TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/3/13
בוקר יום רביעי 19.3.2013

1. המהלך שבוצע אתמול במדד המעו"ף הוא מהלך נדיר לחלוטין
הן מבחינת סביבת העבודה ואני מזכיר מה היתה האוירה אתמול למרות שמראש
מאוד המעטתי בערך מצב החוזים וההשפעה של קפריסין

2. ציפיתי מהמדד לסגור חיובי ולהיות חיובי היום אבל לא ציפיתי שהוא ילך כבר אתמול ל
1250 ויסגור על 1244/5 במהלך שההגדרה שלו היא כמעט היפוך קלאסי
ההסבר למעבר החד הזה לעליות היא סגירת שורט על השוק
לזה צריך להוסיף בעיית מחזור ומקבלים הגזמה בזינוק התוך יומי

3. אתמול מעבר לסיפור קפריסין עמדה גם השבעת הממשלה
לזה צריך להוסיף את ביקור אובאמה השבוע שטריגר שלילי הוא בטוח לא

4. יש לנו השבוע נאום של ברננקי שהוא לדעתי במרכז
וול סטריט סגרה אתמול בירידות יחסית מינוריות ומסמנת נכון לעכשיו מימוש דה לוקס
ה VIX אומנם רשם זינוק אבל הוא ממש לא אמין וכניראה שהוא יחזור לרמת התחתית
האחרונה שלו

מדד המעו"ף עלה אתמול בסיכום יום 0.78% במחזור לא חריג במיוחד
מניות הבנקים תרמו ביחד למדד כ 0.4% כאשר לאומי ופועלים ביחד מהוות כמעט את כל העליה במדד הבנקים שמראש חזרתי ואמרתי שאני אופטימי לגביו והוא זה שיוביל עליות
בזק תרמה עוד 0.1% למדד
סקטור הגז תרם עוד 0.13% לערך
נייס תרמה עוד 0.13% ובעצם כמו כל סקטור הגז ביחד (זה ממחיש את העוצמה הנמוכה של סקטור הגז במדד המעו"ף ולא בטוח שזה בצדק)
מצד המניות הדואליות לא היתה השפעה שלילית כי פריגו קיזזה את טבע ומלנוקס

לסיכום:
הסגירה במדד המעו"ף מזמינה לכאורה מהלך ראלי
דיברתי על שני דברים לאורך הזמן:
אמרתי שהמדד צריך לרדת למטה לפני שהוא יעלה וזה הוא עשה במשך היומיים האחרונים מ 1248 עד 1224
אמרתי שקיים סיכוי שהוא ילך ל 1200 וזה לא התקיים ואולי טוב שכך בינתיים
נכון לעכשיו מפתה לומר ראלי אבל חסר עוד גרוש לשקל כדי להגדיר את זה כך אבל רוב הסיכויים שהשנה לדעתי נבקר ב 1340

מדד הבנקים ביצע אתמול יום היפוך מ 1160 עד 1186 כשהוא מסיים חיובי 1.58%
ועומד שוב בעמדת תקיפה של 1200
כמובן שלא ציפיתי שהוא יבצע את זה בתוך יום אחד

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1176/7 עד 1194/5
יש סיכוי לביקור ב 1200
ויש סיכוי גם לפתיחה שלילית עד הטווח שציינתי
גם בפתיחה שלילית זה לא ישנה את העובדה שהמדד ילך ל 1200+
יש לזכור שדוחות הבנקים הגדולים עוד לא פורסמו

מדד 75 לא השתתף לכאורה בעליות שביצע אתמול מדד המעו"ף
אבל הוא סגר אופטימי מאוד כשהוא ניבלם בול על טווח הדשדוש התחתון שציינתי לו

הבוקר הארבירטאז חיובי קל 0.14%
חוזה S&P חיובי קל לא משמעותי
ב 14:30 יפורסמו נתוני מקרו מהנדל"ן אישורי בניה + התחלות בניה
ברננקי אמור לנאום מחר כניראה ולפרוס את התחזית שלו
בקפריסין תתקיים הצבעה על תוכנית המיסוי והבנקים שם סגורים כדי לא לאפשר משיכת כספים ...סביר שתוצאות ההצבעה הזו יהיו ניכרים במצב החוזים
באופן כללי כרגע לדעתי וול סטריט תחזור לעליות מעל לשיא האחרון
סקטור הגז - מניות "תמר" יקבלו מומנטום חיובי בזכות הזרמת הגז שהוקדמה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1234 עד 1254
זה טווח רחב ואני יכול כמובן לצמצם אותו ל 1238/9 עד 1254
אבל מבחינת הצד התחתון עד 1234 תתקבל הירידה בהבנה
באופן כללי המדד אמור להמשיך לטפס לאור התנועה של אתמול כאשר יעד הוא איזור 1274
רלאי אמיתי זה פריצת 1274 בואכה 1300 עד 1340
יום הפקיעה מאוד קרוב ובסה"כ עוד חמישה ימים

אתמול היו לי אינדיקציות שליליות
אלא שלדעתי דברים יצאו משליטה ודבר גרר דבר ...אני בספק אם היה גורןם כלשהו בשוק שחזה מראש את האגרסיביות של הזינוק הזה
גם אלה שהשתתפו בו בתחילתו או תיכננו אותו אני בספק אם הם ציפו לתוצאה הזו מראש
לדעתי קצת התפלק להם וזה ניקרא שורט סקויז

יום רגוע מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il