TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/3/13
בוקר יום שני 11.3.2013

1. הדיונים סביב הקמת הממשלה ממשיכים להתנהל
כמו כן מינוי שר אוצר עדיין על הפרק וכן הטיפול בתקציב ובגירעון

2. מדד המעו"ף נתן בבוקר זינוק אבל סיים חלש מאוד ומתחת לנקודת הפתיחה למרות
הסגירה לכאורה בעליות

3. אני מעריך שה S&P עוד ימשוך מעלה לעבר 1580 ויש לשים עיין על ה VIX
השיחות על פתרון כלשהו לקיצוץ בתקציב נימשכות ברקע

4. אין היום נתוני מקרו משמעותיים
יום שלישי - יפורסם התקציב הפדראלי
יום רביעי - המכירות הקימעונאיות
יום חמישי - מדד המחירים ליצרן (לא לצרכן) + תביעות האבטלה השבועיות
יום שישי - מדד המחירים לצרכן

מדד המעו"ף פתח חזק אתמול קצת מעל 1238 וזה לאחר סגירה חלשה ביום חמישי
סה"כ סגר המדד חלש נקודה מתחת לנקודת הפתיחה על 1237 בעליה של 0.84%
וזה לאחר שכבר ביקר ב 1248
סה"כ את מרבית העליה תדלקו מניות הבנקים עם תרומה של 0.44%
כיל + חברה לישראל תרמו עד לסיום רק 0.15%
סקטור הגז בראשות ישראמקו תרם גם הוא 0.15%
מלנוקס תרמה 0.18% ...אבל שאר המניות הדואליות טבע+פריגו+נייס+איזיצפ קיזזו עד לסיום את כל התרומה של מלנוקס לאפס...לפחות מצד טבע אין הצדקה לזה

לסיכום:
כבר בפתיחה אתמול לא חשתי נחת מהזינוק...פוחות בגלל שחשבתי שיקזזו אותו מתחת 1240 כבר לקראת סיום...אלא יותר חשתי אכזבה מההתפתחות...כי אם רוצים מהלך שמן ובשרני במדד לעבר 1300 צריך לבנות אותו נכון ולא באמצעות יצירת גאפים במדד ללא הכנה מוקדמת.
התוצאה היא שמניות לקראת הסיום קוזזו מעליתן מכל כיוון
בזק אופסה לחלוטין...הבנקים ריככו עליות...כיל וחברה מותנו...וטבע שפתחה יפה והיא בכלל לא ניקבעת בארץ הונחתה לקראת הסיום ממש ולדעתי ללא הצדקה
מחזור המסחר היה ממוצע לחלוטין ועדיין ניכרת יד מכוונת במדד...לדעתי לפחות

מדד הבנקים סגר אתמול בעליה של 1.86% וכמעט גירד את ה 1200 מלמטה
עד לסיום הוא סגר בנסיגה על 1185 לערך
עדיין יש למדד הבנקים מה לתת והוא צריך לחצות את ה 1200
מצד שני יש דוחות הבנקים על הפרק ואזהרת רווח ללאומי
מבחינתי היתי רוצה שמדד הבנקים ייסוג אחרוה ויקח אויר ויתן למדד המעו"ף לבנות מהלך עולה בריא...אני מקווה שזה יקרה אבל אני בספק

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1166 עד 1196
אני לא מאמין בפריצה מעלה במדד היום ומעדיף שזה לא יקרה במומנטום הנוכחי
יש לשים לב לרמה התחתונה 1166 שלשם אני מצפה שמדד הבנקים יסוג בהדרגה מהרמה הנוכחית

הבוקר הארביטראז לא רלונטי כמעט
חוזה S&P ניסחר כרגע על קו האפס חסר משמעות
היום בצהריים יפורסמו פרוטוקלי הריבית ...כלומר השיקולים שעמדו בהחלטת הריבית האחרונה של בנק ישראל ומי הצביע נגד ומי בעד
במצב העכשוי של חוסר הוודאות במצב והגירעון יש לזה חשיבות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1244 עד 1232
פתיחה חיובית תיחשב חסרת אמינות מבחינתי
אני מצפה מהמדד לרדת ל 1232 לפחות ...גם אם תהיה פתיחה חיובית
זה צריך ואמור לקרות וזה הרבה יותר בריא מאשר לעלות ישר מהפתיחה
אם המדד יבצע נסיגה וירידה אל מתחת 1224 אז הוא ניכנס למיני גל יורד ל 1210
ב 1210 יעמוד השיווי משקל האם לבקר ב 1180 או לטפס חזרה...אני מעריך שעצם הגעה ל 1210 תגרור ביקור ב 1180
נכון לעכשיו המדד יכול לרדת לאיזור 1230 ואולי מעט פחות ללקיחת אויר בלבד


יום רגוע ומוצלח בעז"ה ואיחולי הקמה לממשלה חדשה והעיקר שתקום ממשלה כלשהי
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il