TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/5/13
בוקר יום שני 13.5.2013

על הנייר הבורסות בחו"ל עולות ות"א מדשדשת ברמת המגמה כבר מאז אוקטובר 2012
תוך שמדד המעו"ף נע בגלים בין 1165 ל 1250
אתמול הגיב מדד המעו"ף בירידה של 0.835 לעליה בוול סטריט וחזר ל1194
ברקע הגזירות הכלכליות והמלחמה בגירעון זו הסיבה הישירה למצב העכשוי
העלאת מיסים ובפרט מס החברות אם תהיה או לא זו אחת הסיבות המרכזיות
פגיעה בחברות תפגע להם ברווחים ופגיעה כזו מקשה על התרוממות בשוק
אני מאמין שגם זה יעבור בסופו של דבר ואנחנו נחזור להתרומם לשיאים חדשים בעידוד מניות הבנקים

מדד המעו"ף פתח אתמול בירוק ועבר לאדום שלילי עד 1194 כאשר ציינתי בסקירת הבוקר של אתמול שגם אם תהיה פתיחה ירוקה היא תהיה חסרת אמינות
מתוך ירידה במדד של 0.83% כיל וחברה לישראל היו אחראיות על 0.47% לערך
מניות הבנקים תרמו לירידה מצידם עוד כ 0.25%
סקטור הגז הוסיף לשליליות עוד כ 0.14%
יש לשים לב לעליה בעוצמתן היחסית של ישראמקו ודלק קבוצה במדד
בזן חוטפת זה היום השני ברציפות ואתמול ירדה מעל 6%
בזן כמעט ולא מורגשת במדד וגם אם היא תרד 20% נניח אז מספיק שמניה כמו פועלים או כיל יעלו 2% ואף אחד לא ירגיש בירידה של בזן במדד

לסיכום:
מדד המעו"ף סובל קשות מריגולציות והטיפול בגירעון....התוצאה היא שהוא נע בקורלציה הפוכה למדדים בעולם ...אפשר להסתכל על חצי הכוס הריקה ...אבל כדאי גם להסתכל על חצי הכוס המלאה ...
לא מתפקידי להביע דיעה בנושא אבל ככה אני רואה את הדברים:
כאן בארץ לא מטאטים מתחת לשטיח בעיות ולא שמים פלסטרים
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו ...לכן מטפלים בזמן אמת עם כל הכאב...וזה כמובן מבלי להיכנס לנושא הצדק החברתי ובדרך הטיפול וכיסוי הגירעון
נכון להיום אני מאמין שבטווח של חודשים קדימה השוק יראה פירות מהטיפול הנוכחי
צריל לעקוב ולראות גם מה הטיפול שיעניקו לטייקונים ולמס החברות

מדד הבנקים איבד אתמול 0.97% ועומד כרגע על 1144
המדד צפוי להיאבק על 1140 שזו הרמה שרשמתי אתמול...אבל לדעתי גם ביקור ב 1120 הוא מחוייב המציאות...יעד למדד נותר 1200 +

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1138/9 עד 1147/8
שבירה כלפי מטה בטווח תוביל ל 1120 בקירוב

הבוקר הארביטראז לא רלונטי והוא זה שהחזיק את מדד המעו"ף אתמול בפתיחה ובהמשך בעצם...אני אומר לא רלונטי כי המנועיםן העיקריים במדד שליליים כרגע
חוזה S&P שלילי כרגע בשיעור של 0.3%
היום ב 15:30 יפורסמו נתוני המכירות הקימעונאיות שזה אחד הנתונים החשובים של השבוע
כיל פירסמה הבוקר דוחות שיצאו טובים מהצפוי ויתכן והיא תפתח בירוק מסויים
הבעיה של כיל היא כפי שציינתי לעיל כל נושא הריגולציות ומס החברות
אני מעריך את קו הבלימה של כיל בין איזור ה 3600 ל 3800
בזק גם היא דיווחה דו"ח טוב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1190 עד 1200 כטווח מצומצם
אני לא מאמין בעליה מעל 1200
אני כן חושד שירידה מ 1190 קרובה לכיוון 1180
פתיחה חיובית במידה ותהיה מעל 1194/5 היא פתיחה חסרת אמינות בלונג
ביקור קרוב ל 1190 יגיע ואני גם חושד בשבירה שלה לכיוון 1180
יש לזכור שמחר ומחרתיים אין מסחר בארץ עקב חג השבועות

למרות הכל - אני עדיין בדיעה שברמת המגמה אנחנו ניתאושש בעידוד מניות הבנקים
ואני מאמין גם שמדד 75 יחזור לפחות לשיא האחרון שהשיג
מדד המעו"ף יכול להגיע בטווח הקצר עד בינוני ל 1165

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il