TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/5/13
בוקר יום ראשון 5.5.2013

במהלך סופ"ש הוסיף ה S&P כמעט 2% כאשר הוא פורץ את 1600 ועומד על 1614 בקביעה של שיא חדש...ברמת המגמה אני אומר בזהירות יעדים כלליים 1800 עד 1900

מדד הנסאק הוסיף כ 2.2% וגם הוא קבע שיא חדש על 3378

הדאקס פרץ קדימה לאחר הורדת הריבית על ידי דארגי וקבע שיא חדש על 8122...יעד סביר לדאקס הוא 8400

ה VIX מדשדש את דרכו כלפי מטה ...לא נול אלא מדשדש

כל זה על רקע תוספת משרות מעל לצפי שרק ממחישה כמה קשה להתייחס לסקר ה ADP ברצינות ...במקביל שיעור האבטלה רשם ירידה

למרות האופוריה בחו"ל אני מתריע שיבא מימוש של כ 3% במדדים בחו"ל כלומר המדדים יסוגו כ 2 עד 3 אחוז מהשיא הנוכחי שניקבע
אם המדדים בחו"ל יבצעו אותו השבוע זה קשה לי לומר אבל אם הם ימשיכו לטפס גם המימוש יהיה חד יותר...נכון להיום יש לצפות למימוש במדדי וול סטריט ...הוא יכול להגיע השבוע אבל נכון לעכשיו עדיין אין סימן לזה


השבוע הזה ניפתח כאשר המדד על 1205 וניסגר על 1204 ובסיכום שבועי תנודה אפסית
בין לבין ראה המדד את 1195 ואת 1212
יום רביעי ראה המדד את הגבוה השבועי 1212 אבל סגר שלילי פסימי קל על 1204
יום חמישי סגר המדד על אותה הנקודה כאשר הוא אופטימי ומכוון ל 1215/6 עליה דיברתי
סה"כ הסגירה ביום חמישי מאוזנת כאשר כיל והבנקים משמשים משקל חיובי
בזק והדואליות נימצאים בצד השלילי
תרומת הבנקים הסתכמה ב 0.2% לערך
תרומת כיל + חברה לישראל הסתכמה גם היא ב 0.2% לערך
מנגד עמדו טבע + פריגו + בזק עם תרומה שלילית של 0.3%
יתר מניות המדד תרמו מינורית לחיוב ולשלילה כך שקיבלנו סגירה מאוזנת

לסיכום:
סביר שנגיע היום ל 1215 במדד...השאלה היא מה תהיה הסגירה האם מעל או מתחת 1215
ובכלל כל יום השבוע כל סגירה מעל 1215 בתנאים מסוימים תוביל ל 1230/40
אני לא רואה את המדד פורץ קדימה בכל מקרה בסייקל הנוכחי
יקח לו זמן ליצור מהלך עולה אמין ומהותי

הבנקים הוסיפו ביום חמישי כ 0.7% כאשר הם עושים בעצפ סייקל חיובי מ 1080 ל 1154
הבנקים הם בעצם אלה שמחזיקים את השוק ולא כל כך מרימים אותו
ההחזקה של השוק התבצעה בזמן הזה אל מול גורמי הכבדה כמו כיל והמניות הדואליות
סה"כ עומד מדד הבנקים היום על 1154 ורמת ה 1200 קרובה
כאשר אני מסתכל כבר לא על 1200 אלא על 1260 כיעד
זה לא משנה אם 1200 אם נקבל את 1200 בסייקל הנוכחי או שתהיה בלימה ושוב מימוש

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1150 עד 1170
אי יכולת לפרוץ את 1170 תגרום לסייקל יורד אבל לא לשינוי יעד כללי
במבט על לאומי למשל רמת ה 1200 בבנקים מקבילה לרמת 1340 עד 1345 בלאומי
נכון להיום אני מעדיף לראות סייקל יורד נוסף במדד הבנקים ל 1100 עד 1120 שלא ישפיע מהותית על מדד המעו"ף לשלילה

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.28%
בסוף השבוע העלה שר האוצר את יעד הגירעון וקצת חתך אותו לאחר מכן לאחר תגובה מצד סוכנות הדירוג S&P
השבוע בארה"ב נתנוי המקרו מאוד דלילים ועונת הדוחות תימשך
סיסקו , וולט דיסני ובנק אוף אמריקה ידווחו השבוע
בסופ"ש ינאם ברננקי וה G8 יתכנס
אצלנו יש מתיחות בצפון ואת הפרטים כולם יודעים
זה לא אמור להשפיע בפועל על המסחר כל עוד אין עליית מדרגה מהמצב הנוכחי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1204 עד 1215
הפתיחה אמורה להיות חיובית הן בתמיכת הדואליות והן בתמיכת מדד הבנקים
אני מניח שיבדק הגבול באיזור 1215
אם מדד הבנקים יבצע נסיגה מ 1168 לערך וירד לקו האפס גם מדד המעו"ף לא יפרוץ קדימה אלא יסוג כאשר כל ירידה מ 1204 תיחשב שלילית
אבל יחד עם זאת ההערכה שלי ליעד למדד הבנקים נותרה חיובית
ראשית יש לראות איך פותח המדד היום ובאיזו עוצמה לאחר מכן להתמקד ב 1215 ולראות אם הוא פורץ אותה תוך יומית ...האם הוא סוגר מעליה או בכלל מבצע נסיגה
יש לשים לב למה שרשמתי למעלה לגבי מדד חו"ל

ציינתי יום חמישי לצאת לונג או בהטיית לונג ...זה אכן היה צעד נכון...אבל חשוב לשים לב למצב הביטחוני ...דברים משתנים בצפון כל שעה ואני לא יודע מה ילד יום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il