
מדד 75 הוא מדד לא יציב וקשה לחיזוי בהתנהגות שלו לטווחים קצרים
760 שציינתי הגיעה ולאור הסגירה אני מעריך שגם 740 תגיע

הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל בלבד 0.11%
חוזה S&P חיובי קל ביותר כרגע
הבורסה בשנחאי נימצאת בהדרדרות ובמקרים מסויימים היא משפיעה על וול סטריט או החוזים...היום למשל היתה שם נפילה של מעל 5% שהתמתנה בהמשך והעבירה גם החוזים למצב ירוק

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1190 עד 1202
מרמת 1190 קיים סיכוי לתיקון ובפרט בשבוע הפקיעה
ירידה מ 1190 תוביל ל 1180 ולא ניראה לי שזה יקרה היום
הסגירה אתמול מתחת 1200 במדד מחייבת לדעתי השגה של 1190 או ממש קרוב
הפתיחה עצמה עשויה להיות או בגאפ למטה עד 1190 או סולידית על איזור קו האפס
זה נכון מאוד לשבוע הפקיעה

אני מעריך שתוך יום או יומיים ניראה מהלך מתקן בוול סטריט
סה"כ אני מזכיר:
את התיקון הזה צפיתי בחו"ל ודיברתי עליו לא מעט
במקביל גם כתבתי שאין לי סיבה לחשוב שהוא לא זמני וזה מה שאני עדיין חושב

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il