TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/3/13
בוקר יום ראשון 10.3.2013

1. ממשלה בישראל לאט לאט נירקמת ...קשה לי להאמין שלא תקום כזו במהלך השבוע
הנוכחי...ניראה גם שר אוצר חדש ...ויתחילו לעבוד על התקציב
בורסה לא אוהבת חוסר וודאות...ממשלה ...שר אוצר ...ותקציב שלא קיימים זה חוסר
וודאות...אפשר לראות את זה בהתנהלות השוק לאורך החודשים האחרונים
אני מקווה שזו סנונית שתביא בשורות טובות

2. ארה"ב ממשיכה לספק נתונים טובים
האבטלה ירדה מ 7.9% ל 7.7% כאשר הצפי היה שהיא לא תשתנה
זו בעצם עיקר המטרה של ההקלה הכמותית להוריד את אחוז האבטלה ל 6.5%
למשק האמריקאי נוספו 236 אלף משרות בחודש פברואר וזה מעבר לציפיות שצפו
תוספת של 165 אלף והן מעבר לסקר ה ADP שפורסם השבוע וצפה תוספת של 198 אלף
פורסמו גם תוצאות מבחני הלחץ ל 18 הבנקים הגדולים בארה"ב
17 עברו את תנאי המינימום ...כלומר במקרה של האטה כלכלית חמורה הם יעמדו בלחץ
סה"כ המדדים הגיבו בחיוב במהלך יום שישי והסופ"ש בכלל וה S&P הוסיף 0.63%
ה S&P עומד היום על 1551 ויעד 1550 הושג
עכשיו אני מצפה ליעד הבא 1580 לערך...שם יעשו חושבים להערכתי
ה VIX מדשדש מטה לעבר התחתית השנתית 12 ואין לי צל של ספק שהוא עוד יזנק ל 20
באילו נסיבות זה יקרה? ...לא יודע לומר ...אבל ברור שרק הנסיבות חשובות ולא הרמה


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי 0.10% וסגר על 1226/7
סה"כ במהלך השבוע האחרון הצליח המדד לטפס כ 5 נקודות מ 1221/2 עד 1226/7
מחזור המסחר ממצוע ביותר ללא חריגות מיוחדות
ביום חמישי ראה המדד בגבוה כמעט 1232 אבל ביצע נסיגה בעיקר בחסות מניות הבנקים
סה"כ ההשפעה השלילית של מניות הבנקים הסתכמה בכמעט 0.3%
כיל + חברה לישראל השפיעו לשלילה בעוד 0.18%
סקטור התקשורת בזק + פרטנר + סלקום השפיעו לשלילה בשיעור של 0.15%
המניות השוליות במדד השפיעו לשלילה בשיעור 0.12% לערך
סה"כ ההשפעה השלילית על המדד הסתכמה ב 0.75%
מנגד המניות הדואליות + סקטור הגז איזנו את התמונה משמעותית
טבע ומלנוקס ושאר המניות הדואליות תרמו לאיזון התמונה כ 0.48%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.13%
סה"כ ההשפעה של הגורמים המאזנים היתה קצת מעל 0.6%
כך יוצא שהמדד סוגר שלילי מינורי בדיוק בתזמון בו מניות הבנקים שוברות מעט למטה ברמה התוך יומית וסוגרות בנמוך היומי

לסיכום:
אני מעריך שברמות הנוכחיות מדד המעו"ף נישלט ...אפשר לראות את זה מהפתיחה והסגירה בסקטורים השונים במדד...כלומר כרגע דואגים לא לעלות יותר מידי ולא לרדת יותר מידי...התוצאה היא דישדוש
סה"כ מדד המעו"ף נע היום בטווח 1210 עד 1234
לדעתי הכרעה תגיע החודש ואולי השבוע ואני בונה על הכרעה כלפי מעלה
השאלה מבחינתי זה לא אם ניפרוץ אלא כמה ובאיזו עוצמה
כלומר האם ניפרוץ 1250 ו 1274 וניזכה לראות 1300 עד 1340
או שניתקע בין רמות 1248 עד 1274 ונרד למימוש

מדד הבנקים סגר לכאורה יום חמישי לא הכי טוב ואופטימי ובמינוס אחוז בסגירה על 1167 כאשר זה המדד החשוב ביותר בהשפעתו על השוק
סה"כ מדד הבנקים נע בטווח 1155 עד 1194/5
לדעתי הוא יבצע סייקל פורץ מעלה של רמת ה 1200 לכיוון 1220/30
מריך לזכור שדוחות הבנקים הגדולים ממתינים לפירסום ולפחות ללאומי יש אזהרת רווח מרחפת מעל...נכון להיום מדד הבנקים לדעתי דיי מנווט במצב הנוכחי

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1178/9 עד 1165/6
אני בספק גדול אם מדד הבנקים ירד היום מהנמוך של יום חמישי

מדד 75 השיג ביום חמישי את 777/8 וסגר על 766 בנסיגה יחסית חדה שהגיעה בהדרגה מרגע הפתיחה ועד לשניית הסגירה על הנמוך היומי
סה"כ המדד כשל בפריצה קדימה ביום חמישי
אבל הוא נע בטווח 753/4 עד 774/5
פריצת מחיר ה 780 ובפרט מחיר ה800 משמעותה ראלי

נדל"ן 15 כמו מדד 75 ביצע ביום חמישי נסיגה תוך יומית חדה מהשיא האחרון וסגר 324/5
סה"כ הוא ניסחר בין 318 ל 330
פריצת ה 330 סביר שתוביל ל 360 שזה שיא שניצפה לאחרונה רק ב 2011

בלוטק 50 שעומד היום על 1228 צפוי לבצע מהלך עולה ל 1250
מדד שמכיל בין היתר את מלנוקס , נייס , מגיק כל סקטור הטכנולוגיה בעצם

מדד היתר 50 נימצא על סף פריצת 480 ...שיא שניצפה בתחילת 2010 ותחילת 2011

הבוקר הארביטראז לא מהותי חיובי 0.11% בהשפעת מלנוקס בעיקר
טבע עם ארביטראז מאופס למרות מומנטום חיובי מצויין
טבע בגדול הולכת ל 42 דולר לפחות ואני גם חושד ב 45 דולר היום היא על 40 דולר
הדאקס יש לציין ביצע במהלך שבוע שעבר פריצה קצת מוזרה של 7800 ומתקרב אל שיא השיאים שלו 8000 עד 8050
זהו שיא שהושג טרום משבר הבנקים בסוף 2007
בתנועה העולה בדאקס לא ניראית יפה אלא יותר על אדים

הדולר - ניסחר בין 3.65 ל 3.75 ועומד כרגע על 3.69 ...פריצת 3.75 תוביל מהלך עולה...נכון לעכשיו אני יותר אופטימי לגביו שישיג חזרה את ה 4 דולר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1224/5 עד 1232
לא ניראה לי שתהיה יציאה היום מהטווח הזה
יציאה כלפי מטה מתחת 1222 משמעותה הגעה ל 1210 או ממש קרוב לזה
מעל 1232 זה 1234 ו 1236 וסגירה שם או מעל תיחשב מאוד חיובית לכיוון 1240 1248
אני מעריך שהפתיחה תהיה סולידית ובכלל שמרבית הזמן היום אם לא כולו לא תהיה יציאה מהטווח המצויין לעיל
במוקד וזה ברור עומדת הרכבת הממשלה שממש נימצאת בשלבי סיום כך זה ניראה ומסתמן שלפיד יהיה שר האוצר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il