TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/3/13
בוקר יום רביעי 6.3.2013

1. ה S&P עלה אתמול 0.95% וסגר על 1540 כמעט...היעד שנתתי לו הוא 1550
את היעד הזה ניתן למתוח עד 1580 לערך (לאחר בחינה מחודשת שעשיתי)
קבעתי את הרמה וז שמתי לב שבעצם 1576 זו הרמה ממנה התחיל משבר הבנקים
ב 2008 והוביל לירידה ב S&P עד 700 !!
ההערכה שלי שעד איזור 1580 יגיע מימוש מסויים ולא תהיה חצייה ישירה של 1600

2. ה VIX שוב מתקרב לתחתית ...הוא עוד לא הגיע לשם אבל הוא מתקרב
זה דיי מסתדר עם הרמות של המדדים

3. סה"כ כמו שאני אומר מה שמעניין את האמריקאים אלו נתוני המקרו
אתמול זה היה מדד ה ISM שנתן קריאה טובה
מהקיצוץ בתקציב היתה כמעט התעלמות..."קטן עלינו הכל פתיר" ...מן הסתם יגיעו
להסכמות בקונגרס

4. אצלנו מחכים להרכבת הממשלה ואני מניח שעצם הרכבת הממשלה תיתן פוש חיובי לשוק

מדד המעו"ף עלה אתמול 0.67% בסיכום יומי וסגר על 1226 כאשר בגבוה הוא רואה 1228
מחזור המסחר לא היה חריג ונותר ממוצע לתקופה
תרומת מניות הבנקים לא היתה גדולה והסתכמה ב 0.15%
הכוכבות של אתמול שלא היה יום זוהר במיוחד
היו טבע + פריגו + מניות סקטור הטכנולוגיה עם תרומה משותפת של כ 0.4%
זה פחות או יותר מה שהתרחש אתמול במדד המעו"ף

לסיכום:
אני מאמין ביעד 1240 עד 1248 במדד המעו"ף
מה יוביל את המדד לשם ? אני מניח שהרכבת הממשלה ומניות הבנקים
כמו שאמרתי ביום הפקיעה עצמו כל מניות הבנקים יחזרו מעלה

מדד הבנקים הוסיף אתמול 0.55% כאשר הוא ניסחר בטוווח שציינתי בסקירה של אתמול
לא חוצה את 1180 ולא יורד מ 1160 אבל סוגר על 1175 שזה לא בדיוק שיא האופטימיות
סה"כ מדד הבנקים צפוי לראות ירוק גם היום ובכלל יעדו הוא 1200 +

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1170 עד 1180
לא ניראה לי ירידה מ 1170 ...כן תיתכן חציה של 1180

מדד 75 בדרכו ל 780 למי שעוקב אחרי העידכונים לגביו כאן בסקירות

הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל לא מהותי 0.15%
חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי
היום אין נתוני מקרו משמעותיים אבל כן יש את ספר הבז' שמספק הצצה למצב הכלכלי ב 12 מחוזות אמריקאים...אני מניח שזה יהיה במוקד המסחר בלילה
אם הכל יהיה בסדר עם הספר אז גם במדדים יהיה בסדר...אם הספר יספק תמונה לא הכי וורודה המדדים יכולים לסגור על קו האפס או מעט פסימי ...לדעתי כמובן וגם זה לא משמעותי
הדאקס פרץ בעוצה קדימה אתמול...הסגירה לאחר סיום המסחר אצלנו היתה עוצמתית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1234 עד 1224
כל רמה יכולה להיות מושגת היום בתוך הטווח הזה למרות האופטימיות לכאורה
מעבר לזה היעד לא משתנה בכלל ונותר 1240 עד 1248
פריצת 1234 ו 1236 היא טריגר חיובי להשגת היעד הזה
בניגוד לביקור הקודם ב 1240 ...היום עצם הביקור ברמה הזו אני אגדיר אותו כמיני ראלי
כשזה יקרה ניצטרך לפזול אל העולם ולראות עד לאן מדד המעו"ף מושך.


יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il