TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/6/13
בוקר יום שני 10.6.2013

מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי 0.6% על 1232/3 במחזור נמוך אופיני לימי ראשון
בגבוה היומי ראה המדד 1238 וזו גם היתה הפתיחה
כך שהסגירה רחוקה מלהיות אופטימית למרות היום החיובי לכאורה
התרומה הכמעט יחידה למדד היתה מצד המניות הדואליות שמתוך כלל העליה נתנו 0.55%
סקטור הגז השלים את החסר עם תרומנה מינורית קלה נוספת
הבנקים לא תרמו כמעט כלום
כיל הכבידה ובזק נתנה תרומה שולית
סה"כ לא קיבלנו איחוד כוחות של כלל המנועים במדד וזה מצב אופיני לגל הנוכחי

לסיכום:
אין כאן ראלי ואני עדיין בדעתי שזו עליית סרק ואנחנו ניראה בחזרה רמות נמוכות יותר
ראלי כמובן יגיע אבל לא בסייקל הנוכחי
לאחר שקיבלנו 1234
יעד מבחינתי למדד נותר 1214 עד 1200
כאשר לא משנה לי אם יעשה ניסיון להתרוצץ ברמות הנוכחיות

מדד הבנקים פתח חיובי אומנם אבל סגר על האפס 1192
היעד למדד נותר 1200 עד 1260
אבל אני מעדיף שאת היעד הזה ישיג מדד הבנקים ביחד עם ראלי בריא במדד המעו"ף
לכן אין לי בעיה שהוא ירד ולא יפרוץ קדימה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1183 עד 1195
אני מעריך שמדד הבנקים ייסחר היום מעורב עד שלילי

מדד 75 גם הוא לא היה עוצמתי אתמול ובסיכום יום עלה רק 0.3% כשהוא משייט מעל 800
אני יותר חושב שהוא ילך ל 770 מאשר לכיוון ה 850 כרגע

הבוקר הארביטראז לא רלונטי ואת מירב העבודה עשו הדואליות אתמול
חוזה S&P הוא כרגע חיובי 0.25%
הניקיי מצא לו את ה 12800 כתמיכה לגל היורד והוא כרגע בעליה חדה מעל 4%
הגל היורד בניקיי היה תיקון ולא בטוח שהגל העולה כרגע הוא חזרה לגל עולה סדיר
יותר ניראה לי שהוא מהלך מתקן לתיקון
הדאקס עומד על 8254 ויעדו הוא 8450 לפחות
המדדים בוול סטריט מבצעים כרגע את ההערכה שלי לגל מדשדש עולה ונכון לעכשיו אני לא חושב שהם יקבעו שיא חדש אלא ידשדשו ברמות הנוכחיות
אני עדיין חושב שלא ראינו תיקון ראוי במדדים בוול סטריט

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1228/9 עד 1238
אני לא רואה יציאה מהטווח הזה היום בעיקר כלפי מעלה
כלפי מטה הכל פתוח אם כי גם בעניין הזה אני חושב שישמרו כרגע על הרמות הנוכחיות במדד...
לדאקס יש מה לתת כפי שציינתי לעיל לכן אני לא מצפה להשפעה שלילית מיידית מחו"ל על המדד שלנו
המסחר היום אמור להיות מעורב
במידה והפתיחה תהיה חיובית 1234 ומעלה לדעתי היא תהיה זמנית והמדד יראה אפס עד אדום קל לפחות

סקטור הגז - ממתין להחלטות בנוגע ליצוא בגז...מנכ"ל ווד סייד לוחץ בעניין הזה
בלי וודסייד אין מי שיפתח כרגע את מאגר לויתן שהוא הרבה יותר גדול מ "תמר" ושותפות בו אבנר , דלק קידוחים , דלק קבוצה שהיא האימא ורציו

פריגו - למרות העליות הנאות בוול סטריט בסופ"ש לדעתי אסור לגעת בה...אני יותר שלילי לגביה לכיוון 100 דולר מאשר חיובי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il