TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/2/13
בוקר יום חמישי 21.2.2013 יום הפקיעה

1. מדד המעו"ף רשם זינוק מפתיע בעוצמתן לקראת הסיום וסגר על 1241
זינוק מפתיע כי עד 1237/8 זב סביר וחציית ה 1240 זה כבר חשד לשינוי תמונה קל
1236 הערכתי שתגיע וגם הערכתי שהמדד ידלוף ל 1227 לקראת הסיום ...אבל בפועל
זה לא קרה והסגירה הפתיעה גם אותי
המשמעות היא שלדעתי 1248 לפחות תגיע ...הבעיה היא שזה לא הכי מסתדר עם
התנועה השלילית בוול סטריט כרגע

2. וול סטריט ניסגרה בירידה יחסית חדה של 1.2% לערך ...ורצף הראלי ניקטע לעת עתה
וה S&P עוד יכול להתהפך אפילו במהלך היום ומחר ...כלומר התנועה של הלילה עוד
לא סוגרת את הגולל על הראלי ורק בסופ"ש נדע אם זו קטיעה אמיתית בראלי
ה VIX רשם זינוק חד של 20%

3. פרוטוקולי הפד נחשפו בלילה ...שם נחשפו שיחות ודיבורים והתלבטויות לגבי המשכיות
של תוכניות רכישת האג"ח ...כלומר יש שרוצים להפסיקה במרץ ויש הטוענים אחרת...עצם
חשיפת הדיון הוביל ללחץ שלילי

4. בת"א הכל הפוך ...ניזכרו לייצר זינוק משמעותי ולתת פריצה בבנקים בדיוק על רקע
הירידה הכי חדה שהיתה בתוך כל הראלי...אגב גם בספטמבר כשעשו ראלי בדיוק אז
ניבלמו העליות בעולם אבל לא ניכנסו למהלך יורד חד

מדד המעו"ף סגר אתמול על 1241 בעליה של 1.4%
מניות הבנקים תרמו את התרומה העיקרית למדד עם תרומה של 0.5%
כיל + חברה לישראל תרמו עוד 0.17%
סקטור הגז תרם עוד 0.27%
טבע + פריגו + מלנוקס תרמו ביחד עוד 0.27%
תרמוה של 0.2% הגיעה מבזק ועוד אוסף של מניות זניחות במדד

לסיכום:
הסגירה מבחניתי הצביעה אתמול על 1248 כיעד
הבעיה היא הסינכרון מול וול סטריט אבל צריך לקחת בחשבון שוול סטריט ואירופה עשו ראלי משמעותי והשאירו את מדד המעו"ף הרחק מאחור
מצד שני לולי הסגירה של אתמול לא היתי חושב בכלל בכיוון החיובי ...התמונה מאלצת אותי לסייג את ההערכה השלילית ל 1210 ול 1180 לטווח הקצר
אני מעדיף קודם לראות היכן הפקיעה תתרחש וגם לראות את הסגירה של היום הזה

מדד הבנקים פרץ אתמול את 1195 וגם את 1200 וסגר על 1205
זו סגירה שאין יותר חיובית ממנה והיא אמורה להוביל ל 1250
אבל שוב ללא סינכרון מול העולם ועל רקע יום הפקיעה עדיף לתת הערכות מאוחר יותר

אין טווח מסחר בבנקים לפני הפקיעה

הבוקר הארביטראז הוא שלילי מהותי 0.63% בהשפעת טבע פריגו ומלנוקס
חוזה S&P ניסחר כרגע על האפס עם נטייה חיובית קלה
הדאקס לדעתי יש לו מה לתת כלפי מעלה עוד בתנאי שהלחץ האמריקאי לא יחריף
היום יפורסמו שלל נתוני מקרו
מדד המחירים לצרכן
נתוני האבטלה השבועיים
מכירות בתים יד שנייה
צריך בגדול לראות מה תהיה ההתפתחות בסוף השבוע בוול סטריט

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אחרי הפקיעה אשלח טווח מסחר
אבל ברור שהתמונה מצד וול סטריט קצת מסבכת


יום רגוע לכולנו בעז"ה ופקיעה מוצלחת לכל הפוקעים
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il