TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/6/13
בוקר יום רביעי 12.6.2013

1. ה S&P ירד כאחוז בלילה בערך כמו שצפו החוזים מראש כך שאין בזה הפתעה
עד עכשיו המדדים בחו"ל מתנהגים כמו שציפיתי

2. הדאקס סיים יחסית שלילי מתון ואני עדיין בדעתי שהוא אמור לחזור לשיאו

3. מדד המעו"ף ביים שלילי אבל על גלום אופטימי יחסית
מדד המעו"ף אמור לעקוב מבחינתי אחרי הדאקס ובאם הדאקס יחזור לשיאו כבר מהרמה
הנכוחית גם מדד המעו"ף יחזור לשיא השבועי שלו מלפני יומיים

4. ישראל לא תיכלל במדד ה MSCI האירופי וזה בעצם עיקר הבשורה הבוקר
מהו מדד ה MSCI ?
MSCI היא חברת דירוג (חברת בת של מורגן סטנלי)
היא מנהלת מדד עם מעמדות ויש לדעה שלה משקל אצל הגדולים והמוסדיים בחו"ל
יש בארץ 10 מניות כבדות שהמדד עוקב אחריהן כמו כיל טבע בזק ומניות הבנקים
אם היינו עולים ליגה לגדולים אז הרבה משקיעים היו שמים עיין על השוק שלנו
והמניות הכבדות שמניתי לעיל היו זוכות לסיקורים ולביקושים
בפועל נישארנו עם הקטנים ולא עלינו מדרגה
לעלות מדרגה לגדולים במדד הזה זו כאילו תעודת כבוד ליציבות של המשק והמדינה
ופיתוי לכניסה של משקיעים
כרגע יש שתי אפשרויות
או שבטווח הקצר המניות הכבדות יספגו היצעים במידה מסויימת
או שהמצב יישאר כמות שהוא
דבר אחד בטוח - גם אם מניות מסוימות יספגו היצעים בטווח הקצר המצב דיי מהר יחזור
לקדמותו כמו שהיה עד היום והשוק יתמודד עם מה שיש
לא ברור כמה היצעים יקבלו המניות הכבדות ומאוד יתכן שרק מעצם הבשורה הן יספגו
היצעים מצד סוחרים בארץ כדי לזוז הצידה עד שתתבהר התמונה

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.73% במחזור ממוצע קצת יותר גדול ממחזור יום שני
השפעת הבנקים היתה שלילית בשיעור של כ 0.2%
כיל וחברה לישראל הוסיפו להשפעה השלילית עוד כ 0.26%
בזק + מלנוקס + גזית גלוב השפיעו לשלילה בשיעור של 0.3%
טבע בסיוע של מניות שוליות נוספות קצת איזנה את התמונה אבל לא משמעותית

לסיכום:
בגדול המדד הולך לבצע מהלך יורד
1214 תגיע בכל מקרה ...ולדעתי אף 1210 ועל 1200 ו 1190 עדיף לא לדבר כרגע
כל זה יכול לקרות רק אחרי שנבקר שוב בשיא ...כלומר נטפס יחד עם הדאקס במידה והוא יטפס כפי שפירטתי לעיל


מדד הבנקים סיים אתמול שלילי אבל הסיפור היום צפוי להיות מדד ה MSCI
הבנקים צפויים לקבל היצעים
אני מעדיף לא לתת טווח מסחר לבנקים עד אחרי פתיחת המסחר

הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.15%
חוזה S&P ניסחר דווקא חיובי 0.2%
הסיפור של היום הוא אי הקבלה למדד ה MSCI
כי המניות הכבדות בת"א הן המוקד בעניין הזה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
לא ברור לי מה תהיה הפתיחה הבוקר
אם לא העניין של מדד ה MSCI היתי אומר פתיחה חיובית 1230
סה"כ שתי הנקודות המענינות הן 1230 ו 1226
מתחת 1226 עלול להוביל ל 1214
טוווח המסחר הרחב הוא 1214 עד 1240
זה לא רק טווח מסחר אלא אלו שתי נקודות שאני מאמין שהמדד יבקר בשתיהן

ראשית ניראה איך הפתיחה הבוקר ביחס לבשורה אודות מדד ה MSCI
ואני מדגיש שלדעתי כל השפעה מצד הבשורה הזו תהיה נקודתית זמנית
קבעתי נקודות במדד המעו"ף ועד היום לא יצאה לי טעות בעניין הזה ...כך שגם אם מדד המעו"ף נילחץ למטה הוא יחזור למעלה כאילו לא ירדנו

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il