TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/6/13
בוקר יום חמישי 13.6.2013

וול סטריט למרות הירוקת ששידרו החוזים במהלך היום פתח ה S&P בפועל ירוק 0.7% וסגר שלילי בדיוק להיפך 0.83% על 1612
והוא רחוק 12 נקודות מרמת ה 1600
בדיוק ביום חמישי שעבר הוא ביקר ב 1600 ויצר גל מינורי עולה
ביום רביעי שעבר כתבתי שלמרות הירידות יבא גל מינורי עולה והוא אכן בא
הפעם אני כבר לא אומר את זה ולא ניראה לי שתהיה בלימה על 1600 שוב
אלא הדרך למימוש שדיברתי עליו כל הזמן ניראית לי סלולה בוול סטריט

אין ולא היה אתמול טריגר לירידות שנירשמו...למה ירדו ?
כי הם צריכים לרדת וציינתי שזה איזור הירידה שם
מנסים לחפש תירוצים למה ירדו ...ירדו כי הסתיים סבב של גל עולה וסימנים פוזרו לאורך הדרך בעניין הזה
המימוש למשל בנסדאק אמור להגיע ל 3300 לפחות (בדגש על לפחות)

הבעיה עם וול סטריט שמאוד קשה לאבחן את התנועה שלהם כשהם במוד דישדוש
לקראת גל לא תמיד התנועות שלהם כהכנה לגל המדובר הן רציונליות
כשהם ניכנסים לזון של מומנטום זה הרבה יותר פשוט

הדאקס גם הוא סגר שלילי כמעט אחוז וכאן זה קצת איכזב
ציפיתי מהדאקס לעלות מעלה לרמת השיא ואז לרדת בפועל הרושם הוא שהוא דוחה את זה לסייקל העולה הבא

מדד המעו"ף סיים אתמול על קו האפס אופטימי 1227/8
דוקא אתמול עם נתוני הפתיחה הלא אידאליים עקב ההודעה על אי קבלה לאירגון ה MSCI
והחשש כאילו לכאורה מניות מרכזיות במדד יקבלו היצעים כבדים התבדו
בזק נתנה פוש חזק למעלה ותמכה במדד
סה"כ עיקר התמיכה אתמול באה מבזק + כיל + חברה לישראל בשיעור כולל של 0.3%
מניות הבנקים לבדן קיזזו שני שליש מהתמיכה שסיפקו המניות לעיל
גזית גלוב ריכזה אתמול מעל שליש מהמחזור הכולל במדד המעו"ף
אבל השפעתה על השוק היא שולית
מחזור המסחר היה גבוה אבל הוא חסר משמעות כשגזית מרכזת שליש ממנו וגורמת לחריגה
לולי גזית המחזור היה ממוצע ומטה ולכן אין לא משמעות

לסיכום:
מדד המעו"ף מתמודד מול הירידות בעולם אבל הוא גם רושם ירידות מתונות כרגע ביחס לשאר ולדעתי הוא בכלל ירד בגל היורד הנוכחי הכי פחות מכולם
זה טיבעי לאור העובדה שהוא גם לא עלה כלום לאורך התקופה
מלמטה יש את 1214 ולאחריה 1190
בסייקל העולה הבא הוא שוב יבקר בשיא קרוב ל 1240
תקופת הקיץ תעבור ואיתה גם המימושים

מדד הבנקים ניסחר אתמול בירידות של 0.8% וסגר על 1175
מי שזוכר ציינתי שזו ההעדפה שלי כלומר אני מעדיף שמדד הבנקים ירד ויעלה לפרוץ את 1200 בכוחות משותפים עם מניות אחרות במדד המעו"ף

הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.2%
חוזה S&P הוא שלילי כרגע בין 0.5% ל 0.6% ועדיף לא לגזור ממנו כלום כי הם מטעים מאוד בימים האלו
נתוני המקרו חוזרים היום
במוקד ב 15:30
המכירות הקימעונאיות + דורשי האבטלה השבועיים
אבל בגדול הנתנוים האלה לא ישנו את המגמה הכללית למימוש בוול סטריט
לכל היותר הם יגרמו לתזוזה נקודתית תוך יומית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1230 עד 1214
הפתיחה מן הסתם תהיה שלילית לפחות על 1222
אני מציע לתת למסחר להיפתח וראות את התגובה של השוק
המדד לא יבצע עליה לבד בלי פידבק מוול סטריט והדאקס
וכרגע לאור הסגירה אתמול בשני אלו אני מעריך שהמדד שלנו ידחה עליה לסייקל הבא העולה
לצערי בדקות אלה אני רואה שהמדד כבר השיג את 1214 ומתחת כלומר מכאן
או שיבא היפוך מסויים או שנלך ל 1190 ומתחת
אבל את התנועה של הבוקר ללא ספק לא היתי צופה בצורה הנוכחית שבה היא הגיעה

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il