| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 23/5/13 בוקר יום חמישי 23.5.20131. וול סטריט ביצעה היפוך תוך יומי ובדיוק כך חשבתי שהוא יתרחש ...בפתיחה וזרימה ירוקה על מי מנוחות ואז מעבר לאדום שלילי כמו שראינו בלילה לא באמת היה טריגר אתמול לירידות...סה"כ נחשפו הפרוטוקולים על הצבעת הריבית האחרונה בה היו חילוקי דיעות באשר לצימצום ההקלה הכמותית כהר בקיץ והוכרע להמשיך בה...זה לא סוד שיש חילוקי דיעות ולא נחשפה אתמול איזה סוד לא ידוע התממשו כי הם היו צריכים לסצע מימוש והיעד שנקבתי היה 1700 ל S&P אתמול הוא השיג את 1687 והתחיל מימוש 2. המימוש הוא לא היסטריה אלא מימוש בלבד וה S&P יכול להתממש עד 1580 ולא ניראה לי כרגע שהוא יחריף אותו וכפי שאמרתי לכם כאן מדובר על מימש של עד 5% סה"כ בסיכום יום אתמול לא זז מדד המעו"ף וסגר על האפס לערך מחזור המסחר המשיך להיות ממוצע מניות הבנקים לא הפריעו ולא תרמו כמעט כלום אתמול המניות הדואליות תרמו תרומה חיובית זעירה של 0.05% לערך כיל השפיעה לשלילה וקיזזה את הדואליות ותרומת הבנקים הקטנה סה"כ לא היה מי שיסחב את המדד למעלה אתמול כאשר המפתחות היו אצל מניות הבנקים והן בחרו להיות לחלוטין נייטרליות לסיכום: מדד המעו"ף עומד על 1232 ההערכה שלי בתוקף...אני לא קונה את גל העליות הנוכחי ולדעתי המדד ירד בשלבים בחזרה את כל מה שעלה זה אפשרות מועדפת עליי ורק על מנת שייבנה ראלי בריא לכיוון 1300 ומעל בהמשך מדד הבנקים ללא שינוי ביחס לאתמול והוא לא הצליח להמשיך קדימה ואפילו לא ל 1180 ציינתי במייל במהלך היום שאנ חושש שהוא יבצע מהפך לשלילי הוא אכן סגר פסימי למרות שלא שלילי אבל גם הוא רומז שדיי לו בשלב הזה במה שהשיג טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1163/4 עד 1180 אני לא מצפה מהמדד לפרוץ את 1180 כרגע אני כן מצפה שהמדד ירד כאשר הרמות מלמטה הן 1163/4 --> 1152 עד 1150 --> 1120 הבוקר הארביטראז שלילי מהותי כ 0.83% בעיקר מצד טבע ומלנוקס חוזה S&P שלילי 0.6% עד 0.7% מבחינת נתוני המקרו: היום יפורסמו מכירות בתים חדשים + תביעות האבטלה השבועיות בהמשך יהיה גם נאום של דארגי מחר: בעיקר הזמנות מוצרים ברי קיימא + לא מעט נתונים מגרמניה הדאקס אגב סיים אתמול יפה למעלה...מעניין אותי מאוד איך הוא יפתח היום ואני אעדכן אצלנו - שוב הממשלה יוצרת קשיים בשוק הפעם החליט סילבן שלום להפחית את יצוא הגז מ 53% ל 40% למה ? כדי שהגז יספיק ליותר שנים ...כמה יותר ? לא הרבה יותר מה יקרה כאן עוד 30 שנה ובכלל בעולם....אף אחד לא יודע ובפרט לא ידוע מה יהיה מקורות האנרגיה ...בקיצור השורה התחתונה היא כזו : הרבה מאוד נעלמים יש סביב ההחלטה להפחית את היצוא מנגד הפחתת היצוא תפגע בהכנסות המדינה בפרט בתקופה כזו השיקול הנגדי הוא לכאורהנ לאומי אינטרסים של המדינה ...באופן אישי זה ניראה לי קצת מגוחך...זה לא שדואגים כאן 100 שנה קדימה ...אלא מדובר על שנים בודדות לכאן או לכאן אחרי החלטה כזו ...מי יפתח את מאגר לויתן שהוא הרבה יותר גדול מתמר ? מה יהיה עם וודסייד ? זה ניראה כרגע כאילו הממשלה לא תדע להתמודד עם ההשלכות של ההחלטות שלה ימים יגידו...וזה עדיין בכלל לא אושר בממשלה הממשלה תצטרך לבצע אקרובטיקה כדי לפתח את לויתן בתנאים כאלו ... טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1224 עד 1228 זה הכי מינורי שיש המדד בלי קשר להיום אמור לרדת במדרגות כך: 1228 -- > 1224 -- > 1220 --> 1216/7 --> 1214 -- > 1210 --> 1206/7 אני כרגע לא רוצה להזכיר 1190 ...אבל אני זוכר שאמרתי שהמדד ירד גם ממנה ציינתי אתמול שיש אינדיקציה לשבירת 1228 ואם זה לא מתרחש בתוך היום זה קורה בהמשך ולרוב יום למחרת ציינתי גם שאני תמיד מחזיק פוט 1220 אני מקווה שרובכם יושבים בשורט מינורי כלשהו וזה לפחות מה שציינתי למי שפנה אליי בפרטי לשים לב לרמות המסחר שרשמתי במדד ועד שהן לא יושגו השורט לא ייפסק יום רגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |