TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/6/13
בוקר יום ראשון 16.6.2013

ההתנהלות של וול סטריט היא היום תנודתית מדשדשת כאשר עדיין לא ניבחר סנטימנט ברור לטווח הקצר
יחד עם זאת קשה לי לראות מומנטום חיובי שמוביל לגל עליות נוסף מעל לשיא האחרון
לפחות לא בטווח הקצר
ההערכה שלי היא עדיין למיני גל יורד לפחות
מה שראינו עד עכשיו זה לא גל יורד מהותי בוול סטריט
ה S&P נע היום בין 1600 ל 1680 וזה טווח הדישדוש שלו
ירידה מ 1600 היא סנטימנט שלילי ברור
פריצת 1680 היא כניראה גל עולה נוסף
בטווח הקצר אני לא רואה גל עליות נוסף
בסוף השבוע המכירות הקימעונאיות ודורשי העבודה הציגו קריאות טובות והתגובה היתה חיובית בוול סטריט כאשר ה S&P מוסיף כ 1.5%
למחרת יום שישי שוב נירשמו ירידות בסביבות החצי אחוז
אין כרגע עיקביות ואין סנטימנט (הוא מעט נוטה לשלילה)
לכן אנחנו רואים תנודתיות בתוך טווח הדשדוש שציינתי לעיל

מדד המעו"ף פתח את יום חמישי בסערה כשהוא יורד בפיק אחד עד איזור 1214
הסיבה היתה הלחץ השלילי מוול סטריט והנפילה בניקיי
תכלס 1214 עליה דיברתי הושגה ברגע אחד של בוקר ללא אתראה מוקדמת
הסגירה כבר הספיקה להיות הרבה יותר טובה כאשר המדד סוגר על 1222
בסיכום יום איבד המדד כ 0.46% במחזור מסחר גבוה שרובו הוא כתוצאה מעידכון המדדים
לא היה ביום חמישי אף מנוע מעו"ף שניסחר בצד הירוק
לעומת זאת היו לא מעט מניות שוליות שכן ניסחרו בירוק ואיזנו את התמונה
פריגו וטבע לבדן הורידו את המדד ביחד כ 0.5%
מניות הבנקים בצירוף בזק השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.25%
מנגד כ 13 מניות מדד בראשות סקטור הגז ומלנוקס תמכו במדד בשיעור של 0.32%

לסיכום:
מדד המעו"ף נע בין 1214 ל 1240
ביחס לעולם אנחנו יורדים מתון יותר בתקופה הנוכחית (כמו שעלינו מתון יותר)
לשם השוואה מאז ה סוף מאי ירד הדאקס כ 4.5%
מדד המעו"ף איבד עד נכון ליום חמישי בסגירה כ 1.5% בתקופה המצויינת
אני כן מצפה למהלך עליות משמעותי אצלנו עד סוף השנה
מצד שני מהלך יורד מוגבל עדיין אפשרי אבל כרגע המצב מבחינת העניין הזה של הערכת גל יורד הוא רחוק מלהיות חד משמעי
צריך התפתחויות נוספות כדי להעריך מה יקרה בחודש חודשיים הקרובים
כרגע משני מנועי מעו"ף עיקריים פריגו וטבע אני מעט חושש

הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.13%
הדאקס למרות העליות של סוף השבוע כולל הסגירה האופטימית ביום חמישי ניראה עדיין חלש ולא בנוי כרגע לחזור ל 8500
מאוד ייתכן שהוא ייצור גל עולה לשיאו רק מרמות נמוכות בין ה 7800 ל 7400
טבע קיבלה הורדת דירוג מסוכנות הדירוג מודיס לאחר הפשרה שהושגה מול פייזר
מדד המחירים לצרכן שםורסם ביום שישי עלה פחות מהצפוי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1220 עד 1225
מעל 1225 יוביל ל 1228
מתחת 1220 יוביל ל 1218
זה הטווחים שאני מצפה להיום ...כלומר אני מצפה שתנועת המדד לא תחרוג מ 1218 עד 1228 ועיקר המסחר יתנהל בין 1220 ל 1225
כל זה תלוי לחלוטין בפתיחת המסחר ואם הוא יהיה שלילי מהותי יותר ולא על קו האפס אשלח עידכון הערכה חדש
השאלה היא מה יקרה בטווח הקצרצר השבוע
לפי וול סטריט והדאקס אני נוטה לומר שהסנטימנט שיתפתח השבוע יהיה שלילי
ה VIX עדיין לא רגוע ומסתמן סבב עולה נוסף בו לאחר הרגיעה ביום חמישי
במקרה כזה יבקר מדד המעו"ף שוב ב 1214 ויבחן אותה
אבל בכל מקרה אני לא מצפה מסייקל יורד במדד לרדת מ 1180 נכון להיום
כרגע קשה מאוד להעריך מה הולך לקרות בעולם ואצלנו בתקופת הקיץ הקרובה

שבוע טוב ויום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il