TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/6/13

בוקר יום ראשון 23.6.2013 שבוע הפקיעה

אנחנו בתקופת מימוש בשווקים בעולם וזה מקרין גם על השוק שלנו
אין בזה שום הפתעה ואם לא היו משתמשים בנאום ברננקי היו משתמשים בתירוץ אחר
סה"כ בנאום ברננקי אין שום דבר חד משמעי והוא מאוד מעורפל
אבל זה מספיק כדי לתת טריגר למימוש

על המימוש הזה אני מדבר נתתי יעד דיי מדויק לתקרת העליה הכללית בוול סטריט
ונתתי יעד לסיום המימוש ועוד לא סיימנו אותו
יחד עם זאת לדעתי הוא זמני ואפייני לתקופה הנוכחית
מבחינתי טווח התנועה במעו"ף הוא כמו שכתבתי שבוע שעבר בסקירות הבוקר
אני מניח שנרד ל 1190 ונרד גם מתחת לזה לאיזור 1180
כאשר 1165 לערך מסומנת אצלי כתחתית ממנה אני מצפה שוב לסייקל עולה
במידה וכך הדברים יתנהלו אני מאמין בראלי בהמשך
נכון להיום לדעתי בכל מקרה נחזור לשיא במדד המעו"ף ולכן ההנחה שלי היא שיתקיים ראלי בסופו של דבר

מחר שוב החלטת הריבית במרכז כששב לא ברור האם ברננקי יפתיע עם הורדת ריבית נוספת...זו בעצם ההחלטה האחרונה שהוא מקבל לפני פרישה

מדד המעו"ף איבד ביום חמישי כ 0.98% בסגירה פסימית על 1211/2
מחזור המסחר היה גבוה ?
האם זה מחזור אמיתי ? לא !!
מניית פועלים על רקע מכירה של אחוזים מסוימים ממניותיה לצד אחר ריכזה מחזור
חריג מאוד ביחס לממוצע שלה בין פי 7 ל פי 8 מהממוצע
אפשר לומר שלולי החריגה הזו היה המחזור עומד על ממוצע לפני תוספת שעה למסחר
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של 0.35%
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של כמעט 0.2%
אגב משקל המניות הדואליות במדד פחת (Oבעיקר בגלל מלנוקס ואיזיצפ)
בזק השפיעה לשלילה בשיעור של 0.32%

לסיכום:
כמו שאני רואה את התמונה המדד אומנם יכול לבצע תיקון בתחילת השבוע
למרות שהפתיחה היום כניראה תהיה שלילית
אבל אני חושב שקוב הסיכויים שלא ניקבעה תחתית
לאורך כמעט השנה האחרונה המדד נע בסייקל 1180 או 1165 עד 1250
ירידה ל 1200 ומשם ל 1190 ול 1180 לא תפתיע אותי בסייקל הנוכחי
בינתיים אנחנו ניכנסים לשבוע הפקיעה

מדד הבנקים רשם ירידה של 1.27% ביום חמישי בעיקר בהשפעת מניית פועלים שבה בוצעה מכירה לגורם אחר עם הנחה על מחיר השוק
המדד עומד כרגע על 1157
רמות 1150 ו 1140 הן רמות המבחן הקרובות למדד
לדעתי מדד הבנקים יחזור ל 1200 כאשר אני מאמין ביעד 1260

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1150 עד 1170
אני לא רואה את המדד יורד היום מ 1150 בכל מקרה
אני כן מצפה שהמדד יבצע תיקון ל 1170 השבוע

מדד 75 איבד ביום חמישי 1.6% ושוב סגר קרוב ל 780
אני מעריך שבסייקל היורד הנוכחי ניראה אותו ב 760 לפחות

הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.15%
וול סטריט איבדה שני ימי מסחר חמישי שישי כ 2%
הדאקס סגר את סוף השבוע על 7790 לערך תוך שהוא מאבד כ 5% בימים חמישי שישי
כמו שהוא ניראה כרגע הוא הולך לבקר ב 7400
באם גם 7400 לא תעצור אותו הוא ילך ל 7000 ושם אני מניח שייבלם
סקטור הגז במרכז עם ההחלטה לגבי היקף היצוא שתובא לאישור הממשלה
מחר החלטת הריבית ולא ברור אם כן או לא יוריד שוב
בפעם הקודמת שפישר הוריד ריבית היינו ב 1190 ומאז צברנו תאוצה עד 1240

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1200 עד 1220
כל הטווח הזה אפשרי היום
במידה ונרד מ 1210 סביר שנלך ל 1200 או ממש קרוב
מצד אחד זה מעניין לומר שהולכים להיפוך עד 1220 לפחות זמנית
מצד שני הדאקס לא מאשר היפוך כזה
שורה תחתונה:
כרגע אני מעריך שהיום הזה יתנהל שלילי או שלילי קל על גבול האפס
אני מעריך שמחר כבר נדע אם הולכים להחרפה מיידית או למהלך מתקן קל

כמו שהצבעתי על הירידות
כך אני מעריך שגם הסייקל היורד הזה יסתיים לפי מה שתחמתי אותו ונלך אגרסיבי מעלה
רק אם יתרחש אירוע קיצוני...או שוול סטריט תהפוך לדובית אשקול שוב את הטווח הבינוני
בינתיים מבחינתי כל הסייקל היורד הוא זמני


לזכור שזה שבוע פקיעה וכאן ניכנסים אינטרסים ושחיקה ...במידה והמדד יתקן בתחילת השבוע עדיף לסחור שורט לחודש יולי במידה ויסתמן שורט 

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה





- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il