TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/6/13
בוקר יום ראשון 2.6.2013

למרות לכאורה נתוני מקרו סבירים ולמרות שאין טריגר המדדים בוול סטריט התממשו בסופ"ש
ה S&P איבד 1.4% וסגר על 1630
סה"כ המדדים בוול סטריט נימצאים במוד דישדוש כרגע וכפי שניראה לי זה דישדוש שמוביל למהלך מתקן
ה S&P נע בין 1620 ל 1670 כרגע
הנסדאק נע בין 3400 ל 3500
ה VIX הרים ראש ונע מעלה לרמת השיא האחרונה
ה דאקס גם הוא רשם נסיגה קלה
לדעתי זה דישדוש שמוביל למימוש ...כלומר עדיין בעצם לא ראינו את המימוש הראוי
אני מעריך אותו בסדר גודל של 5 אחוז כרגע וזו הערכה סולידית

מדד המעו"ף פקע יום חמישי על 1230 ...ירד לאחר מכן ל 1225 ...
מחק את הירידות ועלה ל 1234...וסגר על 1232 ובעצם על האפס ללא שינוי
יום חמישי דווחו דוחות הבנקים הגדולים פועלים ולאומי
השפעת מניות הבנקים לא היתה משמעותית כאשר פועלים ולאומי נייטרליים
סך ההשפעה החיובית של מניות הבנקים עמדה על כ 0.1%
השפעת המניות הדואליות גם היא היתה שולית שלילית ועמדה על 0.05% לערך
לא היה גורם משמעותי ביום חמישי מעבר לבנקים ולדואליות
המפתח היה בעיקר אצל הבנקים שהובילו את המהלך המתקן התוך יומ י שהוביל לירוק ולאפס בסיום

לסיכום:
מדד המעו"ף סגר את יום חמישי אופטימי בעידוד מניות הבנקים
היום שוב כניראה תהיה פתיחה שלילית בהשפעת מלנוקס
טווח כללי של המדד כרגע 1240 עד 1190
אני מעריך שבקיץ נבקר ב 1190 לפחות
לטווח קצר יש סבירות שנחתור מעלה לכיוון 1240 ...האם זה יקרה השבוע ? זה תלוי בפתיחה הבוקר ובהתנהלות של המדד לאחר הפתיחה
פתיחה על 1224/5 ומעלה וחתירה למעלה האי האפשרות הכי הסבירה כרגע
צריך להמתין לראות מה עוצמת הפתיחה השלילית במדד

מדד הבנקים סיים טוב ביום חמישי על 1180 כ 0.33% למעלה
יעד למדד 1200 עד 1205 ...אלא שאני בספק אם הוא יצליח להשיג את היעד הזה בטווח הקצר ובתנאים הנוכחיים
במידה והמדד ייסוג מתחת 1160 אני מעריך שהוא שוב יצא לגל מתקן שיעדו 1120 מינימום

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1174 עד 1190
הבנקים הם אלה שצריכים ואמורים לשמש משקל נגד לתנאי הפתיחה השליליים של המניות הדואליות...כלומר לאזן פתיחה שלילית במדד

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בוהק 0.63% בהובלת מלנוקס כמובן
מלנוקס הודיעה על כוונתה להימחק מהמסחר בת"א וזה תהליך שיקח חודשים
המניה הזו בשנה האחרונה עשתה הרבה רעש ב"א וטילטלה את המדדים מעלה ומטה
אחת המניות שסיפקו את האקשן בשוק גם בימים קשים
כתוצאה מהודעת המחיקה היא תיסחר רק בוול סטריט כאשר המוסדיים יצטרכו למכור את האחזקות בה על מנת להתאים את עצמם להרכב המדד בת"א
המוסדיים בארץ מחזיקים ב 25% לערך מסך האחזקות שיש בנייר
בחו"ל המניה הגיבה בשלילה לידיעה וירדה מעל 7%
מי שרוצה לסחור את מלנוקס שיעשה את זה מהיום בחו"ל ואם הוא חיובי על המניה הזו אז שימתין שהרעש סביבה יירגע
אגב יציאתה מהשוק של מלנוקס זה עוד כרב ראש לגברת אסתר לבנון

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1225 עד 1235
טווח רחב יותר כלפי מטה הוא 1218
כל עוד המדד שומר היום על 1224 ולא יורד ממנה זה סביר ...ירידה ממנה היא כבר בגדר חשודה
פתיחה סולידית מעל 1228 וירידה מתחת 1225/6 גם היא חשודה
כל סגירה היום מתחת 1218 זה טריגר מימוש חד יותר עד 1190
כרגע אני מעריך פתיחה סולידית מעל 1226/7

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il