TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/6/13
בוקר יום שני 24.6.2013 שלושה ימים לפקיעה

1. במוקד היום ההכרזה על הריבית כאשר השאלה אם פישר ישאיר את הריבית ולא יתערב
או שיוריד פעם נוספת את הריבית ממש על סף יציאתו ומנוי הנגיד החדש
במידה ויוריד את הריבית השוק יגיב בחיוב
מה הסיכוי לזה ? לדעתי זה תלוי כמה הוא סומך על הנגיד הבא שימשיך את דרכו
אם הוא יודע מי הנגיד הבא ואם הוא סומך עליו שימשיך את המדיניות שלו הוא ישאיר לו
להוריד את הריבית בעצמו...במידה ולא אולי הוא יטביע חותם
בקיצור סתם ספקולציה ...לדעתי האישית בלבד רוב הסיכויים שהוא ימתין עם זה

2. כניראה שיעקב פרנקל יתמנה לנגיד החדש
פרנקל היה הנגיד במשך כמעט 12 שנים מ 1991 עד 2002 וכדי שהוא ישוב להיות נגיד
צריך לשנות את החוק
בין לבין הוא היה בתפקיד בכיר ב AIG שקרסה כמדומני
וגם ב J.P.MORGAN
לא יודע לומר עד כמה הוא מיושר עם המדיניות של פישר
אני מניח שראש הממשלה דאג לזה

3. השבוע החל ממחר יתחיל שטף של נתוני מקרו בארה"ב
כאשר ימים שלישי רביעי וחמישי במרכז
מחר: הזמנות מוצרים ברי קיימא + מכירות בתים חדשים
יום רביעי - התמ"ג
יום חמישי - תביעות האבטלה

4. באופן כללי סקרתי את וול סטריט אתמול ולדעתי היא לא ראתה תחתית וכנ"ל גם הדאקס

מדד המעו"ף סיים אתמול על קו האפס מעט אופטימי אבל לא מוחלט בכלל
כלומר התמונה פתוחה לטווח הקצר עדיין בדגש על הטווח הקצר
אפשר לציין לחיוב את פריגו ובזק עם תרומה משותפת של 0.23%
אף מניה במדד לא ביצעה תנועה חריגה וסה"כ התמונה בסוף יום מאוזנת
אבל הרבה מהאיזון הזה הוא כתוצאה מתיקון קל שביצעו הבנקים
והנמיכו ממשקל ההכבדה שלהם

לסיכום:
זה שבוע פקיעה ויום החלטה על הריבית
שני הגורמים האלה גורמים לכך שהשבוע ובפרט היום התמונה היא חוסר וודאות לטווח הקצר
השאלה היא אם השבוע ילך המדד לאיזור 1180 לפחות
או שהוא יבצע תיקון ל 1220
כמו שהסגירה ניראית אתמול דאגו להשאיר תמונה פתוחה במדד

מדד הבנקים סגר אתמול שלילי לא אופטימי במיוחד על 1150 לערך
הרמה הבאה מלמטה היא 1140
הרמות מלמעלה הן 1160 ו 1170

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1140
אני מעט פסימי לטווח הקצר ולא חושב שמדד הבנקים יעשה 1160 היום

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר אדום בסביבות 0.6%כרגע זה ניראה לי בתגובה לירידה החדה בשנחאי
מבחינת המדדים הן בוול סטריט והן בדאקס תיקונים חדים ותנודות חדות לכאן או לשם זו תופעה נפוצה כאשר מתפתח סנטימנט שלילי
בסנטימנט חיובי בד"כ התנועות לחיוב ולשלילה מתונות
אבל כאשר ה VIX עצבני התנודות חדות לשני הכיוונים
לכן במידה ותהיה תנודה חיובית היום בלילה נניח זה לא יעשה עליי רושם מיוחד
יותר מעניין מה יעשה היום פישר בערב עם הריבית
ואיך יתקבל הנגיד החדש פרנקל
אפשר לראות וגם אמרתי את זה שת"א תגיב במצטבר בירידה מתונה ביחס לירידה בעולם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1203/4 עד 1214/5
מתחת 1203 זו נורית אזהרה שתוביל בסבירות לא נמוכה קרוב ל 1190
מעל 1214/5 נלך ל 1220
היום הזה הולך להיות מעורב עד שלילי
השאלה היא הסיומת
אני מציע לראות את הפתיחה ואת ההתנהלות לפחות בשעה הראשונה ואז אתן הערכה
יותר מידי גורמים יש הבוקר שמקשים על ההערכה
מינוי נגיד , החלטת ריבית , חוזים אדמדמים , ירידות באסיה
ורקטות בדרום
רשימה של גורמים שהם בעלי אפטים הפוכים
נטו מהסתכלות על הסיומת של אתמול אני נוטה לסגירה שלילית מעט ...ממש מעט
ויכול להיות שמינוי הנגיד ישנה את התמונה

סה"כ לא משנה אם המדד ירד או לא ל 1180 ול 1165 דעתי נותרה חיובית לטווח הבינוני לקראת ראלי אני מקווה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il