TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/3/13
בוקר יום רביעי 20.3.2013

1. קפריסין - בהצבעה בפרלמנט שם נידחה החוק להטיל מס על הפיקדונות וטוב שכך
זה היה התנאי לקבלת סיוע מהאיחוד ...היה כאן פלונטר ...מצד אחד האיחוד לא יתן
לכאורה סיוע אם לא יטילו מס...מצד שני המס הזה היה עלול להביא לקריסה של הבנקים
שם בדיעבד הודיע האיחוד שהוא ישקול לתת סיוע גם בלי זה

2. ה S&P ניסחר במהלך הלילה בירידה יחסית חדה אבל סגר בירידה מאוד מינורית
של 0.24% כאשר גם ה VIX מצמצם חלק ניכר מהזינוק שלו
זה היום השלישי שה S&P מתממש ועד עכשיו זה מימוש דה לוקס
היום זה היום הקובע ובו ברננקי ידבר והוא עשוי או עלול לגרום לתנודה בשוק לחיוב או
לשלילה...אין לי רמז מובהק למה שהדברים שלו יכולים לגרום אבל עצבנות תהיה

3. אצלנו ברקע יש את ביקור אובאמה
יש את דוחות הבנקים שיפורסמו עוד לפני הפקיעה
ויש את הפקיעה עוד ארבעה ימי מסחר

מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעליות וסגר חיובי מינורי על 1249 0.34% פלוס
לאורך היום לא הצליח המדד לחצות את 1254
לכן לקראת סוף יום הוא דלף ל 1249 אבל עדיין סגר באופטימיות
מדד הבנקים לא תמך את השוק והוא לא עיקבי בתנועות שלו
אבל 1200+ לדעתי הוא עוד יתן
כיל + חברה לישראל תרמו לבדן למדד כ 0.25%
תרומת המניות הדואליות בכללן היתה מאופסת לחלוטין והן לא תרמו מאומה
סקטור הגז תרם כ 0.15%
סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כ 0.1%
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של 0.15%

לסיכום:
מדד המעו"ף אמור להיסחר היום מעורב כלומר חלקו שלילי וחלקו חיובי ללא סיומות חדות כאשר הציר הוא 1250
אני מניח שהיום בלילה נוכל לדעת טוב יותר האם הוא ממשיך מעלה
מחזור המסחר היה ממוצע אתמול
בעיקרון כרגע רמת המבחן היא 1254/5 כאשר חציית 1256/7 היא טריגר להמשך עליות עד 1274 ...אני קצת חושש שספציפית היום הזה יסתיים פסימי

מדד הבנקים סיים שלילי אתמול 0.6%
סה"כ בטווח 1160 עד 1194/5 אין הרבה משמעות לתנועות שלו
לא יודע לומר אם את 1200 הוא ישיג לפני או אחרי הדוחות של הבנקים הגדולים
הדוחות האלה אמורים להתפרסם עוד לפני הפקיעה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1167/8 עד 1194/5
ירידה מ 1167/8 תוביל סה"כ ל 1160
הטווח הוא טווח דישדוש בבנקים באופן כללי

מדד 75 ניסחר אתמול אופטימי מאוד בעליה של 1.25%
היעד הכי קרוב שלו הוא 780

הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.3%
חוזה S&P ניסחר חיובי קל לא משמעותי
הדאקס אמור לחצות מעלה שוב את ה 8000
היום ללא ספק הנושא המרכזי תהיה הכרזת הריבית בארה"ב ב 20:00
כאן לא צפויות הפתעות והריבית תישאר כמו שהיא
החלק המעניין מגיע מכיוון הכרזת וועדת השוק החופשי הפתוח
ולאחר מכן נאום ברננקי
שני הדברים האלה שאחרי הכרזת הריבית הם המכניסים לעצבנות ...אמירה כל שהו של ברננקי יכולה ליצור טריגר חיובי או שלילי
בעיקרון ידברו שם על המצב ומה הציפיות שלהם ומה הם מתגוונים או לא מתכוונים לעשות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1244/5 עד 1254/5
ירידה מ 1244 תוביל ל 1242
ירידה מ 1242 כבר לא תיחשב טובה במיוחד אחרי ביקור ב 1254
ברור לי שיום מעורב יהיה ...השאלה היא רק איך הוא יסתיים
יש מצב שיסיימו פושר על קו האפס ויחכו למהלכים של וול סטריט בלילה

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il