TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/3/13
בוקר יום ראשון 16.3.2013

1. מדד המעו"ף פתח את השבוע החולף מרמת 1226/7 וסגר אותו על 1240/1
     הזינוק המשמכותי היה ביום ראשון שעבר כשהמדד זינק עד 1248
     אבל סגר את אותו היום בנסיגה לנמוך היומי 1237
     לאחר מכן ראינו במשך ארבעה ימים מסחר מהוסס שנע בין 1233 ל 1245
    יום חמישי מחזור המסחר היה גבוה וחריג ולא משקף ועמד בערך על פי שלוש מהממוצע
     שלו ...זה כמובן תוצאה של עידכון המדדים בו תעודות הסל מזרימות ביקושים והיצעים

2. מדד המחירים לצרכן נותר ללא שינוי
    ממשלה חדשה הוקמה ...לא ברור לי כרגע מה תהיה ההשפעה של הקמת הממשלה
    בבוקר...מה שכן ראוי לציון הוא הארביטראז השלילי ותנאי הפתיחה שעל הנייר לא הכי
     אופטימליים

3. ה S&P ניסחר במהלך הסופ"ש מעורב ועומד כרגע על קצת מעל 1560
    סיכוי לא רע שהוא ישיג את 1580
    ה VIX ממשיך לקרטע ואין ממנו סימן מאיים כלשהו למעט עצם העובדה שהוא ניסחר
     באיזור מועד לזינוק ...אבל זה נורמלי לחלוטין ברמות של המדדים היום

4. ברננקי ינאם השבוע בימים שלישי/רביעי והוא צפוי לפרוס את התחזית לתקופה הקרובה
    צריך לשים לב מה בדעתו לעשות בנוגע להקלות הכמותיות
    אני קצת חושש שהוא יתן טריגר למימוש
    זה בעצם האירוע המשמעותי השבוע בוול סטריט
    מבחינת נתוני המקרו יש בעיקר נתוני נדל"ן שיתרכזו בימים שלישי וחמישי

5. אצלנו : מניות הבנקים לדעתי כל ירידה היא לצורך עליה
     בגדול למרות הרכבת הממשלה אני חושב וגם מעדיף שמדד המעו"ף צריך לרדת למימוש
     מסויים ובשלב ראשון לאיזור 1225/6 ולבנות מהלך עולה בריא יותר
     ראלי בת"א יגיע השנה לדעתי והשאלה היא רק באיזה חודש
     האם בחודשיים הקרובים או באיזור ספטמבר
     כשאני מדבר על ראלי אני מדבר על רמות 1300 עד 1340
     נכון להבוקר ולהשבוע בכלל קשה לומר איך תשפיע הרכבת הממשלה וביקור אובאמה
     הקרוב...אם המדד היה ניראה אחרת ומתנהג אחרת מאיך שהוא התנהג בשבוע האחרון
     היתי יותר אופטימי לגבי השפעת שני האירועים האלה

6. סקטור הגז תמר ולויתן:
     מהדוחות עולה כי במאגר "תמר" עודכנו כמויות הגז כלפי מעלה ל 10 TCF
     מדוחות שותפיות לויתן אבנר ודלק קידוחים עולה שיש גם נוזל גז מעבר לגז הטיבעי
     לא יודע להעריך את זה ...רק יודע שדלק קידוחים צדה לי את העיין לאורך שבוע שעבר

מדד המעו"ף ניסגר ביום חמישי על קו האפס 1240.5 כאשר בגבוה היומי הוא השיג את 1245
ללא ספק היתה השפעה בסיום של עידכון המדדים והביקושים וההצעים מצד תעודות הסל
אבל הרבה פחות השפעה מהעידכון הקודם למי שזוכר
סה"כ מדד המעו"ף סגר יום פסימי קל
בצד השלילי עמדו סקטור הגז + הבנקים + מלנוקס
בצד החיובי עמדו טבע + ח"ל + נייס ומספר מניות שוליות במדד
מניות הבנקים - השפיעו לשלילה בשיעור של 0.22%
סקטור הגז - השפיע לשלילה בשיעור של כמעט 0.15%
מלנוקס - השפיעה לשלילה כמו כל סקטור הגז ביחד בשיעור של כמעט 0.15%
טבע - השפיעה לחיוב בשיעור של 0.15%
בזק - השפיעה לחיוב בשיעור של 0.15%
חברה לישראל - השפיעה לחיוב כמעט בשיעור של 0.1%
שש מניות מדד שוליות השפיעו לחיוב בשיעור של 0.18%

לסיכום:
על פי התנהלות מדד המעו"ף בשבוע החולף וגם בשבוע שלפניו אני מתקשה לקבל מהלך ראלי עוצמתי החל מהבוקר והיום ועל מנת שמהלך ראלי יהיה אמין היתי מעדיף שהמדד קודם יתממש ...ואולי ביחד עם הדאקס ווול סטריט
יש לנו הבוקר את סקטור הגז + השפעה שלילית מצד הדואליות + השפעה של הרכבת הממשלה + ביקור אובאמה קרוב + דוחות הבנקים עד סוף החודש

מדד הבנקים איבד ביום חמישי 0.85% וסגר על 1164
החולשה התוך יומית במדד הבנקים החלה מרגע פירסום נתוני המקרו ב 14:30
ונימשכה עם עידכון המדדים
סה"כ הסגירה במדד הבנקים ביום חמישי שידרה פסימיות לטווח הקצר אבל לא מהותית

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
במידה ומדד הבנקים יפתח יום חיובי וזה אפשרי למרות הסגירה הפסימית ועל רקע הרכבת הממשלה
אז טווח המסחר 1170 עד 1180
פתיחה מתחת 1170 על 1167 תיחשב פתיחה חלשה שתוביל ל 1160

מדד 75 ניסחר באיזור התחתון של טווח הדשדוש שלו
נכון ליום חמישי הוא משדר אופטימיות לטווח הקצר ולכיוון הגבוה החודשי

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בינוני בשיעור של 0.46%
הארביטראז מגיע בעיקר מצד טבע + פריגו + מלנוקס
המפתח נימצא היום אצל סקטור הגז והבנקים ונגד הדואליות אין מה לעשות
על מנת לחפות על הארביטראז השלילי יצטרכו מניות הבנקים לתרום תרומה חיובית
בשלב הזה קשה לי לומר איך תשפיע היום הבשורה של הרכבת הממשלה
בד"כ השוק מסתכל קדימה והרכבת הממשלה הנוכחית רחוקה מלהיות מוגדרת כהפתעה
לכן אני בספק אם ניראה כאן פתאום איזה תגובה חיובית עוצמתית


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1238 עד 1248
המדד בהחלט יכול לפתוח סמוך ל 1248 למרות הארביטראז השלילי
זה יכול לבא על רקע הרכבת הממשלה
אלא שבמקרה כזה אני מאוד מאוד ספקן בנוגע לסגירה וכרגע חושב שניסגור כמו שסגרנו ביום ראשון שעבר
כלומר פותחים בקול רעש וסוגרים חלש
אם הבנקים לא יתמכו בפתיחה במדד אז הדואליות צפויות להשפיע ואז ניראה פתיחה על קו האפס או שלילית קלה
בכל פתיחה שלילית חובה לשמור על עירנות ממהפך אפילו זמני
כי לפי מחירי האופציות ביום חמישי אני מניח שעוד יעלו ל 1248 לפחות לפני שירדו שוב

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il