| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 23/4/13 בוקר יום שלישי 23.4.2013 יומיים לפקיעהוול סטריט עלתה בסיכומו של יום כאשר ה S&P מוסיף 0.47% ונינעל על 1562 ה VIX המשיך להירגע ...רגיעה זמנית מצד המקרו נתון מכירות הבתים הקיימים איכזב והוביל לפתיחה חלשה במסחר לאחר מכן נירשמה התאוששות הדרגתית עד לסגירה ירוקה סה"כ מרבית החברות שדיווחו עד היום עקפו את הצפי המוקדם הדו"ח של אפל יפורסם היום בלילה לאחר סיום המסחר שורה תחתונה : ההערכה שלי שהמדדים יחזרו לשיאם בוול סטריט עדיין תקפה השאלה אם הם יבצעו את זה ישירות מהנקודה הנוכחית עדיין לא הוכרעה למרות הסגירה החיובית...זו לא סגירה מספיק טובה וחזקה כדי לקבוע את זה וניראה היום בלילה לאן יזרמו נכון להיום ניראה שרוב הסיכויים שזה יקרה ישירות מהנקודה הנוכחית מדד המעו"ף ניסחר אתמול בתנודתיות גבוהה כאשר עד שעה 14:00 הוא עוד ניסחר מעל 1210 כאשר בגבוה הוא רואה גם 1213.5 סמוך לשעה 14:00 החלה נפילה שהובילה אותו עד ל 1192 הטריגר לירידה היה סיפור הקיצוצים והתקציב ...מבחינתי זה יותר תירוץ ...זה לא היה מפתיע והמהלך הזה היה סביר ...אגב זה אירע על רקע חוזים ירקרקים הסגירה במדד היתה פחות או יותר זהה לאופן הסגירה בדאקס המדד סגר על 1202 כמעט אבל סגירה פסימית עדיין וירידה יומית של 0.14% הגלום כבר סגר על 1205 עיקר ההכבדה על המדד הגיעה מצד הבנקים שניסחרו חיובי ועברו לשלילי חד אפילו סה"כ הם הכבידו בשיעור של 0.35% סקטור התקשורת בראשות בזק הכביד בשיעור של 0.25% את הצד השלילי איזנו כיל + המניות הדואליות + סקטור הגז לסיכום: הסגירה אתמול למרות שהובילה אל מעל 1200 לא אומרת דבר ואין בה שום היפוך הפקיעה עוד יומיים וגם לזה ברור שיש השפעה עד לפקיעה עצמה הכל הפיך ואין שום טעם לנסות לחזות היכן יפקעו יחד עם זאת אני נישאר בדיעה שהיעד אמור להיות 1180 לפחות מדד הבנקים ירד מ 1100 וסגר על 1092 לערך...המשמעות של הירידה הזו היא יעד 1040/50 ...כך זה ניראה כרגע למרות זאת אני ממתין בסבלנות לגל עולה במניות הבנקים שיחזיר אותם לשיא טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1100 עד 1075 לא רואה את המדד יוצא היום מהטווח הזה מדד 75 נטול בנקים ונטול שיקולי פקיעה הוסיף אתמול 0.75% ...היתה אומנם השפעה שלילית תוך יומית גם עליו אבל היא היתה פחות חריפה ...ניבלמה והמדד חזר מהר לשיאו התוך יומי הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.2% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.3% הדאקס סגר אתמול חיובי מינורי אבל בצורה פסימית השביתה באלעל הסיימה בזה שהממשלה תממן את הוצאות הביטחון בחברה הוגשה לממשלה תוכנית הקיצוצים בהיקף של 18 מיליארד שקלים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1196/7 עד 1210 ירידה מ 1196 תוביל ל 1192 ירידה מ 1191 תוביל להערכתי אל מתחת 1190 ותגרום לירידה הדרגתית עד 1180 אני לא כל כך רואה את זה קורה היום ...כלומר לא רואה חריגה מהטווח של אתמול זה יומיים לפקיעה ....הכל פתוח והתנודתיות יכולה להיות גבוהה לשני הצדדים אני כל הזמן חוזר על זה שצריך להיות ערוכים לשני הצדדים ולבצע שינויים תוך יומיים ורגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |