TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/6/13
בוקר יום חמישי 6.6.2013

שני נתונים עמדו אתמול במרכז המסחר בוול סטריט
1. סקר ה ADP שהוא בסך הכל נתון מקדים ולא אמין לסקר התעסוקה
2. ספר הבז' שסוקר את מצב הצמיחה הכלכלית בעצם

סקר ה ADP היה פרווה ...לא מעל לציפיות ולא מתחת לקריאה קודמת ולא סיפק טריגר כלשהו
בכל זאת המדדים פתחו שלילי וספר הבז' עצמו העצים עוד יותר את הירידות
אם סקר ה ADP היה יוצא טוב מידי היו יורדים מחשש להפסקת תוכנית הרכישות
כנ"ל אם ספר הבז' היה מצביע על צמיחה טובה
הדברים האלה לא התרחשו אלא להיפך ובכל זאת ירדו
למה ? כי כפי שאמרתי בסקירות קודמות צריכים לרדת והכל מסביב זה תירוצים
במקרה הנוכחי זה אפילו מצב על גבול הגיחוך כאשר לוקחים נתונים ומטים את הפרשנות שלהם לצד שבכל מקרה ניקבע מראש

סה"כ הערכתי שלא ירדו כל כך מהר ולמען האמת אני עדיין חושב שתהיה נדנדה
כלומר אני מקווה שיבא גל מינורי עולה
ולא תהיה המשכיות ישירה לירידה אלא לאחר גל מינורי עולה נוסף בוול סטריט
אבל על ירידה מהרמות הנוכחיות אני מצביע כבר הרבה בסקירות האחרונות

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.44% על רקע הירידות האחרונות בעולם
מחזור המסחר נמוך כרגיל והמדד סגר על 1226
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של 0.15%
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של 0.18%
סה בעצם עיקר הסיפור אתמול ולא היתה מניה חריגה במעו"ף בתנועה שלה

לסיכום:
המעו"ף מגיב כרגע בצורה מינורית לתנועה של וול סטריט והדאקס
למען האמת הוא מתנהג כמו שהוא התנהג כשהם עלו ...בינתיים נע למטה מינורית
אני גם חושב שהמעו"ף בשורה התחתונה ירד פחות מהעולם כי הוא בחסר גדול
בכל אופן הבוקר הזה שוב כניראה יפתח שלילי
אבל אני מאמין שבמדד יחזור לשיא השבועי גם אם לא היום ואני מקווה שיהיה איזה היפוך היום ולא בשבוע הבא

מדד הבנקים איבד אתמול 0.7% וסגר על 1185 סגירה סבירה ביחס ללחץ מסביב
עדיין אני מאמין ברמות 1200 + ועד 1260 למדד הבנקים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1190 עד 1178
ירידה מ 1178 תוביל ל 1170
אבל אני לא רואה היום תנועה חריגה כלפי מטה במדד הבנקים

מדד 75 איבד אתמול במהלך היום כמעט פי 3 ממה שאיבד מדד המעו"ף אבל בסוף יום הוא סגר כמעט חצי מהירידה התוך יומית
סה"כ מדד 75 נע יותר חד בתקופה האחרונה ממד המעו"ף כלפי מעלה

הבוקר הארביטראז שלילי סביר ביחס לירידות בוול סטריט
חוזה S&P חיובי כרגע כרגבע אחוז וזה יותר מעניין
היום ומחר שוב נתוני מקרו אבל קשה לדעת איך יעקמו את הנתונים לכיוון הנכון
את הנתונים פרטתי בסקירת הבוקר של אתמול
פחות ברור איך דו"ח התעסוקה מחר יניע את השוק למרות שיש לי חשד שהוא יגרור ריבאונד חיובי בוול סטריט...אני לא רוצה לסמוך על זה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1222 עד 1234
יתכן שניראה 1214 ...תלוי בפתיחה באם תהיה מתחת 1220 ותלוי אם בתוך היום המדד ירד מ 1220...אבל אני מאמין שהמדד עוד יחזור ל 1234 לפחות
זו גם ההעדפה שלי שמדד המעו"ף לא ילך ל 1200 לפני שיבקר קודם ב 1234
אני לא צופה תגובה חריפה בפתיחה לירידות בוול סטריט

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il