TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/6/13
בוקר יום חמישי 20.6.2013

שום הפתעה לא היתה בהודעה שמסר ברננקי
את מה שהוא אמר הערכתי כאן בסקירת הבוקר פחות או יותר וגם את התגובה שלאחריה
סה"כ ברננקי אמר "אם ואם ואם" אז נצנצם ונעשה בזמן ובמקום שייראה לנו לנכון
כל החלטה על ציצום הרכישות היא בשורה טובה לכלכלה האמריקאית
זה שהשווקים מגיבים לשלילה זה כי גם להתרגל לחיות בלי היד שהאכילה כמה שנים טובות אותך לוקח קצת זמן
שורה תחתונה: המדדים ניסחרו בירוק וסיימו באדום כהה אבל לא אדום היסטרי
וגם ה VIX בעצם לא עלה אלא מחק את הירידות שלו
הוא בעצם משקף את כל התמונה של אתמול
הכל פתוח לסופ"ש כולל ירידה בחמישי והתאוששות בשישי

לגבי תנועת מדד המעו"ף ארחיב בסיכום של הסקירה שלו למטה

מדד המעו"ף פתח אתמול חיובי קל וביקר כמעט ב 1232
בהמשך ירד בהדרגה וסגר קרוב ל 1224 בירידה של 0.36% במחוזר ממוצע ומטה
כלומר ממוצע לימים שלפני תוספת השעה וזה אומר הכל על ההחלטה האומללה הזו
כיל + חברה לישראל הכבידו בשיעור 0.3%
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של 0.17%
המניות הדואליות בראשות טבע ופריגו תמכו מנגד בשיעור של 0.2%
סקטור הגז תמך קלות

לסיכום:
כמו שאמרתי כאן הערכות מסוגים שונים לשלילה ולחיוב שהתממשן בסופו של דבר
כך אני אומר גם עכשיו - כל ירידה לצורך עליה ואנחנו נחזור לבקר בשיא
גם הראלי עליו דיברתי בתוקף
לא יודע מה יתן לו טריגר אבל מסחינתי הבנקים אמורים להניע אותו
אבל כרגע הוא עוד לא באופק

מדד הבנקים נחלש אתמול 0.68% וסגר על 1172
אני לא רואה היסטריה מצד מדד הבנקים ומבחינתי כל תנועה שלילית שלו היא לטווח קצר בלבד והוא יחזור ל 1200 קודם כאשר יעד כללי הוא 1260

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1174
לא רואה בשום מקרה ירידה מ 1160
הפתיחה עצמה יכולה להיות מינורית שלילית על 1120

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.3%
חוזה S&P שלילי בשיעור של כחצי אחוז
מבחינת נתוני המקרו:
ב 15:30 תביעות האבטלה השבועיות
ב 17:00 מכירות בתים יד שניה
מחר אין נתוני מקרו משמעותיים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1217 עד 1227/8
הסיכוי לראות 1217 הוא גבוה
הסיכוי לראות 1227/8 הוא נמוך אבל יש אפשרות בהחלט שהמדד יתהפך ויעבור לירוק
יש לשים לב למכירה שביצעה שרי אריסון לגורמים מבחוץ
המכירה של מניות פועלים בוצעה בהנחה של 1.5% על מחיר המניה בבורסה
זה לא אומר דבר על מניית פועלים אבל לחץ קל על מדד הבנקים זה יכול בהחלט לגרור

כל מי שמחזיק בפוטים שימכור אותם לדעתי באיזור הפתיחה וימתין להתפתחויות

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il