TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/4/13
בוקר יום שלישי 23.4.2013 יומיים לפקיעה

וול סטריט עלתה בסיכומו של יום כאשר ה S&P מוסיף 0.47% ונינעל על 1562
ה VIX המשיך להירגע ...רגיעה זמנית

מצד המקרו נתון מכירות הבתים הקיימים איכזב והוביל לפתיחה חלשה במסחר
לאחר מכן נירשמה התאוששות הדרגתית עד לסגירה ירוקה
סה"כ מרבית החברות שדיווחו עד היום עקפו את הצפי המוקדם
הדו"ח של אפל יפורסם היום בלילה לאחר סיום המסחר

שורה תחתונה : ההערכה שלי שהמדדים יחזרו לשיאם בוול סטריט עדיין תקפה
השאלה אם הם יבצעו את זה ישירות מהנקודה הנוכחית עדיין לא הוכרעה למרות הסגירה החיובית...זו לא סגירה מספיק טובה וחזקה כדי לקבוע את זה וניראה היום בלילה לאן יזרמו
נכון להיום ניראה שרוב הסיכויים שזה יקרה ישירות מהנקודה הנוכחית

מדד המעו"ף ניסחר אתמול בתנודתיות גבוהה כאשר עד שעה 14:00 הוא עוד ניסחר מעל 1210 כאשר בגבוה הוא רואה גם 1213.5
סמוך לשעה 14:00 החלה נפילה שהובילה אותו עד ל 1192
הטריגר לירידה היה סיפור הקיצוצים והתקציב ...מבחינתי זה יותר תירוץ ...זה לא היה מפתיע והמהלך הזה היה סביר ...אגב זה אירע על רקע חוזים ירקרקים
הסגירה במדד היתה פחות או יותר זהה לאופן הסגירה בדאקס
המדד סגר על 1202 כמעט אבל סגירה פסימית עדיין וירידה יומית של 0.14%
הגלום כבר סגר על 1205
עיקר ההכבדה על המדד הגיעה מצד הבנקים שניסחרו חיובי ועברו לשלילי חד אפילו
סה"כ הם הכבידו בשיעור של 0.35%
סקטור התקשורת בראשות בזק הכביד בשיעור של 0.25%
את הצד השלילי איזנו כיל + המניות הדואליות + סקטור הגז

לסיכום:
הסגירה אתמול למרות שהובילה אל מעל 1200 לא אומרת דבר ואין בה שום היפוך
הפקיעה עוד יומיים וגם לזה ברור שיש השפעה
עד לפקיעה עצמה הכל הפיך ואין שום טעם לנסות לחזות היכן יפקעו
יחד עם זאת אני נישאר בדיעה שהיעד אמור להיות 1180 לפחות

מדד הבנקים ירד מ 1100 וסגר על 1092 לערך...המשמעות של הירידה הזו
היא יעד 1040/50 ...כך זה ניראה כרגע
למרות זאת אני ממתין בסבלנות לגל עולה במניות הבנקים שיחזיר אותם לשיא

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1100 עד 1075
לא רואה את המדד יוצא היום מהטווח הזה

מדד 75 נטול בנקים ונטול שיקולי פקיעה הוסיף אתמול 0.75% ...היתה אומנם השפעה שלילית תוך יומית גם עליו אבל היא היתה פחות חריפה ...ניבלמה והמדד חזר מהר לשיאו התוך יומי

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.2%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.3%
הדאקס סגר אתמול חיובי מינורי אבל בצורה פסימית
השביתה באלעל הסיימה בזה שהממשלה תממן את הוצאות הביטחון בחברה
הוגשה לממשלה תוכנית הקיצוצים בהיקף של 18 מיליארד שקלים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1196/7 עד 1210
ירידה מ 1196 תוביל ל 1192
ירידה מ 1191 תוביל להערכתי אל מתחת 1190 ותגרום לירידה הדרגתית עד 1180
אני לא כל כך רואה את זה קורה היום ...כלומר לא רואה חריגה מהטווח של אתמול

זה יומיים לפקיעה ....הכל פתוח והתנודתיות יכולה להיות גבוהה לשני הצדדים
אני כל הזמן חוזר על זה שצריך להיות ערוכים לשני הצדדים ולבצע שינויים תוך יומיים

ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il