TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/5/13
בוקר יום חמישי 2.5.2013

1. ה S&P התממש אתמול כ 0.93% והנסדאק כ 0.82%
הנסדאק הולך אל 3260 או קרוב...לשים לב מה רשמתי אתמול בסקירה כי זה מה שקורה
בפועל כרגע

2. הטריגר למימוש אתמול הגיע מסקר ה ADP שהוא רק הפרומו לנתון של יום שישי
כלומר הנתון של יום שישי שהוא האמיתי לרוב לא חופף לסקר המקדים הזה ויכול להפתיע
לטובה או לאכזב יותר מהמצופה לאור הסקר
לאחר מכן בסביבות 21:00 הגיעה החלטת הריבית שלא השתנתה כצפוי אבל מה שעניין
זה מה יאמר הפד ...ובעצם הוא לא חידש כלום
רכישות האג"ח החודשיות בהיקף של 85 מיליארד ימשכו

3. ה VIX רשם זינוק מינורי אבל לדעתי הוא מצביע על כך שכל מימוש כרגע הוא זמני ומקומי

מדד המעו"ף ניסה לטפס אתמול וראה בגבוה היומי שלו קצת מעל 1212 אבל סגר על 1204
סה"כ נירשמה סגירה שלילית של 0.16% שהחלה מאז פרסום סקר ה ADP שאיכזב
מי שהחזיק את המדד בצד הירוק היו בעיקר הבנקים
מרגע שהבנקים הורידו את התמיכה שלהם וסגרו שלילי קל המדד סגר שלילי קל
עיקר כובד המשיכה כלפי מטה בא מצד טבע , בזק , כיל , פריגו , ומלנוקס
סה"כ ההשפעה השלילית ביחד של כל אלה היתה מעל 0.6%
הבנקים מצידם הורידו תמיכה ואף הוסיפו להשפעה השלילית שיעור זניח
בצד החיובי עמד בעיקר סקטור הגז יחד עם נייס עם תרומה של כ 0.4%

לסיכום:
לא ראינו עדיין 1216 וזה יגיע ...אבל נכון לסגירה של אתמול הסייקל העולה הנוכחי הצביע על חולשה ...אבל יהיה סייקל עולה נוסף מעל לשיא של אתמול ואין לי כמעט ספק בזה
נכון לסגירה של אתמול היום הנוכחי צפוי להיות מעורב עם נטיה לשלילי ואף לסיומת שלילית לכיוון הנמוך השבועי

מדד הבנקים סגר אתמול שלילי קל ומחק יום של עליות...במהלך היום שלחתי מייל בו ציינתי שהוא קרוב לסיום סייקל עולה וזה מה שהתרחש בעצם בפועל
אני מקבל את סיום הסייקל הזה ברצון על מנת לקבל מחיר נוח במניות הבנקים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1132 עד 1154
אתמול סגר המדד על 1146

הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל 0.13%
חוזה S&P חיובי בינוני כמעט 0.3%
החוזים הנוכחיים לא כל כך רלונטיים כי המדדים בוול סטריט ירדו במהלך הסופ"ש והשאלה היא רק איך יסתיים הסופ"ש אופטימי או פסימי

במרכז היום יעמדו דוחות טבע שיתפרסמו בצהריים
עוד במרכז ואפילו יותר חשוב ואולי הכי חשוב זה הריבית באירופה
סביב השעה 14:00 תפורסם הריבית באירופה והשאלה היא האם הציפיות להורדה יתממשו
לאחר מכן ב 15:30 יתפרסמו תביעות האבטלה השבועיות בארה"ב
+ המאזן המסחרי + הפיריון התעשייתי
בקיצור מ 14:00 ואילך צפויים לחצים תוך יומיים
ביום שישי יפורסם נתון התעסוקה שהוא הנתון החשוב של השבוע

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1195 עד 1207/8
אני פסימי על הסיומת של היום הזה ...סיומת חיובית תתקבל בברכה ותהיה הפתעה לטובה
הסייקל העולה יחזור ויוביל אותנו ל 1216 ולדעתי אף מעל אבל בשלב זה הסייקל היורד ניראה כחוזר לככב
כתבתיי על זה במיילים אתמול והתרעתי מספיק על מימוש מצד וול סטריט
במידה והמדד או הגלום או הקולים בכלל יפתחו בירוק וזה סיכוי לא גבוהה בכלל
יש למכור אותם ולהתרכז בצד השורט

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il