| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/3/13 בוקר יום רביעי 13.3.20131. ה S&P סיים שלילי קל 0.24% ועל 1552 כאשר ה VIX נע מעט מעלה אבל זה לא תנועה מהותית ובטח שלא מסמנת היפוך לא היו אתמול נתוני מקרו מהותיים וברקע השיחות על הקיצוץ בתקציב שלא מגיעות לכדי להסכם...הסנטימנט החיובי עדיין נישמר ואני מניח שיש מקום ל S&P להשיג את 1580 2. המשימה לטפס ברמות הנוכחיות בוול סטריט היא לא פשוטה ...צריך דלק ...ומחכים למתדלק התורן...מצד שני הדאקס כבר ניסחר ברמות השיא שלו וגם הוא מתקשה ובטח שאצלו המשימה עוד יותר קשה 3. המסחר בת"א יושפע היום ובכלל בזמן הקרוב בעיקר מפרסומי דוחות היום פירסמה כיל ...בזק בהמשך...אבל במרכז יעמדו דוחות הבנקים ברקע לכל זה עומדת הרכבת הממשלה כשלי ניראה שהמעניין מבחינתינו הוא שמו של שר האוצר החדש...והתחושה שלי היא שלפיד הוא לא בשורה טובה לכלכלה כשר האוצר מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעיקר תחת השפעה של המניות הדואליות סה"כ סגר מדד המעו"ף אתמול על 1240/1 כאשר בגבוה היומי הוא משיג כמעט את 1243 זו בערך ההערכה שנתתי בבוקר אתמול סה"כ תרמות כלל המניות הדואליות אתמול עמדה על 0.55% מלנוקס לבדה למרות משקלה הנמוך יחסית תרמה 0.48% הבנקים לקחו מהמדד כ 0.12% הבנקים ניסחרו יציב כמעט לאורך כל היום עד לעליית מלאנוקס בסיום סקטור הגז קיזז מהעליה עוד 0.1% לסיכום: מדד המעו"ף ניסחר תחת שליטה מלאה ...לא יעלה יותר מידי חלילה ולא ירד יותר מידי אפשר לראות את זה עם מלנוקס והבקנים אתמול החל מדקת הזינוק של מלנוקס אוזנו מעט הבנקים כלפי מטה כלומר שומרים אותו מאוזן שיעשה את התנועה שלו בזמן שצריך ולא לפני ההערכה שלי שהמדד צריך לרדת מטה יותר שמיעלה עומדת כמות שהיא וזה לא משנה אם לפני כן הוא יבקר שוב ב 1248 או אפילו עוד מעל מדד הבנקים לא השיג עדיין את 1200 ולא 1204/5 וסיים שלילי מעט פסימי בתוך בדשדוש שלו...וזה טרום פירסום דוחות הבנקים עדיין אם הוא ימשיך להתממש זה כדי לעלות חזרה וזה יהיה סימן מעודד מבחינתי טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1177 עד 1187 ירידה מ 1177 תוביל קרוב לודאי ל 1166/7 הכל בתוך טווח הדשדוש של המדד אני מעריך שהיום הבנקים ינוווטו משיקולים צדדיים של מדד המעו"ף מצד אחד הארבירטאז מצד שני ההשפעה של דוחות כיל הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.57% חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי קל לא משמעותי מבחינת נתוני המקרו המכירות הקימעונאיות שיפורסמו ב 14:30 נימצאים במרכז היום זה יום מורכב מצד אחד דוחות כיל ודוחות נוספים (אבל עיקר ההשפעה היא של כיל) מצד שני הארביטראז הלא קטן החיובי מצד שלישי סקטור הגז שמקבל מכתב משר האנרגיה שבודק לדעתי את הדופק שם ואת התגובה של השותפות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1244/5 עד 1238 קיימת אפשרות לביקור ב 1248 אבל אני בספק לגבי זה מצד שני ירידה מ 1237/8 יש בה טריגר שלילי תוך יומי השאלה העיקרית להיות היא איך יתנהגו הבנקים וכיל בפתיחה שהשפעתם מהותית הארביטראז הוא חיובי טוב אבל כבר ראינו ולמדנו שניתן לקזז אותו אני שוב מדגיש שאין לי כל כך אימון בעליות של מדד המעו"ף כרגע ...אני צריך עוצמה תוך יומית ולא עליות בגאפים על הפתיחה בבקרים כי זה לא אמין אני בספק אם הפתיחה תהיה חיובית למרות הארביטראז אבל אם היא אכן תהיה חיובית אני מעדיף מכירה של כל קול שיש סקטור הגז - מקבל מכתב משר האנרגיה בו הוא דורש או מבקש לא לייצא את הגז לגזפרום הרוסית כמו שאמרתי לעיל לדעתי הוא בודק דופק אצל השותפות עיקר המטרה שלו היא לוודא שצורכי המשק הישראלי יסופקו טרום ייצוא יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |