TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/2/13
בוקר יום שלישי 5.2.2013

1. כמו שציינתי כאן מספר פעמים השנה הזו תלויה בעיקר בנעשה ביארופה למרות הפוקוס שיש על נושא תקרת החוב ...והנה אנחנו כבר שומעים על איטליה וספרד ששוב עולות לכותרות כאשר תשואת האג"ח הספרדית מטפסת.

2. הדאקס ירד חד אתמול על רקע הבעיות באירופה וציינתי לגביו בשבועות האחרונים שהגל העולה שלו לא ניראה לי ...לא יפתיע אותי אם הדאקס ילך לבקר ב 7000 או לפחות ב 7400

3. וול סטריט ניגררה אחרי אירופה ורשמה ירידה של קצת מעל אחוז

4. הויקס זינק כ 13% אבל זה לא זינוק שבונה מגמה אלא יותר זינוק שסוגר חורים ולדעתי הוא יחזור לצלול כאשר גם הירידה בוול סטריט היא כרגע בגדר מהלך מתקן ותו לא

5. צריך לזכור שמדד המעו"ף לא עשה כלום דשדש או ירד בזמן שוול סטריט והדאקס עשו ראלי ...זה אומר שהתגובה שלו לא בהכרח תהיה 1 ל 1 מול כל ירידה בחו"ל
מי שיתן את הטון מהבחינה הזו יהיו בעיקר הדואליות

6. מדד המעו"ף יפתח כניראה בירידות הבוקר אבל לא משנה את דעתי בנוגע לאתמול ...כלומר אני מניח שירידה לא תהיה משמעותית בבוקר וגם אם כן אז המדד יחזור ל 1196 לפחות

7. אצלנו ברקע עומדת הרכבת הממשלה + המצב הביטחוני הלא ברור

מדד המעו"ף בעיקר דשדש אתמול כאשר הוא עולה בפתיחה ל 1199 יורד לקראת סיום ל 1190 וסוגר על 1195/6 סגירה סבירה על קו האפס עם ניחוח אופטימי
ובתמיכה של מניות הבנקים
סה"כ תמכו מניות הבנקים במדד בשיעור של 0.4% לערך
זו בעצם היתה התרומה העיקרית למדד אתמול
עוד מספר מניות בראשות טבע + פריגו + גזית תרמו כ 0.1% למדד
מנגד כיל + חברה לישראל הכבידו בשיעור של 0.2%
בזק + מלנוקס ושורה של מניות זניחות נוספות קיזזו את תמיכת הבנקים במדד בעצם
כך קיבלנו סגירה על קו האפס למרות בנקים תומכים

לסיכום:
סביר שמדד המעו"ף יפתח שלילי היום אבל הוא יצטרך כניראה לבקר שוב קרוב ל 1200
כלומר לא ניראה לי שהוא יפתח היום באיזה גל יורד אלא קודם ילך להתמודד עם הרמות של אתמול
...יחד עם זאת ברור לי שביקור ב 1180 צריך להתבצע שוב כאשר הדגש הוא על לפחות


מדד הבנקים סגר יום חיובי כאשר הוא חוצה גם את 1150 וסוגר טוב על הגבוה היומי
סגירה כזו רק מחזקת את ההערכה שלי שהמדד לא הכי בשל לחפתוח את הבוקר בירידות ובטח שלא חדות

טווח מסחר להיום במדד הבנקים :
1140 עד 1160
ירידה מתחת 1135 היא כבר טריגר לא טוב
סגירה מעל 1154 תיחשב סגירה טובה

מדד 75 נע בטווח 730 עד 750 בשלב זה
יציאה מהטווח הזה היא טריגר חיובי או שלילי בהתאמה

ה S&P סגר שלילי כ 1.15% בעיקבות הדאקס ועל 1495...וכרגע שתי רמות חשובות בו ...1480 עד 1485 ו 1450/60 כאשר כל עוד הוא מעל הרמות הללו אז ההגדרה היא מהלך מתקן

הבוקר הארביטראז הוא אפסי ביותר וחסר משמעות
חוזה S&P הוא כרגע חיובי בשיעור של 0.15% והוא יתן יותר את הטון מאשר הסגירה השלילית בלילה במדדים
נתוני המקרו המשמעותיים יגיעו רק בימים חמישי שישי
טבע תדווח דוחותיה ביום חמישי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1188/9 עד 1200
חציית 1200 בפרט על בסיס סגירה היא טריגר חיובי לטווח הקצר
ירידה מ 1188 תוביל כמעט ל 1180
סביר שהפתיחה תהיה שלילית אבל ניראית לי שלילית קלה בתוך הטווח לעיל
להערכתי פתיחה שלילית כזו היא בסימן מעבר לחיובי אפילו היום
כלומר אם המדד פותח שלילי ועובר לחיובי הפוקוס עוא על 1200 כי זו הרמה החשובה והקריטית...אם מתבצע מעבר כזה המדד מועד לסגור גם שלילי
העיניים נשואות יותר לדאקס היום לראות אם הוא מבצע מהלך מתקן ליום אתמול

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il