TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/3/13
בוקר יום שני 18.3.2013

1. סה"כ מדד המעו"ף לא מפתיע ...המימוש אתמול היה צפוי...וחזרתי על זה לאורך כל
הסקירות לאחורנה שאמינות הלונג ברמה נמוכה וכדי לטפס ניצטרך לרדת
האם זה טוב ? חד משמעית כן
אם היינו מטפסים ומפתחים ראלי מוגבל בכאילו ...היינו מקבלים מימוש תחת חוסר וודאות
היום המימוש הזה הוא מימוש עם טעם טוב בפה כי לדעתי המדד יחזור מעלה ביחד עם
הבנקים לסיבוב עולה בריא

2. השאלה שנותרה פתוחה היא רק מה תהיה עוצמת המימוש
מלמטה במדד המעו"ף ישנן מספר רמות
ראשית 1227/8
מתחתיה 1216/7
מתחתיה 1210
מתחתיה 1200 או יותר נכון 1180 כי זליגה ל 1200 משמעותה מבחינתי 1180

3. הבוקר הזה יפתח תחת סיפור קפריסין המחליפה התורנית של יוון מהעבר למי שזוכר
קפריסין ביקשה חילוץ וקבילה אותו מהאיחוד בגובה של 10 מיליארד דולר
כחלק מתוכנית החילוץ היא נידרשה להטיל מס על הפיקדונות הבנקאיים
הדבר הזה לא מתקבל בחיוב על ידי בעלי הפיקדונות שממהרים למשוך את כספם
התוצאה היא שהבנקים הקפריסאיים נימצאים תחת לחץ שלילי
ובעצם כל הכסף שהם קיבלו כחבילת סיוע נימצא בסכנה
מכאן אירופה גם מקבלת טילטול וכנ"ל החוזים וכניראה עד שיימצא פיתרון אחר
ולדעתי ועל סמך העבר יימצא פיתרון כזה כי אף אחד לא זורק תוכנית סיוע של
10 מיליארד לפח ...אבל בינתיים האי הקטן הזה גורם לחץ על השווקים

4. אצלנו הבוקר תושבע הממשלה ולא ניראה לי שיהיה לזה אפקט חיובי עלינו
האפקט החיובי אולי יבוא לאחר התקדמות בנושא הגירעון והקיצוצים למיניהם
יום ראשון שעבר השוק בעצם אמר את דברו בנוגע להקמת הממשלה החדשה
מי שזוכר השוק פתח חזק וסגר חלש וזה בעצם ביטא את כל הסיפור של כיוון המדד

5. יש גם את ביקור אובאמה על הפרק ...השפעה שלילית מהביקור הזה קשה לי לראות

מדד המעו"ף פתח אתמול חיובי על 1246 וסגר שלילי מינוס 0.44% על 1235
עיקר המסה השלילית הגיעה מכיוון המניות הדואליות
נתוני הפתיחה הצביעו מלכתחילה על השפעה שלילית מצד הדואליות
בפועל הם מיצו את כל ההשפעה השלילית ואפילו יותר מיזה
סה"כ השפיעו לשלילה טבע+פריגו+מלנוקס+נייס כ חצי אחוז 0.5%
מניות הבנקים לא תרמו מספיק לחיוב ולאומי לבדה ניסתה להחזיק את מדד הבנקים
סה"כ תרומת מניות הבנקים היתה מאוד מינורית בשיעור של 0.08%
סקטור הגז ריכז את עיקר התרומה החיובית בשיעור של 0.14%

לסיכום:
מדד המעו"ף פתח במימוש אתמול ...אומנם 1227/8 יכולה לבלום את המימוש הזה
אבל אני בספק גדול כי יש לי שתי אינדיקציות הן ל 1200 והן ל 1180
עבור סוחרי מעו"ף נישארו מעט ימי מסחר עד לסוף החודש
השבוע זה ארבעה ימים ושבוע הבא זה עוד שני ימי מסחר עד לפקיעה

מדד הבנקים סגר אתמול חיובי מינורי 0.3% על 1167 אבל מעט פסימי
סה"כ ממתינים לדוחות הבנקים
לא יפתיע אותי אם מדד הבנקים ירד לבקר ב 1147 ואפילו ב 1120
מבחינתי ככל שמדד הבנקים ירד בטוווח הקצר הוא ייהפך יותר להזדמנות גדולה
בינתיים הבוקר מדווח בנק המזרחי דו"ח טוב מאוד

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1147 עד 1175
הסיכוי שמדד הבנקים יהיה חיובי היום או יחצה את 1175 הוא אפסי בעיניי

הבוקר הארביטראז לא רלונטי והוא מיצה את עצמו אתמול
הסיפור הוא יותר חוזה S&P שניסחר על רקע התגובה לקפריסין שלילי כרגע בשיעור 1.2%
הדאקס שעומד כרגע על 8042 סביר שיתממש קודם ל 7930
הדאקס בכלל הוא המדד שזינק הכי חד וניסחר מעל לשיא השיאים שלו
אפילו ה S&P לא הדביק את שיאו עדיין
התחושה הכללית שלי היא שאומנם וול סטריט תפתח הלילה בירידות כפי שמסתמן
אבל זה לא יהיה חריף כמו שזה ניראה כרגע לכאורה
כלומר המדדים בוול סטריט עשויים לסגור שלילי מינורי
האופציה הזו אפשרית מאוד מבחינתי לאור תמונת המדדים שם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1227/8 עד 1236/7
אתמול בסיום המסחר חשדתי שיפתחו הבוקר חיובי וירדו לאחר מכן
לאור נתוני הפתיחה זה כניראה לא יקרה והפתיחה עצמה תהיה שלילית
המדרגה הקרובה היא 1227/8
סגירה מתחתיה תוביל ל 1216 לערך ומשם עולים הסיכויים ל 1210
בל נישכח ששבוע הפקיעה קרוב ובעצם מספר הימים לניווט במדד הוא קטן יותר ממה שנידמה בגלל החג

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il