TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/4/13
בוקר יום שלישי 2.4.2013

תמונת מצב בחו"ל:

S&P - לא הצליח עדיין לקבוע שיא חדש ונעצר על 1570
טווח תנועה שלו עומד על 1540/50 עד 1570 ומוגדר כטווח דישדוש
להערכתי הוא יעמוד בטווח הנוכחי או יבצע מימוש עמוק יותר
מלכתחילה לא נתתי לו ביעד יותר מהרמה הנוכחית שהוא השיג

נסדאק - קבע שיא חדש בשלהי פברואר...נסוג וחזר לפרוץ בתחילת מרץ
סה"כ פריצת ה 3200 בוצעה פעמיים והוא השיג את 3270 ונסוג אל 3240
טווח התנועה שלו הוא 3200 עד 3270 בטווח הקצר והוא מוגדר דישדוש

שני המדדים הנ"ל במוד דישדוש כרגע
שבירת ה 1540 ב S&P וה 3200 בנסדאק תוביל למימוש עומק
ה S&P ילך ל 1480 אבל בכל תרחיש שלילי הוא לדעתי לא ירד מ 1400
הנסדאק בכל תרחיש שלילי לא ירד מ 3000
שני המדדים האלה בכל מקרה לא ניראה לי שאמרו את המילה האחרונה גם במימושי עומק
כלומר הם ישובו לקבוע שיאים חדשים עם מימוש או בלי מימוש עומק

ה VIX - ניסחר במוד דישדוש 12 עד 14
לדעתי הוא ינסוק לרמת ה 20 השנה ויחזור לרמות התחתית השנתית

הדאקס - עומד כרגע על 7795 לאחר שקבע שיא קרוב ל 8100
במהלך עשרת ימי המיסחר האחרונים הוא התממש עד 7795
סה"כ הדאקס נימצא במוד דישדוש 7700 עד 8100
בתרחיש מימוש עומק אני לא רואה אותו יורד מ 6800 או 7000

כל תרחישי מימושי העומק שציינתי הם אפשריים בהחלט וחשובות הנסיבות ...בינתיים המדדים כולם במוד דישדוש רגוע

1. יש מתיחות בצפון קוריאה וקשה לדעת מה יתפתח מהעניין הזה שבו מעורבות שתי
הכלכלות הגדולות ארה"ב וסין

2. נתון מדד ה ISM היצרני הציג קריאה מאכזבת והוביל מימוש קל בוול סטריט בלילה האחרון
אמרתי הרבה פעמים בעבר שמה שקובע זה הסנטימנט ופחות נתון כזה או אחר
כרגע הסנטימנט נעצר כי הגענו לרמה שהוא צריך להיעצר(נקבתי ביעד הזה הרבה פעמים)
מכאן המדדים עוצרים לחשוב ופירטתי לעיל בעניין

3. השבוע נתוני התעסוקה יחזרו לככב כאשר יום שישי במרכז
עם נתון האבטלה(שהפתיע לטובה פעם קודמת)+ המאזן המסחרי + השינוי במספר
המועסקים במגזר התעשייתי
יום רביעי - מדד התעסוקה של ה ADP הנתון המקדים לנתון של יום שישי
כמו כן יפורסם מדד ה ISM הלא יצרני
יום חמישי - הריבית באירופה שלא צפויה להשתנות + נתוני האבטלה השבועיים

שבוע הפקיעה חלף כאשר במהלכו נסוג מדד המעו"ף מאיזור 1252 עד 1254 ל 1237/8 שם סגר יום חמישי וסה"כ הפקיעה היתה מאוד סולידית
במהלך שני ימי חול המועד איבד מדד המעו"ף כ 0.7% במצטבר
ביום הפקיעה עצמו איבד המדד כחצי אחוז וסגר על 1237/8
מתוך 25 מניות המדד רק 4 שמרו על צבע ירוק בהוסלת מלנוקס
מלנוקס תרמה לבדה בקירוב כ 0.26%
מלנוקס + חברה לישראל + איזיצפ + אסם תרמו ביחד למדד כ 0.3%
טבע + כיל השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.22%
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.22%

סקטור הגז השפיע לשלילה בשיעור של כ 0.18%
עוד כ 10 מניות מדד השפיעו לשלילה בשיעור של 0.2%
סה"כ כוח שלילי מצטבר של 0.8% שאוזן בעיקר על ידי מלנוקס

לסיכום:
מדד המעו"ף כשל החודש בפריצה קדימה וביצירה של מומנטום חיובי שיתורגם לכדי ראלי
כרגע הוא תחום על איזור 1224 עד 1254
פריצה בטווח הקצר של 1254 תוביל אותו למהלך ראלי אבל זה הכי פחות סביר לטווח הקצר
אני יותר רואה אותו נע בין 1224 ל 1248 בטווח הקצר
ירידה מ 1220 עשויה להוביל אותו עד 1180 במסגרת מימוש עומק מקביל בחו"ל
זה תסריט אפשרי ולא נורא בעיניי
עדיין אני חושב שהשנה הוא יבצע ראלי פורץ

מדד הבנקים סגר את שני ימי חול המועד בירידה של 0.85% לרמת 1158
סה"כ הוא נע בטווח 1140/50 עד 1190
גם אם מדד הבנקים יבצע מימוש ל 1100 וזה תרחיש סביר אז הוא יחזור לפרוץ קדימה את רמת ה 1200

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1150 עד 1170
הפתיחה במדד הבנקים עשויה להיות חיובית בהחלט לאור הסגירה ביום חמישי האחרון
ירידה ל 1150 תתבצע בשלב כלשהו בטווח הקצר

מדד 75 נסוג במהלך שני ימי חול המועד מרמת השיא האחרונה שלו 776 לערך
סה"כ איבד המדד במהלך חול המועד כ 1.6% וסגר על 763
טווח המסחר שלו לטווח הקצר הוא 755 עד 775

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי קל לא משמעותי
חוזה S&P ניסחר יציב סביב קו האפס לאחר סיומת שלילית מינורית בלילה
המפתח להיום ברובו נימצא אצל מניות הבנקים שסקירה לגביהם נימצאת לעיל
מניות הבנקים יכולות להוביל לפתיחה ירוקה קלה במדד המעו"ף
סקטור הגז יסחר על רקע הזרמת הגז מ "תמר"

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1234 עד 1244
פתיחה חיובית מעל 1240 לא מבשרת כלום ברמת המגמה
יום מעורב במדד הוא אפשרי בהחלט
עם פתיחה חיובית ומעבר לשלילי בתוך הטווח המצויין לעיל
ירידה מ 1234 תוביל בהדרגה ל 1224 ולא בהכרח שביום אחד
פתיחה שלילית על 1234 או מתחת לא בהכרח תוביל ל 1224 ...כלומר פתיחה שלילית כזו מחייבת בחינה של ההתנהלות התוך יומית כי היא עשויה להוביל לסיומת ירוקה
גם מרמת 1230
סה"כ הסבירות שתתפתח מגמה חיובית חזרה ל 1254 איננה בסבירות גבוה לטווח הקצר
מימוש עומק בוול סטריט במידה ויתרחש אחד כזה כפי שציינתי לעיל יכביד גם עלינו מן הסתם אבל לא יגרור סייקל יורד אל מתחת 1180
הרמות הקרובות מלמטה הן (ללא רמות ביניים)
1234 --> 1224 --> 1214/5

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה





- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il