TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/5/13
בוקר יום רביעי 8.5.2013 יום ירושלים

הסנטימנט בוול סטריט נותר חיובי והמדדים ממשיכים בקצב טיפוס איטי כאשר אין טריגר
לירידות

ה S&P הוסיף בלילה עוד כחצי אחוז ולכאורה הוא מתקדם לכיוון ה 1800

ה VIX מדשדש ללא תנודה קרוב לרמות התחתית השנתיות שלו
וכדאי לשים לב אליו

הדאקס סגר על 8181 ולכאורה הוא בדרכו ל 8400

נתוני המקרו בסין דוחפים גם שם לעליות בבוקר

אין השבוע נתוני מקרו מהותיים מלבד נאום של ברננקי

למרות המצב הירוק בחו"ל אני שוב מתריע ...יגיע מימוש חד ככל שימשיכו לטפס עוצמת המימוש רק תגדל

מדד המעו"ף כהרגלו לאחרונה ניסחר כל היום על קו האפס וגם סגר עליו
קצת מעל 1210 ומעט אופטימי בדחיפה של הבנקים שסך הכל נעים ליעדים שהערכתי
המאבק נימצא בין שלושה גורמים
בנקים - כיל - המניות הדואליות
כל עוד יש איזון בין שלושת הגורמים האלה כלומר כל אחד מושך לכיוון אחר אז אין עוצמה למדד וזה גם מה שראינו אתמול
הדואליות קירטעו למטה בהובלת פריגו ...בנקים משכו למעלה ....כיל משכה למטה
יוצא שקיבלנו איזון כאשר הבנקים מאזנים את הדואליות כיל ובזק וסגירה על האפס

לסיכום:
לא קיבלנו 1216 עדיין ואני מקווה שנקבל אותה בקו ישיר מהמיקום הנוכחי
אני גם מקווה להמשיך לראות את הבנקים נעים מעלה ומחזיקים את השוק
אני לא מצפה לישועה מכיוון המניות הדואליות ...אפשר כן לייחל שכיל תסתובב ובזק תסיים סייקל יורד...עיקר הבעיה היום שאין יד אחת בין הגורמים השונים
אפשר לקרא לזה וויסות...במקרה הזה אני בספק גדול אם זה וויסות

מדד הבנקים ממשיך בתנועה כלפי מעלה כשהוא מוסיף אתמול כ 1.1% ו 1200 מתקרבת
פריצה של 1205 בהצלחה תוביל ל 1260 להערכתי שזה עוד יעד שנקבתי
והוא קצת פחות נחרץ מהיעד 1200 שנקבתי

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
כרגע עומד המדד על 1176
טווח ריאלי להיום הוא 1170 עד 1184

הבוקר הארביטראז שלילי בהובלת פריגו בשיעור של 0.1%
חוזה S&P שלילי כ 0.1%
אין נתוני מקרו מהותיים היום וגם מחר וביום שישי אין נתונים מהותיים
ביום שישי ינאם ברננקי
שר האוצר אצלנו ממשיך עם עיצוב התקציב והגזרות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1207 עד 1212
יציאה מהטווח הזה חשודה לחיוב או לשלילה
סגירה מעל 1212 תיחשב טובה עם יעד גבוה יותר מ 1216
ירידה מ 1207 לא תיחשב טובה הן ברמה היומית והן תוך יומית
אבל רק ירידה מ 1204 היא מהלך שמבטל את הניסיון ליצור סייקל עולה ובפרט אם זה יתרחש על בסיס סגירה

יום רגוע מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il