TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/4/13
בוקר יום רביעי 10.4.2013

1. וול סטריט סגרה בעליות מינוריות ובסגירה אופטימית כאשר אין נתוני מקרו מהותיים
ועונת הדוחות במרכז
ה S&P הוסיף 0.35% וסגר על 1568 ...כאשר שוב הוא מבצע נסיגה מרמת ה 1570
אבל הסגירה היתה עדיין אופטימית וההכרעה עוברת ליום המסחר הבא בעצם
על פניו התמונה בוול סטריט עדיין פתוחה ...כלומר יתכן ותתבצע נסיגה ביום המסחר
הקרוב ...ותיתכן גם פריצה קדימה לכיוון 1580 ו 1600

2. כמו שהדאקס סגר ואיך שהוא ניראה כרגע קצת קשה לי לראות פריצה
גם אם אני מסתכל על מיקומו של ה VIX אני רואה שיום המסחר הקרוב יכול להיות מעוקב
עם פתיחה ירוקה וסיומת שלילית...נכון לעכשיו כל זה תיאורטי בלבד
ואני כרגע מצביע על מצב לא חד משמעי ודו כיווני ...כלומר הסנטימנט נזיל לחלוטין

מדד המעו"ף שומר על נייטרליות כרגע כאשר הוא נע בין הסנטימנט השלילי שנושב מהדאקס לבין ההתנהלות של וול סטריט והחוזים במהלך היום
אתמול הוא ניסחר על קו האפס ומסיים על קו האפס בסיומת פסימית קלה על 1229
בגבוה הוא לא הצליח להשיג אפילו את 1232 ובנמוך הוא ראה 1227.5
מחזור המסחר היה טיפה מעל לממוצע בסיוע סקטור התקשורת ומניות כמו גזית גלוב
מרבית מניות המדד ירדו אתמול
סקטור התקשורת לבדו בזק + פרטנר + סלקום תרמו למדד כ 0.4%
כאשר בזק לבדה תורמת יותר ממחצית תרומת הסקטור כולו
תרומת כלל המניות הדואליות עמדה בסיכום יום על 0.1%
מניות הבנקים וסקטור הגז + כיל וגזית גלוב דחפו למטה לסגירה על קו האפס

לסיכום:
שוב גם היום המסחר צפוי להיות מעורב ואין הכרעה לכאן או לכאן
המצב יותר תלוי כרגע בוול סטריט ובסנטימנט שיהיה שם היום שיכול עדיין להתהפך לשלילה

מדד הבנקים רשם אתמול ירידה קלה של 0.12% וסגר פסימי קל על 1135
שום דבר ממה שכתבתי לגביו בסקירה של אתמול לא השתנה
הרמות מלמטה הן 1120 ו 1100

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1130 עד 1140
פתיחה שלילית וסגירה מעל 1145 תפתח כניראה סייקל עולה במדד
נכון לעכשיו אני עדיין פסימי לגבי הטווח הקצר במדד הבנקים
ויותר נוטה לביקור לפחות ברמת ה 1120

הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל לא משמעותי במיוחד של 0.1%
חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי
במפתח להיום נימצא אצל הבנקים סקטור הגז ואולי כיל
סקטור התקשורת לא ישחזר את התמיכה שסיפק אתמול למדד
הדאקס נימצא על רמת ה 7600 שבה ביקר אתמול שהיא רמת התחתית מאז חודש פברואר
שבירה של הרמה הזו תשלח אותו למימוש עומק עליו דיברתי לאיזור 7500 עד 7450
אני מעריך שבמקרה כזה מדד המעו"ף יגיב בירידה אפשרית אל מתחת 1220 לכיון 1200
לכן יש חשיבות למעקב אחרי התנהלות הדאקס בסוף השבוע
היום בארה"ב ייחשפו הפרוטוקולים של הצבעת הריבית האחרונה בסביבות השעה 21:00
באותה שעה לערך יפורסם גם מאזן התקציב הפדראלי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1224 עד 1234
טווח מצומצם וריאלי יותר הוא 1227 עד 1232
כלומר לא מצב שונה בהרבה מאתמול
פתיחה חיובית מעל 1232 לא ניראה לי שתהיה אבל גם אם כן היא לא תהיה אמינה והמדד יעבור למוד שלילי לאחר מכן להערכתי
באופן כללי רמת ה 1224 חשובה ושבירה שלה או סגירה מתחתיה תיחשב טריגר שלילי לסייקל יורד
אבל כל עוד זה לא קורה הכל פתוח כולל סיבוב היפוך מהרמה הזו וסגירה אופטימית

מנכ"ל נובל אנרג'י יגיע לארץ על מנת לשכנע את הממשלה להתגמש בנושא וועדת צמח
כזכור - וועדת צמח עוסקת בהיקף יצוא הגז
בסקירה על סקטור הגז לפני כיומיים הרחבתי בעניין האינטרסים השונים


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il