| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/4/13 בוקר יום חמישי 25.4.2013 יום הפקיעהוול סיימה באפס תנודה אבל אופטימי ...כלומר בעצם דבר לא השתנה ביחס למה שסקרתי אתמול...להערכתי וכמו שזה ניראה כרגע ה S&P והנסדאק שניהם הולכים לביקור בשיא ה VIX לא ניראה מאיים בשלב זה ומדשדש לכיוון רמת התחתית השנתית שלו הדאקס כמו שהערכתי הולך לבקר ב 7900 או קרוב ואתמול הוא הוסיף 1.3% וסגר על 7759 סה"כ מאז שציינתי את ההערכה הוא הוסיף כ 3.7% בעטד מדד המעו"ף מוסיף כ 1% מלאנוקס פירסמה דוחות בלילה לאחר סיום המסחר כאשר הצפי לריבעון השני הוא הבעייתי סה"כ היא עקפה את התחזיות אך הצפי הוא בעוכריה והוא נמוך ממה שציפו במסחר המאוחר היא יורד מעל 6% מה שאומר שהיא צפויה לרדת היום בת"א ולהכביד היום הוא יום פקיעה ואין טעם לנסות לחזות את מיקומה על פניו השוק סיים אתמול בצורה כזו שלא משאירה חשד לפקיעה שלילית חריפה מדד המעו"ף הוסיף אתמול כ 0.6% וסגר על 1215 כאשר הוא מבצע גיחה בסיום ל 1219 מחזור המסחר נותר ללא שינוי מהותי עיקר התרומה באה מצד הבנקים שתרמו כ 0.38% מסך העליה כיל + חברה לישרל תרמו כ 0.1% אבל התקזזו עם פריגו וטבע וסה"כ קיבלנו תרומה אפס שאר המניות הדואליות תרמו למדד עוד כ 0.2% בראשות מלנוקס סקטור הגז תרם תרומה שלילית מינורית לסיכום: למרות יומיים של עליות בת"א ובדאקס ...לא ניראה לי שהמדד סימן תחתית ראינו אומנם 1200 שזו היתה ההערכה הקודמת שלי ואף 1190 + ראינו אבל תמונת המדד נכון להיום עדיין חלשה והמצב העכשוי עונה להגדרה מהלך מתקן בלבד...אם תיאורטית יסגור היום המדד מעל 1228 יהיה בזה שינוי תמונה מסויים לטווח הקצר גם אם עדיין לא מצביע על יציאה לגל עליות מהותי מדד הבנקים סגר בעליה של 1.5% על 1124 אבל גם כאן התמונה לא מספיק טובה...וגם כאן כמו במדד המעו"ף אני בספק גדול מאוד לגבי התחתית האחרונה שסומנה ...כלומר אני מתייחס למהלך שעשה הבנקים ביומיים האחרונים כאל מהלך מתקן בלבד עד שיוכח אחרת מדד 75 שוב הולך לבקר בשיאו האחרון 770 עד 780 זה בעצם המדד היחיד מהמדדים המרכזיים שניראה סביר ופחות מושפע ממניפולציות הבוקר הארביטראז לחלוטין לא רלונטי ...על הנייר הארביטראז חיובי קל 0.18% אלא שהוא לא רלונטי הן בגלל הפקיעה והן בגלל שהוא לא לוקח בחשבון את מלנוקס בעצם בשיקלול מלנוקס הארביטראז הוא כמעט הפוך כלומר כמעט מינוס 0.18% חוזה S&P ניסחר על קו האפס חיובי קל היום ב 15:30 תביעות האבטלה השבועיות בארה"ב מחר נתון התמ"ג הדאקס אגב מטפס על רקע הערכה שאולי ה ECB יוריד את הריבית באירופה זה שהוא יטפס כתבתי עוד לפני אלא שהסיבה מתבררת בדיעבד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: נכון לעכשיו זה מיותר לכתוב אותו כי זה יום פקיעה אפשר רק לציין טווח רחב 1200 עד 1228 יציאה מהטווח הזה משנה את התמונה לחיוב או לשלילה בין תוך יומית ובין יומית יותר מאוחר אוציא עידכוני מעו"ף עידכונים יצאו בהמשך פקיעה מוצלחת לפוקעים יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |