| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/6/13 בוקר יום חמישי 13.6.2013וול סטריט למרות הירוקת ששידרו החוזים במהלך היום פתח ה S&P בפועל ירוק 0.7% וסגר שלילי בדיוק להיפך 0.83% על 1612 והוא רחוק 12 נקודות מרמת ה 1600 בדיוק ביום חמישי שעבר הוא ביקר ב 1600 ויצר גל מינורי עולה ביום רביעי שעבר כתבתי שלמרות הירידות יבא גל מינורי עולה והוא אכן בא הפעם אני כבר לא אומר את זה ולא ניראה לי שתהיה בלימה על 1600 שוב אלא הדרך למימוש שדיברתי עליו כל הזמן ניראית לי סלולה בוול סטריט אין ולא היה אתמול טריגר לירידות שנירשמו...למה ירדו ? כי הם צריכים לרדת וציינתי שזה איזור הירידה שם מנסים לחפש תירוצים למה ירדו ...ירדו כי הסתיים סבב של גל עולה וסימנים פוזרו לאורך הדרך בעניין הזה המימוש למשל בנסדאק אמור להגיע ל 3300 לפחות (בדגש על לפחות) הבעיה עם וול סטריט שמאוד קשה לאבחן את התנועה שלהם כשהם במוד דישדוש לקראת גל לא תמיד התנועות שלהם כהכנה לגל המדובר הן רציונליות כשהם ניכנסים לזון של מומנטום זה הרבה יותר פשוט הדאקס גם הוא סגר שלילי כמעט אחוז וכאן זה קצת איכזב ציפיתי מהדאקס לעלות מעלה לרמת השיא ואז לרדת בפועל הרושם הוא שהוא דוחה את זה לסייקל העולה הבא מדד המעו"ף סיים אתמול על קו האפס אופטימי 1227/8 דוקא אתמול עם נתוני הפתיחה הלא אידאליים עקב ההודעה על אי קבלה לאירגון ה MSCI והחשש כאילו לכאורה מניות מרכזיות במדד יקבלו היצעים כבדים התבדו בזק נתנה פוש חזק למעלה ותמכה במדד סה"כ עיקר התמיכה אתמול באה מבזק + כיל + חברה לישראל בשיעור כולל של 0.3% מניות הבנקים לבדן קיזזו שני שליש מהתמיכה שסיפקו המניות לעיל גזית גלוב ריכזה אתמול מעל שליש מהמחזור הכולל במדד המעו"ף אבל השפעתה על השוק היא שולית מחזור המסחר היה גבוה אבל הוא חסר משמעות כשגזית מרכזת שליש ממנו וגורמת לחריגה לולי גזית המחזור היה ממוצע ומטה ולכן אין לא משמעות לסיכום: מדד המעו"ף מתמודד מול הירידות בעולם אבל הוא גם רושם ירידות מתונות כרגע ביחס לשאר ולדעתי הוא בכלל ירד בגל היורד הנוכחי הכי פחות מכולם זה טיבעי לאור העובדה שהוא גם לא עלה כלום לאורך התקופה מלמטה יש את 1214 ולאחריה 1190 בסייקל העולה הבא הוא שוב יבקר בשיא קרוב ל 1240 תקופת הקיץ תעבור ואיתה גם המימושים מדד הבנקים ניסחר אתמול בירידות של 0.8% וסגר על 1175 מי שזוכר ציינתי שזו ההעדפה שלי כלומר אני מעדיף שמדד הבנקים ירד ויעלה לפרוץ את 1200 בכוחות משותפים עם מניות אחרות במדד המעו"ף הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.2% חוזה S&P הוא שלילי כרגע בין 0.5% ל 0.6% ועדיף לא לגזור ממנו כלום כי הם מטעים מאוד בימים האלו נתוני המקרו חוזרים היום במוקד ב 15:30 המכירות הקימעונאיות + דורשי האבטלה השבועיים אבל בגדול הנתנוים האלה לא ישנו את המגמה הכללית למימוש בוול סטריט לכל היותר הם יגרמו לתזוזה נקודתית תוך יומית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1230 עד 1214 הפתיחה מן הסתם תהיה שלילית לפחות על 1222 אני מציע לתת למסחר להיפתח וראות את התגובה של השוק המדד לא יבצע עליה לבד בלי פידבק מוול סטריט והדאקס וכרגע לאור הסגירה אתמול בשני אלו אני מעריך שהמדד שלנו ידחה עליה לסייקל הבא העולה לצערי בדקות אלה אני רואה שהמדד כבר השיג את 1214 ומתחת כלומר מכאן או שיבא היפוך מסויים או שנלך ל 1190 ומתחת אבל את התנועה של הבוקר ללא ספק לא היתי צופה בצורה הנוכחית שבה היא הגיעה יום רגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |