| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/6/13 בוקר יום שני 10.6.2013מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי 0.6% על 1232/3 במחזור נמוך אופיני לימי ראשון בגבוה היומי ראה המדד 1238 וזו גם היתה הפתיחה כך שהסגירה רחוקה מלהיות אופטימית למרות היום החיובי לכאורה התרומה הכמעט יחידה למדד היתה מצד המניות הדואליות שמתוך כלל העליה נתנו 0.55% סקטור הגז השלים את החסר עם תרומנה מינורית קלה נוספת הבנקים לא תרמו כמעט כלום כיל הכבידה ובזק נתנה תרומה שולית סה"כ לא קיבלנו איחוד כוחות של כלל המנועים במדד וזה מצב אופיני לגל הנוכחי לסיכום: אין כאן ראלי ואני עדיין בדעתי שזו עליית סרק ואנחנו ניראה בחזרה רמות נמוכות יותר ראלי כמובן יגיע אבל לא בסייקל הנוכחי לאחר שקיבלנו 1234 יעד מבחינתי למדד נותר 1214 עד 1200 כאשר לא משנה לי אם יעשה ניסיון להתרוצץ ברמות הנוכחיות מדד הבנקים פתח חיובי אומנם אבל סגר על האפס 1192 היעד למדד נותר 1200 עד 1260 אבל אני מעדיף שאת היעד הזה ישיג מדד הבנקים ביחד עם ראלי בריא במדד המעו"ף לכן אין לי בעיה שהוא ירד ולא יפרוץ קדימה טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1183 עד 1195 אני מעריך שמדד הבנקים ייסחר היום מעורב עד שלילי מדד 75 גם הוא לא היה עוצמתי אתמול ובסיכום יום עלה רק 0.3% כשהוא משייט מעל 800 אני יותר חושב שהוא ילך ל 770 מאשר לכיוון ה 850 כרגע הבוקר הארביטראז לא רלונטי ואת מירב העבודה עשו הדואליות אתמול חוזה S&P הוא כרגע חיובי 0.25% הניקיי מצא לו את ה 12800 כתמיכה לגל היורד והוא כרגע בעליה חדה מעל 4% הגל היורד בניקיי היה תיקון ולא בטוח שהגל העולה כרגע הוא חזרה לגל עולה סדיר יותר ניראה לי שהוא מהלך מתקן לתיקון הדאקס עומד על 8254 ויעדו הוא 8450 לפחות המדדים בוול סטריט מבצעים כרגע את ההערכה שלי לגל מדשדש עולה ונכון לעכשיו אני לא חושב שהם יקבעו שיא חדש אלא ידשדשו ברמות הנוכחיות אני עדיין חושב שלא ראינו תיקון ראוי במדדים בוול סטריט טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1228/9 עד 1238 אני לא רואה יציאה מהטווח הזה היום בעיקר כלפי מעלה כלפי מטה הכל פתוח אם כי גם בעניין הזה אני חושב שישמרו כרגע על הרמות הנוכחיות במדד... לדאקס יש מה לתת כפי שציינתי לעיל לכן אני לא מצפה להשפעה שלילית מיידית מחו"ל על המדד שלנו המסחר היום אמור להיות מעורב במידה והפתיחה תהיה חיובית 1234 ומעלה לדעתי היא תהיה זמנית והמדד יראה אפס עד אדום קל לפחות סקטור הגז - ממתין להחלטות בנוגע ליצוא בגז...מנכ"ל ווד סייד לוחץ בעניין הזה בלי וודסייד אין מי שיפתח כרגע את מאגר לויתן שהוא הרבה יותר גדול מ "תמר" ושותפות בו אבנר , דלק קידוחים , דלק קבוצה שהיא האימא ורציו פריגו - למרות העליות הנאות בוול סטריט בסופ"ש לדעתי אסור לגעת בה...אני יותר שלילי לגביה לכיוון 100 דולר מאשר חיובי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |