| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 5/2/13 בוקר יום שלישי 5.2.20131. כמו שציינתי כאן מספר פעמים השנה הזו תלויה בעיקר בנעשה ביארופה למרות הפוקוס שיש על נושא תקרת החוב ...והנה אנחנו כבר שומעים על איטליה וספרד ששוב עולות לכותרות כאשר תשואת האג"ח הספרדית מטפסת. 2. הדאקס ירד חד אתמול על רקע הבעיות באירופה וציינתי לגביו בשבועות האחרונים שהגל העולה שלו לא ניראה לי ...לא יפתיע אותי אם הדאקס ילך לבקר ב 7000 או לפחות ב 7400 3. וול סטריט ניגררה אחרי אירופה ורשמה ירידה של קצת מעל אחוז 4. הויקס זינק כ 13% אבל זה לא זינוק שבונה מגמה אלא יותר זינוק שסוגר חורים ולדעתי הוא יחזור לצלול כאשר גם הירידה בוול סטריט היא כרגע בגדר מהלך מתקן ותו לא 5. צריך לזכור שמדד המעו"ף לא עשה כלום דשדש או ירד בזמן שוול סטריט והדאקס עשו ראלי ...זה אומר שהתגובה שלו לא בהכרח תהיה 1 ל 1 מול כל ירידה בחו"ל מי שיתן את הטון מהבחינה הזו יהיו בעיקר הדואליות 6. מדד המעו"ף יפתח כניראה בירידות הבוקר אבל לא משנה את דעתי בנוגע לאתמול ...כלומר אני מניח שירידה לא תהיה משמעותית בבוקר וגם אם כן אז המדד יחזור ל 1196 לפחות 7. אצלנו ברקע עומדת הרכבת הממשלה + המצב הביטחוני הלא ברור מדד המעו"ף בעיקר דשדש אתמול כאשר הוא עולה בפתיחה ל 1199 יורד לקראת סיום ל 1190 וסוגר על 1195/6 סגירה סבירה על קו האפס עם ניחוח אופטימי ובתמיכה של מניות הבנקים סה"כ תמכו מניות הבנקים במדד בשיעור של 0.4% לערך זו בעצם היתה התרומה העיקרית למדד אתמול עוד מספר מניות בראשות טבע + פריגו + גזית תרמו כ 0.1% למדד מנגד כיל + חברה לישראל הכבידו בשיעור של 0.2% בזק + מלנוקס ושורה של מניות זניחות נוספות קיזזו את תמיכת הבנקים במדד בעצם כך קיבלנו סגירה על קו האפס למרות בנקים תומכים לסיכום: סביר שמדד המעו"ף יפתח שלילי היום אבל הוא יצטרך כניראה לבקר שוב קרוב ל 1200 כלומר לא ניראה לי שהוא יפתח היום באיזה גל יורד אלא קודם ילך להתמודד עם הרמות של אתמול ...יחד עם זאת ברור לי שביקור ב 1180 צריך להתבצע שוב כאשר הדגש הוא על לפחות מדד הבנקים סגר יום חיובי כאשר הוא חוצה גם את 1150 וסוגר טוב על הגבוה היומי סגירה כזו רק מחזקת את ההערכה שלי שהמדד לא הכי בשל לחפתוח את הבוקר בירידות ובטח שלא חדות טווח מסחר להיום במדד הבנקים : 1140 עד 1160 ירידה מתחת 1135 היא כבר טריגר לא טוב סגירה מעל 1154 תיחשב סגירה טובה מדד 75 נע בטווח 730 עד 750 בשלב זה יציאה מהטווח הזה היא טריגר חיובי או שלילי בהתאמה ה S&P סגר שלילי כ 1.15% בעיקבות הדאקס ועל 1495...וכרגע שתי רמות חשובות בו ...1480 עד 1485 ו 1450/60 כאשר כל עוד הוא מעל הרמות הללו אז ההגדרה היא מהלך מתקן הבוקר הארביטראז הוא אפסי ביותר וחסר משמעות חוזה S&P הוא כרגע חיובי בשיעור של 0.15% והוא יתן יותר את הטון מאשר הסגירה השלילית בלילה במדדים נתוני המקרו המשמעותיים יגיעו רק בימים חמישי שישי טבע תדווח דוחותיה ביום חמישי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1188/9 עד 1200 חציית 1200 בפרט על בסיס סגירה היא טריגר חיובי לטווח הקצר ירידה מ 1188 תוביל כמעט ל 1180 סביר שהפתיחה תהיה שלילית אבל ניראית לי שלילית קלה בתוך הטווח לעיל להערכתי פתיחה שלילית כזו היא בסימן מעבר לחיובי אפילו היום כלומר אם המדד פותח שלילי ועובר לחיובי הפוקוס עוא על 1200 כי זו הרמה החשובה והקריטית...אם מתבצע מעבר כזה המדד מועד לסגור גם שלילי העיניים נשואות יותר לדאקס היום לראות אם הוא מבצע מהלך מתקן ליום אתמול יום רגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |