| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/5/13 בוקר יום שלישי 21.5.2013לא היתה תנודה משמעותית בוול סטריט והמסחר עדיין מתנהל באופטימיות ה S&P עומד על 1666 ואני מעריך שסביב ה 1700 הוא יתקשה להמשיך ללא מימוש הדאקס מתקדם לכיוון היעד 8600 וגם לו צפוי קושי ברמה הזו בת"א אני מניח שתי הנחות כרגע: 1. מדד המעו"ף נע למעלה והמשיך לנוע מעלה גם אתמול כאשר 1230 הושגה פוטנציאל הלעיות במדד הוא עד לגבוה השנתי שלו וכל רמה מעבר לזה תפתיע אותי מאוד ...אני מדבר כמובן על 1240 עד 1254 שזה איזור שיכול להיות מושג בסייקל העולה הנוכחי 2. לאחר מכן כלומר לאחר השלמת הסייקל העולה הזה ...באם יושלם...אני מניח שהמדד יחזור למטה לאיזור הדשדוש שלו ואף למטה מיזה עיקר ההפתעה במדד היתה ביום ראשון כאשר הוא התרומם מעל 1220 ואף סגר על 1222 במהלך הזה הוא בעצם שם בצד כל מימוש מיידי כשהוא חותר מעלה אלו היו שתי נקודות מדד בלבד...אבל שתי נקודות ששינו את התמונה לטוווח הקצר כל הסייקל העולה הנוכחי התחיל בעצם עם הורדת הריבית המפתיעה ביום חמישי כולל הציפיות להורדת ריבית נוספת ביום שני הקרוב הבנקים ניראים טוב כרגע והשאלה היא אם הם ישיגו את הרמות שאני מדבר עליהן בקו ישיר מהמיקום הנוכחי...אני מדבר על 1200 במדד הבנקים כרגע מדד המעו"ף פתח אתמול שלילי קל אתמול כשהוא יורד מתחת 1220 בצורה קלה אבל השיג בהמשך את 1230 ושם גם סגר ...סה"כ עליה של 0.6% במדד מניות הבנקים תמכו במדד עם תרומה של 0.27% לסך העליות כיל וח"ל תרמו ביחד עוד כמעט 0.2% המניות הדואליות כמעט ולא הורגשו לסיכום: אתמול חברו ביחד הבנקים וכיל בעיקר כאשר מנועים אחרים במעו"ף לא מפריעים ההערכה הכללית שלי נימצאת בראש הסקירה לעיל אני מעריך שהמדד ימשיך לחתור מעלה אבל בים 1230 ל 1250 צריך להיזהר מנקודת הסיבוב במדד מדד הבנקים סגר אתמול בעליה של כאחוז עד כמעט 1170 כרגע הוא ניראה לי נוסע בקו ישיר ל 1200 לפחות טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1160 עד 1184 אני מעריך שאם המדד יסתובב זה יהיה רק סביב 1180 הסיכוי שהוא יסתובב שם הוא נמוך כרגע והוא ניראה טוב בדרכו ל 1200 זו רמה שדיברתי עליה הרבה ...רציתי אותה בסייקל אחר ולא בנוכחי אבל עושה רושם שהיא תגיע בנוכחי...לאחריה זה כבר 1260 שזה יעד נוסף שנתתי אבל הוא לא יגיע בסייקל הנוכחי לדעתי מדד 75 בדרכו ל 800...כאשר הוא חוצה את השיא שהשיג לפני שבוע אני מזכיר שזה מדד שנפל 3% ביום אחד סתם כך ב 9.5 ולמרות זאת כתבתי שהוא יחזור לשיאו...ציפיתי שזה יקח יותר זמן...בפועל זה התרחש מהר מהצפוי הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.2% חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי אין נתוני מקרו משמעותיים היום העליות בת"א צפויות להימשך כאשר אתמול המחזור קצת נסוג הרושם שלי הוא שאנחנו נעים מעלה בצורה מלאכותית בעיקר תוצאה של הורדות הריבית מנכלית הבורסה גם היא מדברת על צעדים כאלו ואחרים שצריך לעשות ויכול להיות שבהמשך השנה ניראה אותם מיושמים וזה עוד צעדים מלאכותיים מה שחשוב באמת זה הריגולציות האופנתיות וריווחיות של החברות בינתיים יש לנו העלאה במס החברות ...ולחץ ציבורי על הטייקונים למיניהם טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1224 עד 1237/8 טווח ריאלי ומצומצם יותר 1228 עד 1234 כרגע אני מעריך שגם אם תהיה פתיחה שלילית המדד יחזור לחיובי וינסה להשיג את 1234 הרמות המסוכנות הן 1234 ו 1237/8 במידה ונחצה את 1238 הסבירות שניכנס לתוך הטווח 1244 עד 1250 גבוהה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |